Gå til innhold

Daten har store brystvorter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cathrine88 skrev:

Hvem er "dere"?

Det er jo ingen som sier noe på om en mann har preferanse på størrelse av bryst, eller at han foretrekker brunetter for eksempel. Hvorfor er det plutselig et så sårt tema for mange når det dreier seg om brystvorter?

Anonymkode: 0ab6a...3df

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ingen som sier noe på om en mann har preferanse på størrelse av bryst, eller at han foretrekker brunetter for eksempel. Hvorfor er det plutselig et så sårt tema for mange når det dreier seg om brystvorter?

Jeg har en preferanse for brunetter. Jeg tror jeg også hadde fått rimelig mye pepper hvis jeg startet en tråd om hvor avtennende det er med blondiner.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:Nikke:

Anonymkode: d9a2b...b7e

Gjest New Girl
Skrevet

Jeg syns disse preferansene til folk blir bare mer og mer snevre. Detaljer virker å være viktigere enn det store bildet. 

En ting er å foretrekke noe fremfor det andre, men å miste tenningen helt eller slutte å date noen fordi de ikke ser ut akkurat slik man foretrekker er noe annet. 

Det er jo ikke preferanser man har lenger, det er bare en lang liste med dealbreakere. 

Skrevet (endret)
21 timer siden, Bootyhunter skrev:

Det er ikke akkurat brystvortene på ei dame man går etter vel? Jeg har tent like mye på de med store brystvorter som de med små. Kvinnekroppen er deilig og kommer i forskjellige fasonger, med forskjellige pupper, nese, ører, øyne, rumpe, osv... Kanskje det bare er meg men jeg tenner lett på kvinnekroppen og det skal veldig mye til for at jeg ikke skal tenne på ei ekte kvinnekropp. Har vel for mye testosteron jeg da. 

Jeg ble forelsket i min kjæres brystvorter ved første blikk :)

At personlighet, samspill, glede og generell skjønnhet også er helt topp tar jeg bare som en bonus.

Endret av I Grosny
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er trådene om menns hengeballer, pigmentflekker på penisen, menns bryster, smale skuldre på menn osv....? 

Anonymkode: 3497b...a70

Kvinner dømmes i større grad etter utseende enn menn. Mannfolk dømmes på andre områder. Man skal ikke lete så veldig lenge etter kronikker, kampanjer og diverse uttalelser som karakteriserer menn som udugelige, voldsmenn, egoister, dårlige fedre, osv. Var ikke så lenge siden en mor skrev et innlegg på db.no om at hun hadde tatt voldtektsamtalen med sin 12 år gamle sønn til stor applaus fra leserne. 

Anonymkode: 47c2a...71b

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner ikke på gutter som henger på kvinneguiden. Ei heller gutter som har så lite testosteron i kroppen at de ikke blir seksuelt opphisset av  sunne, normale kvinnekropper, men har masse rare og overfladiske preferanser som sannsynligvis må være en stor turn-off for stort sett alle kvinner i hele Norge 😂

Anonymkode: c7e54...9bc

Du mener de samme preferansene som det sies at er helt greit at kvinner har når det kommer til penisstørrelse?

Anonymkode: 30f69...12b

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, New Girl skrev:

Jeg syns disse preferansene til folk blir bare mer og mer snevre. Detaljer virker å være viktigere enn det store bildet. 

En ting er å foretrekke noe fremfor det andre, men å miste tenningen helt eller slutte å date noen fordi de ikke ser ut akkurat slik man foretrekker er noe annet. 

Det er jo ikke preferanser man har lenger, det er bare en lang liste med dealbreakere. 

Sett opp ei liste på de hundre viktigste punktene. Det er helt genialt og utrolig effektivt. Da er man garantert å slippe alt styr med samliv og sånt, og kan leve ett lykkelig liv på sin hybel skjermet fra nærgående innblanding.

• Liker 3
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mest normalt med store eller små?

Anonymkode: 496e7...f2c

Begge deler er like normalt :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fyfaen at dere gidder... Både til TS og til dere som er i mot han. Alle kroppstrådene på KG er jo en evig sirkel det er umulig å komme ut fra, der man kan skrive nedverdigende ting om kvinner under skalkeskjulet "preferanser". Alle mennesker har preferanser, men alle burde ikke utbrodere dette på steder som kan potensielt leses av tusenvis av mennesker.

Du trodde det var et naturlig sted å diskutere hva du syns er stygt på kvinner på et sted hvor hovedvekten av brukerne er ja nettopp - kvinner? Er det andre kvinners bekreftelse du søker TS? Det er jo tydeligvis vanskelig for deg å akseptere at hun ser ut som hun gjør, så da er det jo bare å slå opp med henne? Istedet for å lage tråder på nett? :)

Anonymkode: 17725...fe8

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært en tråd som omhandlet en mann med tre nipler, skrevet av dame hadde ikke TS fått samme slakt.

Anonymkode: 26644...d2c

Tre nipler er ikke så uvanlig som du kanskje tror. Og jeg kan virkelig ikke se hva som skulle være problemet med å ha sex med en person med tre brystvorter. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde små areola, så ble de som på bildet da jeg tok silikon siden de ble veldig strukket på kort tid. Etter ca 7 år opererte jeg areola små igjen, så burde vel ikke føle meg litt trist når folk skriver at puppen på bildet er ekkel, men gjør det alikevel.. så jo sånn ut i 7 år, lurer på hvor mange menn/dates som egentlig fant de stygge og avtennende :unsure:

Anonymkode: 57aff...90a

Ts her. Folk har jo forskjellige preferanser. For meg blir de for store, og jeg finner de antennene nettopp fordi puppene ser ut til å sprekke siden de er blitt strekt så mye. I tillegg til at selve brystvorten ikke funker sammen med stor areola. Det virker jo som du sliter med selvtilliten fra før av da du tok silikon og opererte areola

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts her. Folk har jo forskjellige preferanser. For meg blir de for store, og jeg finner de antennene nettopp fordi puppene ser ut til å sprekke siden de er blitt strekt så mye. I tillegg til at selve brystvorten ikke funker sammen med stor areola. Det virker jo som du sliter med selvtilliten fra før av da du tok silikon og opererte areola

Jeg opererte jo bare areola for å få den tilbake til normal størrelse, de var jo små før silikonen. Og følte meg ikke så fin som flatbrystet, nei. Føler meg fin nå da, så har ikke spesielt dårlig selvtillit. Men syns ikke det er hyggelig å tenke på at de jeg hadde sex med sannsynligvis syns jeg hadde ekle pupper. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opererte jo bare areola for å få den tilbake til normal størrelse, de var jo små før silikonen. Og følte meg ikke så fin som flatbrystet, nei. Føler meg fin nå da, så har ikke spesielt dårlig selvtillit. Men syns ikke det er hyggelig å tenke på at de jeg hadde sex med sannsynligvis syns jeg hadde ekle pupper. 

Ts igjen. Har du tenkt på at menn du hadde sex med kanskje foretrakk store areola? Akkurat som jeg foretrekker små, men det er jo ikke lov 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Hvorfor synes dere det er greit å ha preferanser på størrelse av bryst, men ikke størrelse på areolaen????

En ting er å ha preferanser. Noe annet er å bli fullstendig avtent dersom det viser seg at en potensiell partner ikke passer helt inn i disse preferansene. Å vurdere å dumpe en på alle måter flott person pga av en liten detalj. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Thyra skrev:

En ting er å ha preferanser. Noe annet er å bli fullstendig avtent dersom det viser seg at en potensiell partner ikke passer helt inn i disse preferansene. Å vurdere å dumpe en på alle måter flott person pga av en liten detalj. 

Ts her. Partneren trenger ikke å være perfekt, kan godt ha noen feil som for eksempel cellulitter, strekkmerker, lyse kjønnshår osv, uten at jeg mister ereksjonen. Men når det kommer til puppene kan jeg ikke noe for at jeg synes det er avtennende med stor Areola

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts igjen. Har du tenkt på at menn du hadde sex med kanskje foretrakk store areola? Akkurat som jeg foretrekker små, men det er jo ikke lov 

Klart det er lov, men det går jo an å skrive at man foretrekker det, uten å skrive om hvor ekkelt det er med store slik som flere her har gjort. 

• Liker 1
Gjest canacas
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Partneren trenger ikke å være perfekt, kan godt ha noen feil som for eksempel cellulitter, strekkmerker, lyse kjønnshår osv, uten at jeg mister ereksjonen. Men når det kommer til puppene kan jeg ikke noe for at jeg synes det er avtennende med stor Areola

Selvsagt har du rett til dine preferanser :) Poenget med motbøren, tror jeg i alle fall, er at hovedinnlegget og øvrige innlegg i tråden ikke handler om diskusjon egentlig. Bare en stadfesting av hva som får din penis til å gjemme seg. Jeg ser ikke poenget. Eller er TS på jakt etter en støtteforening eller lignende? Hvorfor må preferanser offentliggjøres, på et diskusjonsforum, som svært ofte er første alternativ når man googler ulike tema?

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener de samme preferansene som det sies at er helt greit at kvinner har når det kommer til penisstørrelse?

Anonymkode: 30f69...12b

For kort tid tilbake der dette var tilfelle skrev jeg at det kan se ut som en del kvinner bør ta flere knipeøvelser 😉

Anonymkode: c7e54...9bc

Skrevet

Ryddet for seksualisert innhold og svar til dette.

Edie, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...