Gå til innhold

Skal på date... Nervøs (!)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal på date på tirsdag og er fryktelig nervøs. Har vært i to lange forhold, og har dermed datet lite i voksen alder.

Noen som kan gi meg noen råd og tips ifht første date slik at jeg ikke er fult så nervøs? 

Takk 😊

Anonymkode: c8007...1a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller kvinne?

Hvis du er kvinne, har du ingenting å å være nervøs for, det er du som sitter på makta (bokstavelig talt) og bestemmer hvordan dette ender.

Anonymkode: 14530...ee0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller kvinne?

Hvis du er kvinne, har du ingenting å å være nervøs for, det er du som sitter på makta (bokstavelig talt) og bestemmer hvordan dette ender.

For noe tull! Hvordan mannen oppfører seg har mye å si for utfallet. Har akkurat droppet en selv fordi han rett og slett kjørte på for hardt. Fint at du er interessert og viser det altså, men la meg få puste og få mulighet til å bli interessert jeg også.

Til TS: Om det er noen trøst så er nok den andre parten like nervøs og spent. Bare vær deg selv. Vis interesse og være åpen.

Anonymkode: 977da...3e4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller kvinne?

Jeg er kvinne, 32 år.

Beklager, burde ha skrevet det HI.

- ts

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull! Hvordan mannen oppfører seg har mye å si for utfallet. Har akkurat droppet en selv fordi han rett og slett kjørte på for hardt. Fint at du er interessert og viser det altså, men la meg få puste og få mulighet til å bli interessert jeg også.

Til TS: Om det er noen trøst så er nok den andre parten like nervøs og spent. Bare vær deg selv. Vis interesse og være åpen.

Anonymkode: 977da...3e4

Takk for gode råd 😊 Er litt slik jeg tenker også. Jeg må være meg selv, åpen og interessert. 

Blir veldig spennende og jeg gleder meg 😉 Men, har som sagt ikke vært på en første date på noen år nå, og første-date-kulturen har kanskje endret seg? Er litt rusten på dette kan man si 😅

-ts

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller kvinne?

absolutt ikke, tror jeg har dumpet alle datene jeg har hatt de siste  årene. 2 av de ville ha sex på første date og gjore det veldig tydelig, noe som skremte meg vekk og sluttet å svare de på sms. 1 begynte å snoke på tlf min og fikk helt hetta da hun så jentenavn på mobilen min og var sykelig sjalu. så var det 2 som forventet at jeg skulle leggge meg ned på knæ for de. det kan du glemme, jeg er mye bedre enn som så. så de kuttet jeg ut.

beste tipset du kan gjøre er å være deg selv. ikke sex første date det er turnoff. du kan spørre han om familie, søsken, fremtidsplaner osv . drikk et par øl da blir det gøyere og mer avslappet. bruk første date på å bare bli kjent, men vis at du er interessert, vist du er det

AnonymBruker
Skrevet

Vær blid, le av vitsene hans, kle deg fint, lukt godt, vis interesse for han men ikke "grav" i livet hans. La han spandere på deg. Ikke se på mobilen når han prater.

Anonymkode: e6677...dab

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, brownbrown skrev:

absolutt ikke, tror jeg har dumpet alle datene jeg har hatt de siste  årene. 2 av de ville ha sex på første date og gjore det veldig tydelig, noe som skremte meg vekk og sluttet å svare de på sms. 1 begynte å snoke på tlf min og fikk helt hetta da hun så jentenavn på mobilen min og var sykelig sjalu. så var det 2 som forventet at jeg skulle leggge meg ned på knæ for de. det kan du glemme, jeg er mye bedre enn som så. så de kuttet jeg ut.

beste tipset du kan gjøre er å være deg selv. ikke sex første date det er turnoff. du kan spørre han om familie, søsken, fremtidsplaner osv . drikk et par øl da blir det gøyere og mer avslappet. bruk første date på å bare bli kjent, men vis at du er interessert, vist du er det

Tusen takk for gode råd 😊 Masse fornuftig her 😉

- ts

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær blid, le av vitsene hans, kle deg fint, lukt godt, vis interesse for han men ikke "grav" i livet hans. La han spandere på deg. Ikke se på mobilen når han prater.

Anonymkode: e6677...dab

Tusen takk for gode råd! Settes stor pris på 

- ts

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode råd 😊 Er litt slik jeg tenker også. Jeg må være meg selv, åpen og interessert. 

Blir veldig spennende og jeg gleder meg 😉 Men, har som sagt ikke vært på en første date på noen år nå, og første-date-kulturen har kanskje endret seg? Er litt rusten på dette kan man si 😅

-ts

Jeg synes det bare er bra du er litt nervøs, er bare vanlig tegn på at du er inteerssert. Selv tar jeg det som et godt tegn dersom man er litt nervøs.

Anonymkode: 4beb8...7e0

Skrevet (endret)

Hvordan selve daten går kan du jo aldri kontrollere, men med allt dette andre kan du jo! Prøv klær på forhånd, prøvesmink deg, tenk igjennom ulike scenarier, google stedet dere evnt. skal spise på og sjekk menyen. Ha en  "backupplan" klar hvis ting går skeis og du vil hjem osv. osv..

Om du har dette under "kontroll", kansje du kan glede deg i stedet. :jepp: :strix:

Endret av Perle
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:nordvesta:Hurra for kjærleiken:nordvesta:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det bare er bra du er litt nervøs, er bare vanlig tegn på at du er inteerssert. Selv tar jeg det som et godt tegn dersom man er litt nervøs.

Takk 😊

Er interessert i mannen, ja, er nok derfor jeg er nervøs 😇 Han virker som en bra person 😊

- ts

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, Perle skrev:

Hvordan selve daten går kan aldri kontrollere, men med alt det andre kan du. Prøv klær på forhånd, prøvesmink deg, tenk gjennom ulike scenarier, google stedet dere evnt skal spise på og sjekk menyen. Ha en klar "backupplan" hvis ting går skeis og du vil hjem osv. osv. 

Om du har dette under "kontroll", kansje du kan glede deg i stedet. :jepp: :strix:

Takk 😊 Driver å går gjennom ulike klesplagg nå, haha 😁 Litt typisk jenter eller? Haha 😂

- ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:nordvesta:Hurra for kjærleiken:nordvesta:

Takk 😊 Er lov å håpe at dette kan utvikle seg etterhvert 😆

- ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk 😊 Driver å går gjennom ulike klesplagg nå, haha 😁 Litt typisk jenter eller? Haha 😂

- ts

Veldig! :nori:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...