AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Hva tenker du på når du hører dette? Hvordan må en person leve, ha levd, fremstå, ikke kunne osv., for at du kan tenke "har du bodd under en stein, eller?" Visste ikke hvor jeg skulle legge denne, men tenkte det gikk greit her fordi hvis man bor under en stein så er det sikkert ikke lett å skape eller opprettholde sosiale relasjoner o.l. Anonymkode: 72369...8dd
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Å bo under en sten, lite sosial og dårlug anlagt økonomisk Anonymkode: 7ade4...f0a
EvaLena Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Jeg tenker sånn om folk som ikke får med seg hva som skjer rundt i verden. Jeg mener ikke at de skal kunne alt som skjer, men i allefall litt av det som skjer i nyhetsbildet. Når folk ikke kan føre nå ørliten diskusjon om noe som helst, så begynner jeg faktisk å lure. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Ikke får med seg nyheter, hva som skjer i verden og lite oppdatert på det meste. Anonymkode: 3f9ed...4ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå