AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Blir man ansett som stakkarslig da? Selv har jeg bare 2-3 venninner. Litt familie i byen, men har ikke daglig kontakt med de. På studiet mitt finner vi på ting, men har ingen nære der. Er litt med alle...Har jo også kolleger å prate med på jobb. Føler meg liten og sår. Eksen min var min venn han også, men nå vil han ikke ha kontakt med meg.. jobber med å utvide nettverket mitt. Er tobarnsmor. Skulle ønske jeg trives i eget selskap. Anonymkode: 6ada9...702
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Dette er enda en sak jeg ikke bryr meg om. Folk burde slutte og gå rundt og bry seg hva andre tenker.
GammelKaktus Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 Er faktisk enig med han over, hvem bryr seg om hva andre tenker?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 Det viktigste er jo om du er tilfreds med det selv. Om du er det er det jo ikke et problem. Om ikke spiller det jo heller ingen rolle hva andre tenker, men da er det jo viktig å utvide nettverket ditt for din egen del. I tillegg bør du lære deg å trives i ditt eget selskap. Anonymkode: 3d196...6e1
Minlillesky Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir man ansett som stakkarslig da? Selv har jeg bare 2-3 venninner. Litt familie i byen, men har ikke daglig kontakt med de. På studiet mitt finner vi på ting, men har ingen nære der. Er litt med alle...Har jo også kolleger å prate med på jobb. Føler meg liten og sår. Eksen min var min venn han også, men nå vil han ikke ha kontakt med meg.. jobber med å utvide nettverket mitt. Er tobarnsmor. Skulle ønske jeg trives i eget selskap. Anonymkode: 6ada9...702 Det er ikke stusselig å ha lite nettverk nei. Husk at vi alle er forskjellige. Noen trenger ikke flere enn et par stykker rundt seg, mens andre der igjen har et veldig stort nettverk. Om du ikke trives med det lille nettverket ditt, må du jo få deg et større nettverk. Trives du, så ser jeg ingen grunn til å få et større nettverk 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir man ansett som stakkarslig da? Selv har jeg bare 2-3 venninner. Litt familie i byen, men har ikke daglig kontakt med de. På studiet mitt finner vi på ting, men har ingen nære der. Er litt med alle...Har jo også kolleger å prate med på jobb. Føler meg liten og sår. Eksen min var min venn han også, men nå vil han ikke ha kontakt med meg.. jobber med å utvide nettverket mitt. Er tobarnsmor. Skulle ønske jeg trives i eget selskap. Anonymkode: 6ada9...702 Jeg trives veldig godt i eget selskap og har bare to venner. Selv om jeg trives veldig godt i eget selskap så føler jeg veldig på det at jeg virker stusselig for andre. Det er vel mest når alle legger ut om hytteturer med vennegjeng osv og alt annet de gjør med sine venner og om den og den venninnen osv. Jeg har sjelden slike historier å komme med og er redd for å virke kjedelig eller uinteressert og opptatt slik at ingen andre tør eller ønsker å bli bedre kjent. Anonymkode: 37611...ca4
Onar Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir man ansett som stakkarslig da? Selv har jeg bare 2-3 venninner. Litt familie i byen, men har ikke daglig kontakt med de. På studiet mitt finner vi på ting, men har ingen nære der. Er litt med alle...Har jo også kolleger å prate med på jobb. Føler meg liten og sår. Eksen min var min venn han også, men nå vil han ikke ha kontakt med meg.. jobber med å utvide nettverket mitt. Er tobarnsmor. Skulle ønske jeg trives i eget selskap. Anonymkode: 6ada9...702 Ikke stusselig i det hele tatt. Alle er forskjellige det som er bra for en er det motatte for det andre.
