Gå til innhold

Daten har store brystvorter

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun har grei kropp ellers, men akkurat den delen ødelegger litt... men bra at vi kan være åpne og ærligere her inne på kg og dele seksuelle preferanser, det er jo ingen skam :) 

Anonymkode: 0ab6a...3df

Ja, nå var du ordentlig åpen og ærlig. :) Ville du noe mer med denne tråden enn å gjøre usikre jenter enda mer usikre? Er det ikke fint å kunne sitte hjemme og kose seg og vite at du muligens har gjort dagen verre for unge jenter som kanskje allerede er på vei til å bli ødelagte av presset etter å se "perfekte" ut?

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker forøvrig som om (selvsagt uten at dette har noe å gjøre med TS av denne tråden) KG har blitt et vanlig tidsfordriv for smågutter som trenger noe å gjøre i runkepausene.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Tåler man ikke dumme innlegg om areola- størrelse fra en person på et nettforum og får dagen ødelagt pga det så går man en hard fremtid i møte desverre.  

Anonymkode: 47c2a...71b

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tåler man ikke dumme innlegg om areola- størrelse fra en person på et nettforum og får dagen ødelagt pga det så går man en hard fremtid i møte desverre.  

Da er det mange unge jenter som har en hard fremtid i møte. Det er bare å telle "trenger jeg plastisk kirurgi?-tråder inne på kropp og helse - forumet. De som velger å beholde sine originale kjønnslepper, pupper, øyenlokk og neser kommer til å være eksotiske sensasjoner hvis det fortsetter sånn. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Da er det mange unge jenter som har en hard fremtid i møte. Det er bare å telle "trenger jeg plastisk kirurgi?-tråder inne på kropp og helse - forumet. De som velger å beholde sine originale kjønnslepper, pupper, øyenlokk og neser kommer til å være eksotiske sensasjoner hvis det fortsetter sånn. 

Ja, det er trist, verden er et hardt sted i blant, men til sjuende og sist har man ansvaret selv. Det er et selvfølelses-problem i større grad enn et kosemtisk problem for de fleste. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det mest normalt med store eller små?

Anonymkode: 496e7...f2c

Små er det som er mest normalt 

AnonymBruker
Skrevet

Har trådstarter svart på spørsmålet om hva som er hensikten med tråden?

Hovedinnlegget burde rapporteres.

Anonymkode: 50eb2...563

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har trådstarter svart på spørsmålet om hva som er hensikten med tråden?

Hovedinnlegget burde rapporteres.

Hei! Hensikten er å se om flere er enig med meg, følte meg ganske alene om meningen min

AnonymBruker
Skrevet

Mest normalt? Store, små, medium, ulike. Alt er normalt. Det er ikke sånn at 90% av kvinnene i en kvinnegarderobe har små nei.

Anonymkode: 9034a...17d

• Liker 9
Skrevet

Jeg skjønner ikke alle disse tråden jeg " dama har store brystvorter" " dama har lyse kjønnshår"

Vet du hva? Hvis du treffer ei som du blir forelsket i, ei som du virkelig liker, så kommer du ikke til legge merke til det en gang. Du kommer til å overse føflekker, hår, ujevn hud og store brystvorter. Fordi om du virkelig liker noen så ser du bare det som er vakkert. Du liker personen, og jeg håper virkelig at alle som kommer med disse trådene ( og alle penistrådene og "kan man få date om man har en vanlig jobb?" kommer seg dit henn i livet at de forstår at det er personen en skal like, ikke alle disse merkverdige tingene man leser om her. Dette forumet er virkelig ikke særlig...virkelighetsnært 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei. En mellomting er mest normalt. 

Anonymkode: 57aff...90a

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er trist, verden er et hardt sted i blant, men til sjuende og sist har man ansvaret selv. Det er et selvfølelses-problem i større grad enn et kosemtisk problem for de fleste. 

Ja, man har ansvaret selv, men det hadde vært fint om flere tenkte på at det faktisk sitter unge mennesker og tråler internett etter bevis på at de er "normale" og finner tråder om hvor turn off det er med lyst/mørkt kjønnshår, små/store peniser, flate/spisse brystvorter og små/store areolaer.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei. En mellomting er mest normalt. 

Jeg mente vanlig. Både store og små er selvsagt normalt, men det er ikke ofte jeg ser så små som på det bildet der, og jeg dusjer ofte i offentlige garderober. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Hensikten er å se om flere er enig med meg, følte meg ganske alene om meningen min

I hvilke situasjoner har denne ensomheten vært et problem for deg? Ledermøter på jobb? 

• Liker 16
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da syntes du at kvinneguiden var rette sted å spørre? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dine kamerater er uenig med deg med andre ord?

I så fall er det flott at de er uenige med deg.

• Liker 8
Skrevet

Til ts. 

Siden du er avhengig av at en jentes utseende er "perfekt" etter dine preferanser ned til minste detalj for at du skal kunne tenne på henne, hvordan ser din kropp ut? Tåler den å bli studert med lupe av en jente med like snevre preferanser som deg? Eller kan det hende at dersom du treffer en jente av samme kaliber som deg, så vil hun finne et eller annet avtennende hos deg også? 

Et menneske er ikke en vare du kan få skreddersydd nøyaktig etter dine preferanser. Hvis det er slik du vil ha det bør du kanskje heller vurdere å bestille deg en slik naturtro dyr sexdukke. Da kan du få den akkurat som du vil. Og den ser like bra ut om ti år. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Så da syntes du at kvinneguiden var rette sted å spørre? 

Ts her. Ja virker som det er mange oppegående folk her inne, men lov å være unig , dere som liker stor areola skal selvsagt få lob til det

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dine kamerater er uenig med deg med andre ord?

I så fall er det flott at de er uenige med deg.

Ts her. Har ikke tatt opp problemstillingen med noen enda,ettersom stor areola er er ganske nytt fenomen

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Har ikke tatt opp problemstillingen med noen enda,ettersom stor areola er er ganske nytt fenomen

Hva i alle dager mener du med det? :hoho:

Det er da ikke noe nytt fenomen!

Er det nytt for deg kanskje?

På google får du mange bildetreff på det også, om du søker på stor areola (eller på stor brystvorte, som du trodde at det het)

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...