Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen her erfaring med fhs? Hvor gikk dere i så fall? Hva var det beste, og hva var det verste? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Tita92
AnonymBruker
Skrevet

Ikke akkurat the time of my life. Positive var at jeg lærte mye i det jeg interesserte meg for. Negative var den sosiale biten jeg ikke helt likte, eller hadde altfor høye forventninger av. Fant ikke noen som jeg kunne bli gode venner med, og ble lut lei av at folk var overalt 24/7. Så dette sammenlignet med kostnaden er jeg absolutt ikke fornøyd og angrer.

Anonymkode: b3b1d...531

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på folkehøyskole. Det er synd at det ikke er noe fokus i media på det negative opplevelsene som oppstår, de trekker bare fram at folkehøyskole er et fantastisk år - men det er ikke alltid det. 

Det positive er vel at man kanskje utvikler seg som person og lærer seg noe nytt. Man får oppleve mye gøy, reiser og arrangementer. I tillegg var det mye gøy som skjedde på ettermiddagene og kveldene. 

Det negative er vel at det gjerne dannes grupper, men ingen blir vel direkte "utestengt". Jeg opplevde iallefall veldig vgs greier, baksnakking og stor forskjell på de kule og ikke kule. Folk var ikke helt modne. Det var mye stjeling og bråking om natten. Folk klarte ikke å respektere hverandre, og reglene på skolen. Folk drakk alkohol på skolen osv. Det var en skole i Østfold. 

Det var mer slitsomt enn gøy i lengden. Jeg hadde nok ikke gått folkehøyskole på nytt igjen. Følte ikke jeg utvikla meg noe særlig i løpet av det året.

Anonymkode: dd4ce...cef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...