Gjest Jonasmann Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 I mens land som Kina og India aborterer jentefoster, og skaper en enorm overflødig mannlig befolkning. Importerer land som Norge og Sverige andre befolkningers overflødige menn og skaper en like ille kjønnsbalanse som disse landene.Hva synes dere om denne politikken fra statenes side?
Gullik Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Jeg er vanligvis ikke for kvotering basert på kjønn, men når det gjelder innvandring mener jeg at det burde ha vært en overordnet plan om å ta inn omtrent like mange av hvert kjønn.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Her er en artikkel som handler om tema TS: http://www.dagbladet.no/nyheter/innvandringen-endrer-balansen-mellom-kvinner-og-menn-i-norge/60593656 Anonymkode: 14f9a...11e 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 2 timer siden, Jonasmann skrev: I mens land som Kina og India aborterer jentefoster, og skaper en enorm overflødig mannlig befolkning. Importerer land som Norge og Sverige andre befolkningers overflødige menn og skaper en like ille kjønnsbalanse som disse landene.Hva synes dere om denne politikken fra statenes side? Vel, mange søker jo om familieforening, så om de kommer alene først så kommer damene etter. Hva de gjør på andre siden av kloden (og har gjort leeenge) har foreløpig liten innvirkning på Norge. Tror jeg. Anonymkode: 3c6d0...909
Gjest antbug Skrevet 6. mars 2017 #5 Skrevet 6. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, mange søker jo om familieforening, så om de kommer alene først så kommer damene etter. Hva de gjør på andre siden av kloden (og har gjort leeenge) har foreløpig liten innvirkning på Norge. Tror jeg. Anonymkode: 3c6d0...909 Det samme tenker jeg. De fleste henter vel uansett damer fra hjemlandet sitt når det er tid for gifting, så da er vi vel omtrent tilbake der vi skal være med tanke på kjønnsbalanse?
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 15 timer siden, antbug skrev: Det samme tenker jeg. De fleste henter vel uansett damer fra hjemlandet sitt når det er tid for gifting, så da er vi vel omtrent tilbake der vi skal være med tanke på kjønnsbalanse? Sitat Aller skjevest er kjønnsfordelingen blant enslige mindreårige asylsøkere, der ni av ti er menn. Av de over 4500 enslige mindreårige asylsøkere som så langt i år har kommet til Norge, er rundt 91 prosent gutter. Dette er en gruppe som stort sett får opphold i Norge: 94 % av asylsøknadene fra enslige mindreårige har blitt innvilget fra januar til september 2015, ifølge bufdir. Og i og med at svært få av de enslige mindreårige får familiegjenforening, forblir kjønnsbalansen skjev. At det nå er 31800 flere menn enn kvinner i Norge har i seg selv liten betydning. Men når mange av mennene som kommer er i samme alder, kan det få store følger for kjønnssammensetningen i de yngre aldersgruppene. Det viser jo at det ikke er riktig det du sier. http://www.dagbladet.no/nyheter/innvandringen-endrer-balansen-mellom-kvinner-og-menn-i-norge/60593656 Anonymkode: 8abb1...9be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå