AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Var på en date forleden dag. Daten var bra, var absolutt god stemning, vi hadde mye til felles, og hun stilte mye spørsmål om meg(så mye at vi pratet mer om meg enn henne, fordi jeg slapp liksom ikke til for å spørre om henne). Vi satt på et bakeri og spiste kake, så etterpå gikk vi til leiligheten min som var i nærheten. Der snakket vi videre, og så på litt bilder og slikt. Så klinte vi en stund. Virket som hun likte det, og jeg pushet ikke på for noe mer enn det. Etter date så sendte jeg ikke noe melding på 3 dager,og ikke henne heller. JEg vil ikke virke needy,og prøver å spille spillet riktig. Så sender jeg litt bilder på snap og slikt. Inviterer henne på noe som vi hadde snakket om spontant på dag 4 - hun sier hun ikke kan fordi hun har jobbet mye og er sliten, så inviterer henne på noe annet vi snakket om neste dag(dette er ting jeg skulle gjøre uansett) , hun skal ut med noen venner så kan ikke. Tilbyr ikke noe alternative dager. Svarer på meldingene, men mye kjøligere enn før daten. Jeg ser jo selv at hun ikke virker interessert, men hva er beste neste steg? 1. vente 3-5 dager uten kontakt også spørre henne ut igjen med litt mer åpent tidspunkt , 2. ikke gjøre noe , 3. sende melding og spørre henne hva jeg har gjort galt,om det er noe jeg har sagt etc. (jeg vet at denne meldingen kommer til å avslutte enhver mulighet for å treffes igjen, men kanskje jeg ihvertfall kan få svar om hva jeg kan jobbe med til neste date med en annen dame). Damer er så sykt uforutsigbare, og jeg kjenner meg frustrert. Det har vært flere ganger hvor jeg har vært på veldig bra dater hvor hun viser mye interesse, men så får jeg bare ingenting tilbake etterpå. Anonymkode: c4531...26f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 2. Ikke gjøre noe. Ta et hint, ikke sett henne i en posisjon hvor hun må skrive rett ut at det ikke funker. Kvinner liker ikke det. Vær en gentleman og la henne slippe. Anonymkode: ccc85...6e2 4
WubWub Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 1 minutt siden, Perle skrev: 2 I concur M'lady. 1
Baktusen Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 Ikke noe råd i denne sammenhengen.. men til en annen gang..hvis du liker noen..ikke vent flere dager etter datert før du gir lyd fra deg.. 23
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 Du ødela nok dette ved ikke å ta kontakt med henne etterpå Anonymkode: 58917...966 13
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 Nå har hun allerede avvist to forespørsler, og da er det på tide å innse nederlaget. Ikke gjør noe videre, og for all del ikke gjør det tredje punktet. Men hvorfor tenker du at det er lurt å vente tre dager før du tar kontakt etter en date? Det virker veldig oppstilt, og de fleste interesserte menn sender en melding etter daten og takker for en fin dag/kveld. Det er ikke å være "needy". Anonymkode: 06c11...154 15
Gjest Minesveiper Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 Vanskelig å si hvorfor hun har blitt lunken. Det er mulig at hun dater flere. Ikke vent 3 dager med å sende melding neste gang. Send melding dagen etter daten for å vise at du er interessert
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #9 Skrevet 5. mars 2017 2 minutter siden, Minesveiper skrev: Vanskelig å si hvorfor hun har blitt lunken. Det er mulig at hun dater flere. Ikke vent 3 dager med å sende melding neste gang. Send melding dagen etter daten for å vise at du er interessert Har ikke datet så mye, men tenkte bare at jeg ikke må drive å mase på henne for mye. Men når jeg tok kontakt igjen så var hun bare veldig kjølig. Jeg tenkte vel mest at jeg hadde gjort noe feil på daten, men nå ser det ut som mange mener det er fordi jeg ikke tok kontakt..men skulle jo tro jeg kunne snu det rundt ved å vise henne nå at jeg er interessert i henne. Dette skjedde forrige gang jeg hadde en veldig bra date, da fikk jeg heller ikke noe date 2 , og brukte 3-5 dager da også før jeg sendte noe ny melding. 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har hun allerede avvist to forespørsler, og da er det på tide å innse nederlaget. Ikke gjør noe videre, og for all del ikke gjør det tredje punktet. Anonymkode: 06c11...154 Hvis jeg gjør det tredje punktet så er det kun for å prøve å få et svar som jeg kan lære av. Hvis jeg gjør punkt nummer 2 - altså ber henne ut igjen så er det kun for å få en endelig avvisning. Dere som skriver her driver å sier at jeg ikke skal gjøre ting slik at hun skal "slippe" å avvise meg, noe som er en typisk(kjiip) kvinnetankegang. Det vil koste henne marginalt med ubehag å sende meg en liten melidng om at hun ikke vil treffes igjen, og det vil gi meg en lærdom til neste gang. Anonymkode: c4531...26f 1
Gjest Minesveiper Skrevet 5. mars 2017 #10 Skrevet 5. mars 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke datet så mye, men tenkte bare at jeg ikke må drive å mase på henne for mye. Men når jeg tok kontakt igjen så var hun bare veldig kjølig. Jeg tenkte vel mest at jeg hadde gjort noe feil på daten, men nå ser det ut som mange mener det er fordi jeg ikke tok kontakt..men skulle jo tro jeg kunne snu det rundt ved å vise henne nå at jeg er interessert i henne. Dette skjedde forrige gang jeg hadde en veldig bra date, da fikk jeg heller ikke noe date 2 , og brukte 3-5 dager da også før jeg sendte noe ny melding. Anonymkode: c4531...26f De fleste har hørt om den 3 dagers greien. Det er ikke needy å sende en melding dagen etter for å takke for daten. Det er needy når du sender flere meldinger etter hverandre og spør hvorfor hun ikke svarer osv. Det kan hende hun føler at du "spilte et spill" siden du ventet 3 dager. Det kan også hende hun bare datet flere og eller at hun ikke ble så interessert. Det er vanskelig å si, men som sagt så trenger du ikke å vente 3 dager. Du mister bare momentum med å gjøre det. Endret 5. mars 2017 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #11 Skrevet 5. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg gjør det tredje punktet så er det kun for å prøve å få et svar som jeg kan lære av. Hvis jeg gjør punkt nummer 2 - altså ber henne ut igjen så er det kun for å få en endelig avvisning. Dere som skriver her driver å sier at jeg ikke skal gjøre ting slik at hun skal "slippe" å avvise meg, noe som er en typisk(kjiip) kvinnetankegang. Det vil koste henne marginalt med ubehag å sende meg en liten melidng om at hun ikke vil treffes igjen, og det vil gi meg en lærdom til neste gang. Anonymkode: c4531...26f Lol, nei. Vi prøver å få deg til å beholde selvrespekten din, men greit. Det er bare å ta mer kontakt. Det gir denne kvinnen enda mer å le av med venninnene hennes. Anonymkode: 06c11...154 6
Silfen Skrevet 5. mars 2017 #12 Skrevet 5. mars 2017 Folk som ikke tar kontakt når de liker noen er idioter og droppes som en varm potet. 8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #13 Skrevet 5. mars 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som skriver her driver å sier at jeg ikke skal gjøre ting slik at hun skal "slippe" å avvise meg, noe som er en typisk(kjiip) kvinnetankegang. Det vil koste henne marginalt med ubehag å sende meg en liten melidng om at hun ikke vil treffes igjen, og det vil gi meg en lærdom til neste gang. Slutt å vær så egoistisk. Meg, meg, meg Hvis du presser henne, vil hun selvsagt si klart og tydelig i fra. Men det er svært lite sympatisk og gentleman-aktig. Kvinner liker å være konfronterende. De liker det subtile. Vis at du forstår kvinner ved å respektere hennes måte å kommunisere på. Anonymkode: ccc85...6e2 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #14 Skrevet 5. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slutt å vær så egoistisk. Meg, meg, meg Hvis du presser henne, vil hun selvsagt si klart og tydelig i fra. Men det er svært lite sympatisk og gentleman-aktig. Kvinner liker å være konfronterende. De liker det subtile. Vis at du forstår kvinner ved å respektere hennes måte å kommunisere på. Anonymkode: ccc85...6e2 *ikke Det har dessuten ingenting med at du ikke tok kontakt på tre dager. Det er kjemien som ikke stemte. Anonymkode: ccc85...6e2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #15 Skrevet 5. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lol, nei. Vi prøver å få deg til å beholde selvrespekten din, men greit. Det er bare å ta mer kontakt. Det gir denne kvinnen enda mer å le av med venninnene hennes. Anonymkode: 06c11...154 Så når kvinner får muligheten til å såre følelsene til noen så sitter de og ler av det med vennene sine. Hvor er din selvrespekt? Anonymkode: c4531...26f 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #16 Skrevet 5. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Var på en date forleden dag. Daten var bra, var absolutt god stemning, vi hadde mye til felles, og hun stilte mye spørsmål om meg(så mye at vi pratet mer om meg enn henne, fordi jeg slapp liksom ikke til for å spørre om henne). Vi satt på et bakeri og spiste kake, så etterpå gikk vi til leiligheten min som var i nærheten. Der snakket vi videre, og så på litt bilder og slikt. Så klinte vi en stund. Virket som hun likte det, og jeg pushet ikke på for noe mer enn det. Etter date så sendte jeg ikke noe melding på 3 dager,og ikke henne heller. JEg vil ikke virke needy,og prøver å spille spillet riktig. Så sender jeg litt bilder på snap og slikt. Inviterer henne på noe som vi hadde snakket om spontant på dag 4 - hun sier hun ikke kan fordi hun har jobbet mye og er sliten, så inviterer henne på noe annet vi snakket om neste dag(dette er ting jeg skulle gjøre uansett) , hun skal ut med noen venner så kan ikke. Tilbyr ikke noe alternative dager. Svarer på meldingene, men mye kjøligere enn før daten. Jeg ser jo selv at hun ikke virker interessert, men hva er beste neste steg? 1. vente 3-5 dager uten kontakt også spørre henne ut igjen med litt mer åpent tidspunkt , 2. ikke gjøre noe , 3. sende melding og spørre henne hva jeg har gjort galt,om det er noe jeg har sagt etc. (jeg vet at denne meldingen kommer til å avslutte enhver mulighet for å treffes igjen, men kanskje jeg ihvertfall kan få svar om hva jeg kan jobbe med til neste date med en annen dame).Damer er så sykt uforutsigbare, og jeg kjenner meg frustrert. Det har vært flere ganger hvor jeg har vært på veldig bra dater hvor hun viser mye interesse, men så får jeg bare ingenting tilbake etterpå. Anonymkode: c4531...26f Det er ikke å være uforutsigbare. De har ikke opplevd daten like bra som seg. De er ikke interesserte. Det må du nesten bare akseptere hvis du skal date. Dette opplever vi kvinner like mye som menn. La henne være. Hadde hun vært interessert hadde hun finnet en dato som passet. Anonymkode: 84d6b...003 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #17 Skrevet 5. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så når kvinner får muligheten til å såre følelsene til noen så sitter de og ler av det med vennene sine. Hvor er din selvrespekt? Anonymkode: c4531...26f Nei, de sitter og ler av menn som ikke tar et hint etter allslags avvisninger og som spør om hva de gjorde galt. Det er ganske latterlig, og kvinner snakker sammen om dette. Det finnes også utallige tråder om det her på forumet. Kanskje du er heldig og kjenner deg igjen i en tråd i fremtiden? Anonymkode: 06c11...154 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #18 Skrevet 6. mars 2017 Du ventet altfor lange med å ta kontakt. Liker du jenta etter første date så gir du lyd fra deg senest dagen etter. Nå har hun avskrevet deg. Og det mest fornuftige du kan gjøre er å ta hintet og ikke kontakte henne mer. Anonymkode: 45a39...2a4 9
L'amie Skrevet 6. mars 2017 #19 Skrevet 6. mars 2017 Mulig hun ikke følte at det var god kjemi mellom dere. Hadde jeg måttet stille spørsmål hele tiden, for å holde samtalen i gang, hadde det ikke vært et godt tegn. Man vil jo gjerne at praten skal flyte greit. 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #20 Skrevet 6. mars 2017 Det beste du gjør er å ikke bry deg om hvorfor og se på det som avsluttet. Hvis du begynner å analysere om hvorfor og i tillegg spør, så mister hun all respekt for deg. Det er mellom menn og kvinner som ellers i samfunnet; lar du kvinnen ta føringen, går alt til helvete. Anonymkode: 49a56...2c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå