AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Har en kompis som er testosteronbombe deluxe. Har det utseendet, bygger muskler lett, er konstant kåt og har målt veldig høye testosteronverdier hos legen. En venninne har ligget med ham og opplevde at han sammenliknet med andre menn var kåt på en mer altoppslukende, dyrisk måte. Det kan man egentlig se i øynene hans også. Poenget er at han nesten ikke har standarder når det kommer til damer. Han har vært med noen som jeg vil karakterisere som veldig, veldig pene og sexy (f.eks. venninna mi), men det virker som han like gjerne kan bore øynene sine inn i mer anonyme jenter og jenter uten så godt utseende. Han er på en måte altetende. Om det finnes en skala fra 1-10 så tror jeg han har dekket mesteparten. Så da lurer jeg på om det kan være en sammenheng mellom testosteronnivå og mangel på kresenhet? At all testoen gjør at han er så kåt av seg at alle skavanker og ting som ville fått andre menn til å tvile, ikke betyr noe? Anonymkode: 29b71...815
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Kanskje det. Og kanskje han bare har andre preferanser og bare liker kvinner uten å fokusere så mye på skavanker. Noen bare klarer å se noe pent i alle og fokuserer på dette. Anonymkode: 7ccb5...157 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Det tror jeg faktisk kan stemme. Selv gikk jeg på testosterontilskudd en stund selv om jeg er kvinne (har ingen egenproduksjon og kvinner har også litt testosteron i kroppen naturlig). I perioder der jeg var overdosert merket jeg at jeg fant menn attraktive som jeg aldri ellers ville snudd meg etter eller ofret en tanke. Fikk en fornyet "forståelse" for menn som glor og er pågående. Anonymkode: 640dd...0a5 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Det tror jeg på! Har også en kompis som har høyt testosteron (han har sagt det selv) og han er helt lik Anonymkode: 7039f...7c1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #5 Skrevet 6. mars 2017 Hvor gammel er han? Min erfaring er at dette henger sammen, spesielt hos yngre menn, siden testonivået synker med alderen. Som regel roer dette seg et sted mellom tredve og førti. Anonymkode: 1d64b...d7a 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #6 Skrevet 6. mars 2017 Altså man blir ikke plutselig forvandlet til et dyr som ikke kan tenke. Noen mennesker, testosteron eller ei, ligger med alt og alle. Anonymkode: 6c76c...57d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #7 Skrevet 6. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er han? Min erfaring er at dette henger sammen, spesielt hos yngre menn, siden testonivået synker med alderen. Som regel roer dette seg et sted mellom tredve og førti. Anonymkode: 1d64b...d7a Han er 30 Det synker vel etterhvert ja. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg på! Har også en kompis som har høyt testosteron (han har sagt det selv) og han er helt lik Anonymkode: 7039f...7c1 Synes det er litt fascinerende jeg da. Og et lite slag i tryne for kresne menn Anonymkode: 29b71...815 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå