Tåkedis Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 (endret) Han slo opp med meg for et par uker siden, og vi har ikke hatt noe kontakt bortsett fra et par meldinger og snaps jeg uheldigvis har sendt i fylla... Han er høflig og svarer på meldingene ihvertfall. Jeg legger ofte ut bilder på MyStory på Snapchat (gjerne flere ganger om dagen), og jeg har lagt merke til at han ser på dem alle sammen. Er jeg på fest og legger ut en snap så er han alltid en av de første til å se snappene jeg legger ut i løpet av kvelden, som om han "følger med". Skjønner ikke hvorfor?? Jeg unngår bevisst å se på hans MyStory. For min del er det ganske frustrerende og jeg vurderer rett og slett og bare blokkere han... Endret 5. mars 2017 av Tåkedis
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 5 minutter siden, Tåkedis skrev: Han slo opp med meg for et par uker siden, og vi har ikke hatt noe kontakt bortsett fra et par meldinger og snaps jeg uheldigvis har sendt i fylla... Han er høflig og svarer på meldingene ihvertfall. Jeg legger ofte ut bilder på MyStory på Snapchat (gjerne flere ganger om dagen), og jeg har lagt merke til at han ser på dem alle sammen. Er jeg på fest og legger ut en snap så er han alltid en av de første til å se snappene jeg legger ut i løpet av kvelden, som om han "følger med". Skjønner ikke hvorfor?? Jeg unngår bevisst å se på hans MyStory. For min del er det ganske frustrerende og jeg vurderer rett og slett og bare blokkere han... Hvorfor har du han der om du ikke vil at han skal kikke? Anonymkode: 84254...144 10
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 Hvorfor i all verden har du han på Snapchat da? Og ja, han ser på dine bilder som du legger ut, men det er jo du som henger deg opp i han. Anonymkode: 263d7...2ac 5
Ananas. Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 Han er vel bare nysgjerrig da. Jeg ser på storien til absolutt alle jeg har på snap, uten annen grunn enn at de er tilgjengelige for meg. 8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 Jeg ser på alle storyene på snap. Det er da ikke noe annerledes det en at man kan se hva folk legger ut på face. Overtenking kalles det der Anonymkode: 57589...fb3 7
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 Alle aktive snap brukere ser vel alle stories, spørsmålet er vel heller, hvorfor har du han på snap enda? Anonymkode: be799...424
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 Jeg ser på alle snapstoriene rett og slett fordi jeg får litt Ocd om jeg ikke gjør det, ikke nødvendigvis fordi de er så himla spennende. Anonymkode: 73511...1b8 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 Tror ikke du skal legge for mye i det...Han gjør det nok av vane. Anonymkode: 237c6...ded
fuglekvitter__ Skrevet 5. mars 2017 #9 Skrevet 5. mars 2017 (endret) 1 time siden, Tåkedis skrev: Han slo opp med meg for et par uker siden, og vi har ikke hatt noe kontakt bortsett fra et par meldinger og snaps jeg uheldigvis har sendt i fylla... Han er høflig og svarer på meldingene ihvertfall. Jeg legger ofte ut bilder på MyStory på Snapchat (gjerne flere ganger om dagen), og jeg har lagt merke til at han ser på dem alle sammen. Er jeg på fest og legger ut en snap så er han alltid en av de første til å se snappene jeg legger ut i løpet av kvelden, som om han "følger med". Skjønner ikke hvorfor?? Jeg unngår bevisst å se på hans MyStory. For min del er det ganske frustrerende og jeg vurderer rett og slett og bare blokkere han... Det er vel det minste eksen din kan gjøre. Hvis dette var meg (noe det heldigvis ikke er) så hadde jeg gitt helt blaffen i fyren og blokkert alt som har med han å gjøre. Herregud for en slitsomt fyr. Hva med å bare let it go, let it go... Blokkèr det. Det ville jeg gjort, og jeg har gjort med noen. Eksen din har jo ikke noe med det når/hvis det er slutt. Uavhengig av det så har han rett og slett ikke noe med det. Snapchat er i hovedsak for unger altså. Siden du syntes det er så ille så anbefaler jeg deg at du slutter å ta såpass mange bilder av deg selv. I hvertfall for en periode. Endret 5. mars 2017 av fuglekvitter__
fuglekvitter__ Skrevet 5. mars 2017 #10 Skrevet 5. mars 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i all verden har du han på Snapchat da? Og ja, han ser på dine bilder som du legger ut, men det er jo du som henger deg opp i han. Anonymkode: 263d7...2ac Ja, det er jo det hun gjør. Endret 5. mars 2017 av fuglekvitter__
Gjest Froning Skrevet 5. mars 2017 #11 Skrevet 5. mars 2017 2 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Snapchat er i hovedsak for unger altså. Nei, nei, nei. Uten snap kunne jeg ikke delt alle de morsomme tilfeldige tingene som skjer hver dag. Føler meg som Ghandi pga. Snapchat.
whitewildfox Skrevet 5. mars 2017 #12 Skrevet 5. mars 2017 Jeg ser på alle snap stories som legges ut, men det er kun fordi det irriterer meg om de blir liggende der uåpnede.
fuglekvitter__ Skrevet 5. mars 2017 #13 Skrevet 5. mars 2017 (endret) 2 minutter siden, Froning skrev: Nei, nei, nei. Uten snap kunne jeg ikke delt alle de morsomme tilfeldige tingene som skjer hver dag. Føler meg som Ghandi pga. Snapchat. Det er for det meste barn som bruker det hvis noen bruker det. Det er jo ganske tydelig... Hvis jeg skulle foreviget det ville jeg brukt et profesjonelt kamera, men nå orker jeg ikke det. Endret 5. mars 2017 av fuglekvitter__
Gjest Froning Skrevet 5. mars 2017 #14 Skrevet 5. mars 2017 Akkurat nå, fuglekvitter__ skrev: Det er for det meste barn som bruker det hvis noen bruker det. Det er jo ganske tydelig... Hvis jeg skulle foreviget det ville jeg brukt et profesjonelt kamera. Har ikke plass i jakkelomma til et speilreflekskamera. Skal uansett huske på det neste gang jeg kjøper en ny jakke. Inntil da får du tro at jeg er en unge
fuglekvitter__ Skrevet 5. mars 2017 #15 Skrevet 5. mars 2017 5 minutter siden, whitewildfox skrev: Jeg ser på alle snap stories som legges ut, men det er kun fordi det irriterer meg om de blir liggende der uåpnede. Da er det jo bare å unngå å bruke det. Verre er det ikke liksom... Det er ingen som tvinger deg til å bli med på alt innen blogg, instagram, snapchat etc. De færreste har ikke tid og gidder rett og slett ikke. Det er jo drit kjedelig. Hvis jeg bruker snapchat så får jeg det av barn. Barna til vennene mine. Jeg sitter jo ikke og bruker det i fritiden min. Det må i såfall være en spesiell situasjon jeg er i som jeg vet kan passe inn i snapchat, men da kan man like så godt bruke mobilkamera og MMS. Men for all del, for dem som liker det så er det jo bare å stå på. Jeg er ikke noe snapchat-politi.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #16 Skrevet 5. mars 2017 1 time siden, Tåkedis skrev: Han slo opp med meg for et par uker siden, og vi har ikke hatt noe kontakt bortsett fra et par meldinger og snaps jeg uheldigvis har sendt i fylla... Han er høflig og svarer på meldingene ihvertfall. Jeg legger ofte ut bilder på MyStory på Snapchat (gjerne flere ganger om dagen), og jeg har lagt merke til at han ser på dem alle sammen. Er jeg på fest og legger ut en snap så er han alltid en av de første til å se snappene jeg legger ut i løpet av kvelden, som om han "følger med". Skjønner ikke hvorfor?? Jeg unngår bevisst å se på hans MyStory. For min del er det ganske frustrerende og jeg vurderer rett og slett og bare blokkere han... Hvorfor sender du snap til han da? Anonymkode: b1614...230
penny_ Skrevet 5. mars 2017 #17 Skrevet 5. mars 2017 2 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Da er det jo bare å unngå å bruke det. Verre er det ikke liksom... Det er ingen som tvinger deg til å bli med på alt innen blogg, instagram, snapchat etc. De færreste har ikke tid og gidder rett og slett ikke. Det er jo drit kjedelig. Hvis jeg bruker snapchat så får jeg det av barn. Barna til vennene mine. Jeg sitter jo ikke og bruker det i fritiden min. Det må i såfall være en spesiell situasjon jeg er i som jeg vet kan passe inn i snapchat, men da kan man like så godt bruke mobilkamera og MMS. Men for all del, for dem som liker det så er det jo bare å stå på. Jeg er ikke noe snapchat-politi. Haha, nei, akkurat. Du overtenker. Det meste "passer i snapchat". MMS er veldig upraktisk, men det er jo noen som ikke takler forandringer og sitter fast i oldtiden. 1
whitewildfox Skrevet 5. mars 2017 #18 Skrevet 5. mars 2017 1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev: Da er det jo bare å unngå å bruke det. Verre er det ikke liksom... Det er ingen som tvinger deg til å bli med på alt innen blogg, instagram, snapchat etc. De færreste har ikke tid og gidder rett og slett ikke. Det er jo drit kjedelig. Hvis jeg bruker snapchat så får jeg det av barn. Barna til vennene mine. Jeg sitter jo ikke og bruker det i fritiden min. Det må i såfall være en spesiell situasjon jeg er i som jeg vet kan passe inn i snapchat, men da kan man like så godt bruke mobilkamera og MMS. Men for all del, for dem som liker det så er det jo bare å stå på. Jeg er ikke noe snapchat-politi. Um? Okei. Jeg er 22 og bruker snapchat aktivt, da jeg er en helt normal og oppegående ung voksen i 2017. Og jeg har heller ikke sagt at det er noe problem, eller at noen tvinger meg til noe som helst. Skjønner ikke hvorfor du skal rakke ned på at folk bruker en av de mest vanlige formene for sosiale medier, som absolutt ikke er "kun for unger". For ikke å snakke om at dette ikke har noe som helst med innlegget til TS å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #19 Skrevet 5. mars 2017 Jeg trykker på "play" også spilles alle storiene. Men jeg er fæl å skippe. Neeeeext! Kommer sikkert opp som sett hos de som har lagt den ut uansett, så de får bare tro jeg har lidd meg gjennom ørten snaps fra en eller annen konsert med skurrelyd... Anonymkode: 65350...c3e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå