Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Helt perfekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om serien?

Jeg synes sesongpremieren var ganske skuffende.

Og nå har de jo fått barn, men det eneste de viste var en vogn ved spisebordet. Mener ikke at serien skal kretse rundt barnet, men litt rundt det ville vel vært naturlig å ha med? 

Anonymkode: 48bdc...7dd

• Liker 1
Skrevet

Syns det hysteriet rundt at MM skulle komme i bursdagen hennes, var ganske overdrevet. Hun kom jo ikke likevel. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes denne serien er så klein.. 

Anonymkode: e28c5...0ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den første sesongen var morsom, etter det har det bare vært kleint og krampaktig. 

Anonymkode: 736ed...0eb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns også dette var gøy i starten,men nå begynner jeg å gå litt lei, det er mye av det samme hele tiden. Jeg liker egentlig ikke Thomas Giertsen heller,og denne serien hjelper jo ikke akkurat på det inntrykket. Jeg liker Ine Jansen da. Hun holder seg søren meg godt til å være noen og 40! Det er jo ikke en rynke å spore.

Anonymkode: 491dd...603

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker serien godt, men syntes det var merkelig å ikke ha med noenting om barnet. Det kunne i allefall vært en barneleke et eller annet sted i huset? Glad for at serien ikke kommer til å dreie seg om barneoppdragelse, altså, men jeg satt og lurte på om de har skrevet barnet ut av serien, eller hva de gjør med barnepass når barnet aldri er i bildet.

Håper det blir mer hverdagskomikk, med situasjoner alle kan kjenne seg igjen i. Og ikke at de føler de må dra den så langt som dette (Mette Marit etc) hver episode.

Anonymkode: 23240...6d2

• Liker 1
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Synes den er dårlig så jeg ser ikke på den.

AnonymBruker
Skrevet

Hva heter barnet?

Anonymkode: d022a...7f2

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter barnet?

Anonymkode: d022a...7f2

De har ikke sagt det noengang. I en av episodene i forrige episode snakket Ine om å kalle barnet "Billie" etter Billie Holiday, men nå kaller de barnet "lillemann", så tror det er en gutt.

Anonymkode: f82da...2de

Skrevet

Jeg synes det var morsomt å se på tidligere men denne sesongen startet dårlig, synes jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 6.3.2017 den 12.34, hjertesukka skrev:

Syns det hysteriet rundt at MM skulle komme i bursdagen hennes, var ganske overdrevet. Hun kom jo ikke likevel. :)

Jo hun kom etter at alle hadde gått. Men da ba Thomas de å reise fordi hun skulle vert det tidsnok 😂. Synes det var bra jeg.  Nå viste de også barnet i det de skulle ut og inn av bilen og sånt. Og på julespesialen var også lillegutt med. Synes det er bra at det ikke blir sentrert rundt barnet men at han er en del allikevel. 

Anonymkode: e3b66...253

AnonymBruker
Skrevet

Episode nr. 2 tok seg opp fra episode nr. 1 synes jeg:)

Anonymkode: 2aaf2...9f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...