AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Jeg brukte TrumfVisa-kortet på fredag,og jeg ser på oversikten at de pengene jeg handlet for, må betales den 30. mars. Hvordan vil det bli med det jeg kjøper i neste uke med samme kort, må de pengene også betales innen 30. mars? Hvor mange dagers kreditt er det på TrumfVisa, før det begynner å løpe renter? (DNB har 30-45 dagers kreditt på sitt Mastercard,er det slik med TrumfVisa også?). Anonymkode: 06e1a...6b8
Nåla-i-veggen Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Hvis du ser på hjemmesida til Trumfvisa så står det: Rentefri betalingsutsettelse i inntil 45 dager 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 22 minutter siden, Nåla-i-veggen skrev: Hvis du ser på hjemmesida til Trumfvisa så står det: Rentefri betalingsutsettelse i inntil 45 dager Takk! Men jeg er usikker på når i mars jeg kan bruke kortet, dersom jeg ønsker at tilbakebetalingen kan skje rentefritt i apil. Med DNB Mastercard er det slik at kjøp etter ca den 6. i hver mnd skal betales tilbake den 20. i neste måned. Anonymkode: 06e1a...6b8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 Faktura utstedes vanligvis den 15. Kjøp etter dette kommer på neste måneds faktura. Dvs. at det påløper rentet f.o.m. 30 april for kjøp utført etter 15. mars. Anonymkode: 464fb...311 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Faktura utstedes vanligvis den 15. Kjøp etter dette kommer på neste måneds faktura. Dvs. at det påløper rentet f.o.m. 30 april for kjøp utført etter 15. mars. Anonymkode: 464fb...311 Tusen takk! Anonymkode: 06e1a...6b8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Men jeg er usikker på når i mars jeg kan bruke kortet, dersom jeg ønsker at tilbakebetalingen kan skje rentefritt i apil. Med DNB Mastercard er det slik at kjøp etter ca den 6. i hver mnd skal betales tilbake den 20. i neste måned. Anonymkode: 06e1a...6b8 Den dagen fakturaen ligger i epostkassen din, så er regningen for inneværende måned gjort opp. Da blir automatisk alt du handler for, etter at fakturaen er mottatt, på neste måneds faktura. Noen skriver at faktura gjøres opp den 15. Og betales den 30. I hver måned. (Kontroller at dette stemmer på nettsidene til kortet ditt), altså når du den 15. Har mottatt alt som skal betales den 30. I samme måned, så kommer det du betaler med kortet på fakturaen den 15. Neste måned og betales da følgelig den 30. Betaler du ikke ut kortet den 30. Så begynner renter og renters renter å løpe fra 31./1. I måneden. (Dagen etter forfall.) Anonymkode: c0985...6c1 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den dagen fakturaen ligger i epostkassen din, så er regningen for inneværende måned gjort opp. Da blir automatisk alt du handler for, etter at fakturaen er mottatt, på neste måneds faktura. Noen skriver at faktura gjøres opp den 15. Og betales den 30. I hver måned. (Kontroller at dette stemmer på nettsidene til kortet ditt), altså når du den 15. Har mottatt alt som skal betales den 30. I samme måned, så kommer det du betaler med kortet på fakturaen den 15. Neste måned og betales da følgelig den 30. Betaler du ikke ut kortet den 30. Så begynner renter og renters renter å løpe fra 31./1. I måneden. (Dagen etter forfall.) Anonymkode: c0985...6c1 Tusen takk for gode råd og informasjon Anonymkode: 06e1a...6b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå