Gå til innhold

Daten har store brystvorter

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk her er fryktelig hyklerske. Gitt at ikke TS troller er det ikke noen ondsinnet person dette her. Han har vanskelig for å tenne på en dame pga. et fysisk trekk, akkurat som de ALLER fleste andre kvinner og menn har visse ting de ville slitt med å tenne på hos det motsatte kjønn. Det handler ikke om å vokse opp, det handler om hva man tenner på. De aller fleste kvinner ville funnet en penis som en liten hudfleng lite tennende. De aller fleste kvinner finner apemenn (med tjukt av hår over HELE kroppen) lite tennende. 

De som slakter ts og nærmest ber dama han dater om å kutte han opp i småbiter: ha litt selvinnsikt. Selv om DERE syns det virker snevert av TS (oe jeg selv også gjør), ha litt respekt for han. Det er ikke han som velger dette.

Anonymkode: 26644...d2c

Jeg tror ikke det er det at han har preferanser de fleste reagerer på, men at han absolutt må være så "åpen og ærlig" at han lager en tråd om hvor turn off det er. Fordi han føler seg så alene... 

Det er ikke mulig å oppnå noe som helst annet med en sånn tråd enn å gjøre usikre mennesker mer usikre, og hva er da poenget? 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Cathrine88 skrev:

Jeg tror ikke det er det at han har preferanser de fleste reagerer på, men at han absolutt må være så "åpen og ærlig" at han lager en tråd om hvor turn off det er. Fordi han føler seg så alene... 

Det er ikke mulig å oppnå noe som helst annet med en sånn tråd enn å gjøre usikre mennesker mer usikre, og hva er da poenget? 

Nei, det er jeg forsåvidt helt enig i. Men det gjelder 50% av trådene her inne, fra både menn og kvinner, de klager på småting som det ikke er noe å gjøre med. Jeg ser heller ikke helt hva man vil med disse trådene, antagelig er det et oppmersomhetsbehov man som man vanligvis får dekket gjennom sosiale medier som facebook, men dagens oppmersomhetsbehov e så stort at man velger å skrive om ting man ikke egentlig kan si som seg selv gjennom sosiale medier. For det MÅÅÅ jo ut på en eller annen måte må vite.

Det typiske er jo likevel at "opposisjonen" som er damer i tråder som omhandler negativt om damer. Tilsvarende tråder om menn vil ikke møte denne typen opposisjon, noe som er naturlig da det antagelig er flertall av damer her inne, men det blir likevel litt hyklersk etter min mening. Hadde det vært en tråd som omhandlet en mann med tre nipler, skrevet av dame hadde ikke TS fått samme slakt.

Skrevet

Hva er det egentlig som skal diskuteres? Om det bare er du som synes det er ganske lite tiltrekkende med store areolaer? For det bruker jo vanligvis å være slik at man er helt alene med sine preferanser... Så hva er det du ønsker med tråden? En diskusjon på hvor lite tiltrekkende det kan være? Støtte for at det er fullstendig avtennende? Å bidra til økt kroppspress? Det er jo tross alt en løsning for de som har store areolaer, man kan jo kutte vekk halvparten med en skalpell. Mange gjør jo det, dagens konfirmanter kan jo nesten ikke vente til de blir 18 så de kan få skjært vekk alt de misliker med kroppen sin. "Det er lov å dele preferansene sine", ja, ja, selvfølgelig er det lov, men går det ikke an å vinkle det til det du liker? Du vet, noe som bidrar til positive tanker rundt kropp.         

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Maleficenta skrev:

Sånne brystvorter får vel kvinner når de har fått barn eller tar jeg feil?

Jo, men de trekker seg sammen igjen etter en stund :) 

Anonymkode: 57aff...90a

Gjest Froning
Skrevet
7 timer siden, Thyra skrev:

Ja, HVIS det er slik. Er ikke helt sikker på det. Da kvinner som har probler med kroppen til mannen sin/daten sin også får motbør. Uansett,  dobbeltmiralsk er det først om de ssmme som mener liten penis eller glatt/hårete brystkasse o. l. er dumpegrunn reagerer når menn mener tilsvarende hos kvinner er dumpegrunn. Hvilke kommentarer som kommer opp i en tråd kommer også an på hvem som deltar i tråden. Og alle kan ikke være aktiv i alle tråder,  eller i det hele tatt få med seg alle tråder. Det kan være dobbeltmoralsk på gruppenivå,  men ikke beskyld personer her inne for å være dobbeltmoralske med mindre du faktisk har sett dem komme med slike kommentarer de selv fordømmer mot kvinner mot menn. Om man finner en tråd og kommenterer i,  kan man da ikke forventes å saumfare forumet etter tilsvarende tråder om det motsatte kjønn for at man ikke skal bli oppfattet som dobbeltmoralsk?!? 

Jeg trodde ikke du trengte medlidenhet, ville bare påpeke at veldig mange foretrekker glatte brystkasser. Så selv om det ikke er min preferanse,  kan det vel ikke defineres som noen mangel akkurat. 

Generelt er dette dobbeltmoralsk. Jeg har vært innom nok slike tråder rettet mot menn til å se at hetsingen ikke kan sammenliknes med denne. At jeg nevner at enkelte her inne er dobbeltmoralske er på sin plass og i motsetning til veldig mange i denne tråden holder jeg meg for god til å gå til angrep på enkeltpersoner. Er det noen som faktisk er dobbeltmoralske her ga jeg dem en invitasjon til å ta seg en titt i speilet med litt selvinnsikt.

Dobbeltmoralsk eller ikke.. Jeg ser at denne tråden stakk litt hos noen av dere emosjonelt og jeg vet virkelig ikke om det er noe vits at fortsetter å gå mot strømmen. Hva tenker du om the ,Thyra?

Jeg brukte virkelig ikke brystkasseensempelet for at jeg var intressert i din eller noen andres preferanser. Det var kun et eksempel.

Gjest canacas
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Froning skrev:

Generelt er dette dobbeltmoralsk. Jeg har vært innom nok slike tråder rettet mot menn til å se at hetsingen ikke kan sammenliknes med denne. At jeg nevner at enkelte her inne er dobbeltmoralske er på sin plass og i motsetning til veldig mange i denne tråden holder jeg meg for god til å gå til angrep på enkeltpersoner. Er det noen som faktisk er dobbeltmoralske her ga jeg dem en invitasjon til å ta seg en titt i speilet med litt selvinnsikt.

Dobbeltmoralsk eller ikke.. Jeg ser at denne tråden stakk litt hos noen av dere emosjonelt og jeg vet virkelig ikke om det er noe vits at fortsetter å gå mot strømmen. Hva tenker du om the ,Thyra?

Jeg brukte virkelig ikke brystkasseensempelet for at jeg var intressert i din eller noen andres preferanser. Det var kun et eksempel.

Virkelig? Jeg har ikke sett noen emosjonelle innlegg i denne tråden. Men det er mulig jeg spikker fliser her nå. Poenget er vel, og da snakker jeg uavhengig av kjønn, at det er unødvendig å henge ut de tingene man finner turn-off på denne måten, fordi det er såpass mange som leser på nett som kanskje er usikker på seg selv og vil la seg påvirke. Det har vært noen tråder her den siste tiden som ville slått 14-år gamle meg rett i magen. Heldigvis var ikke internetten påtenkt når jeg var 14, og mine usikkerheter forsvant av seg selv med alderen.

Endret av canacas
skrivefeil
Gjest Froning
Skrevet
11 minutter siden, canacas skrev:

Virkelig? Jeg har ikke sett noen emosjonelle innlegg i denne tråden. Men det er mulig jeg spikker fliser her nå. Poenget er vel, og da snakker jeg uavhengig av kjønn, at det er unødvendig å henge ut de tingene man finner turn-off på denne måten, fordi det er såpass mange som leser på nett som kanskje er usikker på seg selv og vil la seg påvirke. Det har vært noen tråder her den siste tiden som ville slått 14-år gamle meg rett i magen. Heldigvis var ikke internetten påtenkt når jeg var 14, og mine usikkerheter forsvant av seg selv med alderen.

Les tråden igjen og se etter personangrep på TS..  De er uten tvil veldig emosjonelle og de er mange.

Resten av innlegget ditt er vel greit nok, men skjønner virkelig ikke hva det hadde med mitt å gjøre?

Gjest canacas
Skrevet
31 minutter siden, Froning skrev:

Les tråden igjen og se etter personangrep på TS..  De er uten tvil veldig emosjonelle og de er mange.

Resten av innlegget ditt er vel greit nok, men skjønner virkelig ikke hva det hadde med mitt å gjøre?

Jeg leste tråden og fant innleggene dine om dobbeltmoral. Jeg påstår moralen er lik, uavhengig av kjønn. 

Og du; å kalle innleggene for emosjonelle er klassisk mannlig hersketeknikk. Sånn btw. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det typiske er jo likevel at "opposisjonen" som er damer i tråder som omhandler negativt om damer. Tilsvarende tråder om menn vil ikke møte denne typen opposisjon, noe som er naturlig da det antagelig er flertall av damer her inne, men det blir likevel litt hyklersk etter min mening. Hadde det vært en tråd som omhandlet en mann med tre nipler, skrevet av dame hadde ikke TS fått samme slakt.

Jeg vet ikke om jeg er helt enig. Tråder om penisstørrelse pleier som regel å tiltrekke seg et par menn som hardnakket påstår at alle kvinner hater menn med små peniser, og et par kvinner som påstår at disse mennene har helt rett og at de selv bare er modigere og mer frittalende enn andre kvinner, mens resten av deltagerne i tråden vil være kvinner og menn i opposisjon.

Det skal sies at jeg har svart i såpass mange tråder om penisstørrelse, kjønnslepper og høyde i løpet av årene jeg har hatt bruker på KG at jeg i 9 av 10 tilfeller ikke engang gidder å lese dem. Denne helgen hadde jeg derimot mye dødtid. :ler: 

• Liker 7
Gjest Froning
Skrevet
16 minutter siden, canacas skrev:

Jeg leste tråden og fant innleggene dine om dobbeltmoral. Jeg påstår moralen er lik, uavhengig av kjønn. 

Og du; å kalle innleggene for emosjonelle er klassisk mannlig hersketeknikk. Sånn btw. 

Det at det er klassisk mannlig hersketeknikk betyr vel ikke automatisk at jeg bruker emosjonell som det? Jeg har virkelig ikke noe behov for å herske over andre mennesker. 

Å kalle innleggene for emosjonelle når de faktisk er det er ingen hersketeknikk fordi jeg en mann. Det gir ingen mening.

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er påtide å slutte å pule før du er gammel nok?

:frkk:

Skrevet
2 minutter siden, Froning skrev:

Det at det er klassisk mannlig hersketeknikk betyr vel ikke automatisk at jeg bruker emosjonell som det? Jeg har virkelig ikke noe behov for å herske over andre mennesker. 

Å kalle innleggene for emosjonelle når de faktisk er det er ingen hersketeknikk fordi jeg en mann. Det gir ingen mening.

:frkk:

Jeg vil også gjerne ha en forklaring på hva du mener med at tråden "stakk emosjonelt". 

Her har alle, uansett kjønn, vært 14 og usikker på et eller annet tidspunkt, så det er ikke akkurat vanskelig å sette seg inn i hvordan en usikker ung jente eller gutt vil reagere på å finne tråder som denne.

• Liker 5
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal droppe det? Hvertfall ikke få henne gravid. Areola har nemlig en tendens til å vokse veldig og bli veldig mye mørkere hos mange i svangerskapet...

Anonymkode: 422dc...7fb

Fordi pupper kun er til for å mate bebisen som må finne brystvorta. Som mann er man jævlig heldig med at kvinner har pupper, fordi de er ikke tiltenkt menn i det hele tatt. Det er hoftene som skal trekke til seg mannen og ikke puppene. 

AnonymBruker
Skrevet

Store mørke areola område er forbundet med graviditet. Har hun vært gravid??

Ellers er jeg enig med ts, det er stygt.

Og dere som hopper av sinne, føler dere truffet??

Anonymkode: 0d172...ec1

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Store mørke areola område er forbundet med graviditet. Har hun vært gravid??

Ellers er jeg enig med ts, det er stygt.

Og dere som hopper av sinne, føler dere truffet??

Anonymkode: 0d172...ec1

Gud forby at man bryr seg om noe som ikke gjelder en selv! 

Jeg vet ikke om du mener at jeg hopper av sinne, men jeg føler meg ikke truffet, nei.

• Liker 4
Skrevet

Jeg føler i grunn ikke at noen omtaler meg, når de snakker om emosjonelle innlegg og sinne her, men jeg reagerer uansett langt mer på folk som nærmest hevder sin rett til å utbasunere hvor stygge helt normale kroppslige trekk er, uten at det skal få stå uimotsagt "fordi at preferanser". Særreglene på seksualitetsforumet er greie i tilfeller hvor noen tar opp et tabubelagt tema, jeg vurderer ikke at å ha en preferanse for areolastørrelse, kjønnshårfarge, eller tusen andre normale småting, er et slikt tabubelagt tema. 

Det er heller ikke respektløst å foreslå at TS eller andre som opplever slike problemer, bør utvide horisonten og jobbe med holdningene sine til kropp. Faktisk så er det ganske løsningsorientert.

Det er virkelig ikke slik at jeg sitter her og kjenner fråden stå ut kjeften på meg, fordi TS eller andre ikke evner å tenne på folk om areola har for stor omkrets. 

• Liker 3
Gjest Froning
Skrevet
11 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Jeg vil også gjerne ha en forklaring på hva du mener med at tråden "stakk emosjonelt". 

Her har alle, uansett kjønn, vært 14 og usikker på et eller annet tidspunkt, så det er ikke akkurat vanskelig å sette seg inn i hvordan en usikker ung jente eller gutt vil reagere på å finne tråder som denne.

Reaksjonene er emosjonelle. Jeg er åpenbart utrolig dårlig til å ordlegge meg siden jeg føler at noen av dere legger betydning i innleggene mine som er milevis unna poenget med at jeg skrev det første innlegget. Jeg støtter virkelig ikke disse trådene..

Enkelte av dere er sakelige debatanter så jeg svarer dere gjerne, men jeg er en relativ emosjonell type selv ;) Å forsvare meg her ble plutselig slitsomt så hopper av med mindre dere har noe mer dere lurer på.. Utover det så bryr jeg meg lite om hva dere mener om meg pga. alt dette.

Skrevet

Kan du ikke bare finne deg ei dame med små bryst/areolaer? Så er problemet løst. Noen mann elsker pupper med stor areola, mener å huske en tråd for noen år siden der små var et problem. For, slik jeg tenker, så er ikke denne damen noen du faktisk ønsker å ha sex med. Hadde hun vært det, hadde ikke slikt skapt noen tanker/problemer. Så egentlig, så leser jeg denne tråden positivt, ikke alle menn puler hva som helst, bare det har hull og puls.

pS! Har ikke lest hele tråden da

Skrevet
11 minutter siden, Pinkee skrev:

Kan du ikke bare finne deg ei dame med små bryst/areolaer? 

Hvordan? :ler: 

Enten må han bli nudist, nevne det på første date eller skrive det i profilen på datingsider. Hvis man har en sterk preferanse for blå øyne er det ganske lett å finne en som oppfyller kravene, men hva gjør man egentlig hvis man ikke takler lyst kjønnshår eller store areolaer? Jeg tror det er lurere å jobbe med seg selv og preferansene sine dersom tenningen på dama man nettopp var forelska i forsvinner i takt med klærne hennes.

Nå siterte jeg deg, Pinkee, men innlegget er ikke ment spesielt mot deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Hvorfor synes dere det er greit å ha preferanser på størrelse av bryst, men ikke størrelse på areolaen????

Anonymkode: 0ab6a...3df

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Hvorfor synes dere det er greit å ha preferanser på størrelse av bryst, men ikke størrelse på areolaen????

Anonymkode: 0ab6a...3df

Hvem er "dere"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...