Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenk at i en alder av 28 år er det omtrent 1. Gangen jeg faktisk sier nå er det ikke ok og kødde med tilliten min. Endelig har eg skjønt det. Men tok eg den rette avgjørelsen. Eller føles det ille godt bare akkuratt nå. 

Hun kom inn i livet mitt og på et år ble vi utrolig gode venner. Jeg hadde en jeg holdt på med før jeg traff henne, mens hun trøstet meg når jeg var nedfor fordi jeg savnet han eller var usikker på om jeg skulle tørre å gå inn i et forhold med han fordi jeg var redd etter å brent meg i voldelig forhold. Så samme dag kunne hun dra på samme fest som han og få han med seg hjem når han var skakk full for å pule på han. Dette gjentok seg ofte uten at jeg visste det. Å der gikk jeg dum og naiv og trodde at hun faktisk brydde seg om meg. Hun både rådet meg for og i fra og være med han. Hun syntes ofte jeg burde sove hos henne isteden gor å overnatte hos han når jeg var på besøk. 

Jeg og han ble til slutt kjærester, jeg tok motet til meg og nå finner jeg ut om alt dette. Jeg er så sint og såret. Spesielt på henne. Hvordan kunne hun gjøre dette bak min rygg. Så falskt og uærlig vennskap har jeg ikke hatt siden jeg var barnet selv. Jeg har fryst henne helt ut og det har typen også gjort nå. 

Han er min nå og jeg har ofret så mye for å være med han. At jeg kan ikke droppe han nå pga dette. Men henne. Jeg er så sint. 

Tenk at hun har latt som at jeg var en av hennes beste venner mens hun pulte på han jeg holdt på meg. Selfølgelig på fylla når han var søkke full. Jeg føler meg så jævøig råtten som synes det føltes godt og si til henne at hun ikke er venninden min mer og at hun har brutt all tillit jeg hadde til henne. 

Sukk

Anonymkode: f981c...118

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen meninger? Jeg har selfølgelig bare kortversjonen her. Men selv føler jeg meg bedre med henne ute av bilde både hos meg og typen. Men jeg har aldri vørt så "streng" før. Litt rart. 

Anonymkode: f981c...118

AnonymBruker
Skrevet

Tja....Du høres umoden ut, kjæresten høres ut som om han litt motvillig er blitt nettopp det, venninna di høres ut til å være i samme gate som deg. Umodne folk som liker drama. Ellers mener jeg vel egentlig ikke så mye om det.

Håper du ikke begynner å få barn før dere er blitt noe mer voksne, forresten. Alder er sannelig bare et tall.

Anonymkode: b4f1a...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...