Gå til innhold

Riverdale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Relativ ny Netflix original basert på Archie comics. Hva syntes dere?

AnonymBruker
Skrevet

Rar og merkelig serie. Følger med og håper det tar seg opp.

Anonymkode: 7f583...6ba

Skrevet (endret)

Jeg liker den! Perfekt mix mellom high school drama og mysteriet om Jason.

Endret av charmisss
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg digger serien!:nordvesta:

Anonymkode: d9f49...9df

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker den. Jeg trodde først at hele sesongen var der ute så jeg s 6 episoder og så var det slutt, ser nå at episode 7 er kommet så jeg skal se den. Hater egentlig å måtte vente en uke på én episode, jeg har ikke tålmodighet til sånnt, men jeg liker serien så jeg kommer til å fortsette. :P 

• 7 måneder senere...
Skrevet

Jeg er inne i sesong to, syk og binger serier. 

Den er fengende, men det har så mye idioti at jeg ruver ut dotter med hår. 

Uten å spoile.. Ting som en mor som leter manngard etter datteren sin i blyantskjørt og høye hæler. 

At den mest superpopulære jenta aldri har venner rundt seg. 

At ingen er i stand til å si setningen "Jeg er ikke min far" 

At alle mødrene i hele byen har sære forhold til døtrene sine og er hurper. 

At en som er redd for en mann med våpen og ikke tør sove fordi han må passe hjemmet sitt..... GÅR PÅ SKOLEN OG FORLATER HJEMMET HAN SITTER VÅKEN OG BESKYTTER. 

bra serie men så mye såpetull som trekker den helt ned til middelmådig. 

Anonymkode: 05aa7...e09

• Liker 4
Skrevet

Åh, den beste.. 

Alle klassens barn har foreldre som gikk i samme klasse. Snakk om familieplanlegging. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser på og digger den!! Skuespillerne, musikken, Juggie ❤️  

• Liker 1
Skrevet

Dere som har sett den og liker den, hvorfor er den bra? 

Jeg har vel prøvd å begynne et par ganger, og sett 1-2 episoder. Synes den fremstår så veldig urealistisk og rar, og tja, jeg vet ikke helt, men det blir bare for dumt. 

Fortsetter det slik, eller blir den bedre etterhvert? 

Anonymkode: cacc2...833

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har sett den og liker den, hvorfor er den bra? 

Jeg har vel prøvd å begynne et par ganger, og sett 1-2 episoder. Synes den fremstår så veldig urealistisk og rar, og tja, jeg vet ikke helt, men det blir bare for dumt. 

Fortsetter det slik, eller blir den bedre etterhvert? 

Jeg er den som kritiserte alt tull over her og jeg synes mysteriet i grunnen er fascinerende. Jeg liker langtrukne mordgåter og de har klart å fenge meg med familiemysterier og gåtene I bunnen, selv om det er mye tull på toppen. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er den som kritiserte alt tull over her og jeg synes mysteriet i grunnen er fascinerende. Jeg liker langtrukne mordgåter og de har klart å fenge meg med familiemysterier og gåtene I bunnen, selv om det er mye tull på toppen. 

Det liker jeg også, og det er derfor jeg vurderer å fortsette å se, men det hjelper ikke om mordgåten er bra, hvis alt rundt blir for teit, hehe. 

Skrevet

Jeg har sett hele sesong 1, har ikke begynt med sesong 2 enda, vet egentlig ikke om jeg gidder. Jeg kom aldri helt inn i serien føler jeg, jeg så hele sesongen i håp om å bli fengt, men det skjedde liksom ikke. Vet ikke hva det er. Folk klikker jo helt over serien og jeg skjønner ikke helt greia. Synes den er litt overvurdert. Men det er bare meg da, folk skal få like det de vil :) 

Anonymkode: 0936e...15d

Skrevet

Likte serien godt, spennende og fengende etter min mening :)

• Liker 1
Skrevet

Hvilken dag kommer nye episoder?

Anonymkode: f524c...623

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken dag kommer nye episoder?

Anonymkode: f524c...623

Lurer på om ikke det er torsdager?

Skrevet

Er så typisk at læreren Geraldine fremstilles som stereotyp lærer.. med briller og hårknute. Ellers liker jeg serien veldig godt :) Husker jeg leste Archie da jeg var tenåring, mye av det er likt som i serien! 

Anonymkode: b8314...3ec

Skrevet

Liker den bare bedre og bedre! Elsker musikken og stemningen de klarer å lage - spesielt i sluttscenene. 

Anonymkode: 2e207...e8d

• Liker 1
Skrevet

Hvem tror dere er black hood?!

Anonymkode: 6adc9...53a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere er black hood?!

Anonymkode: 6adc9...53a

Aner ikke, men har sett titalls av teorier, hvor alle omtrent alle karakterene er nevnt. 

Bryr meg egentlig ikke så mye om hvem nøyaktig det er, så lenge det ikke er foreldrene til en i hovedgjengen. Dét ville vært alt for såpeopera-klisje og kleint. Mitt eneste håp er at de IKKE går i samme fella som Pretty little liars, og drar dette ut for lenge. Hele dette mysteriet burde avsluttes i løpet av denne sesongen, hvor Black hood og hans/hennes medarbeidere blir avslørt og tatt. Så kan de innlede et nytt mysterium i neste sesong. 

Anonymkode: 4fd5b...f9a

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har sett alle episodene som har kommet nå, og sitter igjen med en følelse av at dette kommer til å bli mer og mer "Pretty Little Liars" - noen av dere andre som har sett den som også tenker det?

Jeg likte første sesongen ganske bra, men så begynte sesong 2 med litt for mye av "ingen voksne må vite noe", "sheriffen kan vi i hvert fall ikke involvere", "de rivaliserende gjengene er det 16-åringer som skal roe ned og sloss med" og "vi kan i hvert fall ikke få hjelp fra de voksne"

Dette i tillegg til listen over her:

På 10.11.2017 den 10.43, AnonymBruker skrev:

en mor som leter manngard etter datteren sin i blyantskjørt og høye hæler. 

At den mest superpopulære jenta aldri har venner rundt seg. 

At ingen er i stand til å si setningen "Jeg er ikke min far" 

At alle mødrene i hele byen har sære forhold til døtrene sine og er hurper. 

At en som er redd for en mann med våpen og ikke tør sove fordi han må passe hjemmet sitt..... GÅR PÅ SKOLEN OG FORLATER HJEMMET HAN SITTER VÅKEN OG BESKYTTER. 

Og. Er det noen som tror på at Black Hood er tatt?

Jeg skjønner ikke hvorfor en redd 16-17-åring ikke snakker med noen av de voksne? Hva er det med sånne serier og ungdommer som tar saken i egne hender og det aldri er politi rundt? (Vet det ikke er en politiserie, men det hadde vært forfriskende med en serie som virket litt mer realistisk) 

Anonymkode: 35738...626

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...