Amaha Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 De færreste har vel 100 nære venner? Jeg trives godt i eget selskap, men har behov for å være sosial også. Jeg har mest bekjente og noen få nære venner som jeg kan snakke om de mest personlige tingene med. Litt smaken er som baken...noen liker store nettverk, andre trives i små. Hvorfor trives du ikke i eget selskap?
emilie123 Skrevet 5. mars 2017 #9 Skrevet 5. mars 2017 Jeg trives også i eget selskap. Har to gode venner, men mange bekjente. Er på farta hver dag og når jeg kommer hjem på ettermiddagen synes jeg det er bare helt nydelig å være alene. Greier ikke å ha folk rundt meg hele tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #10 Skrevet 6. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir man ansett som stakkarslig da? Selv har jeg bare 2-3 venninner. Litt familie i byen, men har ikke daglig kontakt med de. På studiet mitt finner vi på ting, men har ingen nære der. Er litt med alle...Har jo også kolleger å prate med på jobb. Føler meg liten og sår. Eksen min var min venn han også, men nå vil han ikke ha kontakt med meg.. jobber med å utvide nettverket mitt. Er tobarnsmor. Skulle ønske jeg trives i eget selskap. Anonymkode: 6ada9...702 Den eneste som kan si om dette er stusselig er deg selv. Hvis du føler nettverket ditt gir deg nok støtte samme om det er 1-2 gode venner eller 10 overfladiske venner så er det hva det er. forresten, ingen tenker slike tanker. Du vil nok skjønne det jo eldre du blir. Uansett plei de forholda du har, de fleste har krympede nære nettverk jo eldre man blir. Anonymkode: b54a9...214
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #11 Skrevet 6. mars 2017 Nei, ikke i det hele tatt. Jeg liker aller best de menneskene som har ganske få venner, egentlig. Jeg har et par venner som har veldig mange venner og er hypersosiale. Kan ikke fordra å være med dem for det går aldri an å bare slappe av sammen med dem og bare ha det koselig. Anonymkode: 90f86...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #12 Skrevet 6. mars 2017 Jeg var/er som deg å så ned på meg selv fordi jeg ikke gadde 700 venner på Facebook og ikke hadde over 30 likes, jeg trodde jeg var et dårlig menneske og mor fordi jeg valgte få venner. Men så lærte jeg meg og like meg selv, gikk faktisk i terapi. Og føler meg nå "frisk" jeg bryr meg ikke lengre om jeg velger bort folk som ikke er bra i mitt liv eller som ikke deler mine verdier i livet. Jeg føler meg trygg på meg selv og trives godt "alene" i mitt eget selskap. Du må nok jobbe med deg selv før du kan sette pris på deg selv Anonymkode: 14533...68c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #13 Skrevet 6. mars 2017 Nei, det er ikke stusslig. Det er lett å få inntrykk av på Facebook at alle gjør så mye sosialt og spennende hele tiden, men det er jo fordi de færreste legger ut bilder av at de sitter hjemme i joggebuksa.. Men det er ganske vanlig å gjøre det også Anonymkode: 8791f...d2e 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. mars 2017 #14 Skrevet 6. mars 2017 Er dette virkelig noe å henge seg opp i
Neptunsnigel Skrevet 6. mars 2017 #15 Skrevet 6. mars 2017 Eg har flytta frå sør til i nord der mi kone er oppvaksen. Kone, barn og hund er mitt nettverk. Har sjølvsagt tlf-kontakt med familien som bur sørover. Følar meg ikkje stusseleg på nokon måte. Er kanskje litt sær då eg trivs aller best åleine i mitt eige selskap og gler meg umåteleg når kona tar med barn til svigers Då vert det gjerne tur i fjelle med hund, på have og fiske eller berre slappe av heime på gården med småarbeid. Så lenge eg slepp folk rundt meg slappar eg av. Hund som selskap er berre koselig
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #16 Skrevet 6. mars 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trives veldig godt i eget selskap og har bare to venner. Selv om jeg trives veldig godt i eget selskap så føler jeg veldig på det at jeg virker stusselig for andre. Det er vel mest når alle legger ut om hytteturer med vennegjeng osv og alt annet de gjør med sine venner og om den og den venninnen osv. Jeg har sjelden slike historier å komme med og er redd for å virke kjedelig eller uinteressert og opptatt slik at ingen andre tør eller ønsker å bli bedre kjent. Anonymkode: 37611...ca4 Du kan være ekstremt kjedelig om du har mange venner også. Det er ikke antall venner som sier hvor interessant du er. Om du tror det kan du ikke ha så mye å tilby av deg selv, om du tenker eneste interessante ved deg er de ting og menneskene du har rundt deg... Anonymkode: 97b83...6e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå