Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør man når man aldri har tid til å møtes? Når begge jobber mye og har mange baller i lufta på fritiden? 

Jeg blir så usikker. Skal jeg bare droppe ut og se an til det verste kjøret har gitt seg? Han reiser på jobbreise nå en drøy uke, og når han kommer hjem så er det min tur til å reise vekk. 

Jeg er usikker på om jeg skal avvente og heller se om det er noe å hente når ting roer seg ned. Eller bare gi opp. 

De tre siste avtalene er avlyst. To ganger av meg og en gang av han. 

Jeg er tydelig på at jeg vil treffe han igjen og han sier han vil treffe meg. Jeg sa nemlig tidligere i dag at jeg ga opp, men han sa han ville treffe meg. Hva kan jeg da kreve av han i venteperioden? 

Anonymkode: 88c24...9b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere mye kontakt ellers da? Snakker på telefonen? Meldes?

Jeg mener at om man virkelig er interessert så klarer man å få til å møtes, om så bare for en lunsj eller noe, men ja det er selvføglelig perioder hvor man er unnskyldt (hvis man er bortreist). Så jeg hadde droppet han.

Anonymkode: f2142...249

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja vi har daglig kontakt. Og det er jo ikke som om vi har noen andre noen av oss. Ikke ser jeg for meg at det ramler noen andre ned i hue på meg i tiden som kommer heller. Jeg har jo selv ikke tid til å treffe noen nye. 

Vi bor en times tid fra hverandre også. Sånn for å toppe det hele. Men han jobber med å flytte hit jeg bor (for egen del) så da blir jo ting enklere etter hvert. 

AnonymBruker
Skrevet

Her har jo jeg avlyst to og han en :P så jeg er jo like håpløs. Men begge er midt oppi heftige prosjekter nå. 

Tonen oss i mellom er god så jeg avventer litt til :) og så får jeg prøve å ikke bli frustrert. Tålmodighet assa... 

AnonymBruker
Skrevet

Har dere barn? Hvis ikke, skulle det vel ikke være så vanskelig å avtale noe? Greit nok når dere reiser bort, men ellers?  Dere må vel ha NOE ledig tid innimellom? Et par timer en kveld. Kan ikke forestille meg at dere jobber 24/7 hele tiden. Ellers synes jeg det høres ut som unnskyldninger. Jeg har selv en travel jobb, barn, han har barn, hund, studier - likevel klarer vi å møtes :)

Anonymkode: a3695...5d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har dere barn? Hvis ikke, skulle det vel ikke være så vanskelig å avtale noe? Greit nok når dere reiser bort, men ellers?  Dere må vel ha NOE ledig tid innimellom? Et par timer en kveld. Kan ikke forestille meg at dere jobber 24/7 hele tiden. Ellers synes jeg det høres ut som unnskyldninger. Jeg har selv en travel jobb, barn, han har barn, hund, studier - likevel klarer vi å møtes :)

Og vi har også tid til trening og å være med venner :) 

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og vi har også tid til trening og å være med venner :) 

Da forstår jeg ikke.... da er det snakk om prioritering, og det er en helt annen ting enn å ikke ha tid 😉 Uansett - lykke til 😀

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da forstår jeg ikke.... da er det snakk om prioritering, og det er en helt annen ting enn å ikke ha tid 😉 Uansett - lykke til 😀

Det var ikke meg (TS) som svarte det. 

Men ja vi trener begge to. Men for begges del har ingen av oss fått trent noe særlig de to siste ukene. 

Har man tre timer til overs så blir det trening og venner. Tre timer med han er uansett nesten bortkastet da to av timene går bort i reisevei. 

Skrevet

Hva om dere feks møtes på halvveien?

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, moni123 skrev:

Hva om dere feks møtes på halvveien?

Det har vi gjort sist gang :) før jobbreiser tok oss på hver vår kant. 

Det er velvilje hos oss begge og jeg må bare være litt mer tålmodig :) ikke min sterkeste side. 

Skrevet

Åååh, håper dere skaper mer tid til hverandre etter at det blir roligere med jobb!

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, moni123 skrev:

Åååh, håper dere skaper mer tid til hverandre etter at det blir roligere med jobb!

Samme her. Om ikke så er det game over. Men har jo ingen hastverk. Bare mitt sedvanlige utålmodige meg som skal ha unna alt i en fei :P 

AnonymBruker
Skrevet

Auch. Jeg ble lurt :( 

Fjotten har på stedsanvisning på FB. Han la ut et innlegg i dag tidlig og glemte tydeligvis dette for det stod at han var hjemme og ikke der han sa han var i går. Jeg rakk å se dette før han fjerna stedsanvisningen. 

Hvorfor må noen menn lyve? Han kunne jo bare vært ærlig. Da hadde jeg sluppet å sitte her og føle meg patetisk og dum som faktisk valgte å stole på han :( 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Auch. Jeg ble lurt :( 

Fjotten har på stedsanvisning på FB. Han la ut et innlegg i dag tidlig og glemte tydeligvis dette for det stod at han var hjemme og ikke der han sa han var i går. Jeg rakk å se dette før han fjerna stedsanvisningen. 

Hvorfor må noen menn lyve? Han kunne jo bare vært ærlig. Da hadde jeg sluppet å sitte her og føle meg patetisk og dum som faktisk valgte å stole på han :( 

Bare gå videre. Hvis en mann eller kvinne virkelig er interessert har de tid til å møtes.

Anonymkode: 0acbc...492

AnonymBruker
Skrevet

Huff, det hørtes ikke bra ut :( Ingen god følelse! Jeg ville kanskje bare avsluttet det uten å si hvorfor, altså latet som om jeg ikke hadde sett dette, og at du har kommet frem til at du ikke føler noe for ham. Så får han en liten smell tilbake, da han helt sikkert tror han har deg på kroken. Men - det kan jo være at det er naturlige årsaker til at han har kommet hjem (nå vet jeg jo ikke hvor langt hjemmefra han var da)? Håper du finner ut av det, og at alt ordner seg til det beste. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, det hørtes ikke bra ut :( Ingen god følelse! Jeg ville kanskje bare avsluttet det uten å si hvorfor, altså latet som om jeg ikke hadde sett dette, og at du har kommet frem til at du ikke føler noe for ham. Så får han en liten smell tilbake, da han helt sikkert tror han har deg på kroken. Men - det kan jo være at det er naturlige årsaker til at han har kommet hjem (nå vet jeg jo ikke hvor langt hjemmefra han var da)? Håper du finner ut av det, og at alt ordner seg til det beste. 

Ja. Dette er planen. Har lyst å konfrontere han men det er liten vits. Så jeg backer ut. 

Han skulle reist på et seminar i går og vært borte ut uka. Seminarer er fire timers kjøretur unna hjemmet hans. Ergo var han hjemme i går. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...