AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Jeg brukte TrumfVisa-kortet på fredag,og jeg ser på oversikten at de pengene jeg handlet for, må betales den 30. mars. Hvordan vil det bli med det jeg kjøper i neste uke med samme kort, må de pengene også betales innen 30. mars? Hvor mange dagers kreditt er det på TrumfVisa, før det begynner å løpe renter? (DNB har 30-45 dagers kreditt på sitt Mastercard,er det slik med TrumfVisa også?). Anonymkode: 557b5...74b
JulieVS Skrevet 9. mars 2017 #2 Skrevet 9. mars 2017 Det er inntil 45 dager med rentefrie dager på TrumfVisa Står på deres sider her https://www.trumfvisa.no/om-trumf-visa/hvorfor-velge-trumf-visa/
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #3 Skrevet 9. mars 2017 Har ikke rukket å få renter på mitt. Har hatt det en stund nå. Anonymkode: 251a2...1b0
Million Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 (endret) På 5.3.2017 den 21.43, AnonymBruker skrev: Jeg brukte TrumfVisa-kortet på fredag,og jeg ser på oversikten at de pengene jeg handlet for, må betales den 30. mars. Hvordan vil det bli med det jeg kjøper i neste uke med samme kort, må de pengene også betales innen 30. mars? Hvor mange dagers kreditt er det på TrumfVisa, før det begynner å løpe renter? (DNB har 30-45 dagers kreditt på sitt Mastercard,er det slik med TrumfVisa også?). Anonymkode: 557b5...74b Det kommer an på når i måneden de har faktureringsdato, og når i måneden du handler. La oss si de fakturerer den 1. i hver måned, med forfall f.eks. den 20. Da blir alt du har kjøpt mellom den 1. og den 30. med på fakturaen som faktureres ut dagen etter den 30. Hvis man handler da den 2. i en måned f.eks, vil ikke dette faktureres før den 1. måneden etter, og forfall er den 20. i måneden etter. Da har man i praksis fått utsatt betalingen i nesten 40 dager. Altså 40 dagers kreditt-tid. Kanskje har man enda noen dager kreditt-tid hvis forfall er enda lenger etter faktureringsdato enn i mitt eksempel. Endret 9. mars 2017 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå