AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Hvilken Olsenbanden film er din favoritt? Anonymkode: d885b...db8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Alle Du synes alle er like gode ? Altså ingen av dem som slår seg ut mer en andre ? Anonymkode: d885b...db8
WubWub Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du synes alle er like gode ? Altså ingen av dem som slår seg ut mer en andre ? Anonymkode: d885b...db8 Jeg liker alle like godt bortsett fra den siste da Kjell ikke var med Opplevde den bare som trist pga det Endret 5. mars 2017 av WubWub
WubWub Skrevet 5. mars 2017 #10 Skrevet 5. mars 2017 Nå fikk jeg lyst til å se på Olsenbanden før jeg hopper i bingen. Noen som vet om noen plasser jeg kan streame dette? netflix, nrk, viasat osv
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 5. mars 2017 #11 Skrevet 5. mars 2017 (endret) 6 minutter siden, WubWub skrev: Nå fikk jeg lyst til å se på Olsenbanden før jeg hopper i bingen. Noen som vet om noen plasser jeg kan streame dette? netflix, nrk, viasat osv De har noen av dem på youtube. Endret 5. mars 2017 av Balian de Ibelin
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #12 Skrevet 5. mars 2017 Jeg liker egentlig alle Olsenbandenfilmene, så det er vanskelig å plukke ut noen favoritt. Jeg digger Olsenbanden. Men om jeg absolutt må, så må det vel bli disse: "Operasjon Egon", "Olsenbanden tar gull", "Olsenbanden for full musikk", Olsenbanden og Dynamitt-Harry på sporet", og "Olsenbanden og Dynamitt-Harry mot nye høyder". Olsenbanden møter Kongen og Knekten, ble aldri noen favoritt hos meg. Den var annerledes enn de andre filmene, og slo ikke så godt an hos meg. Den siste filmen uten Kjell, var ikke så verst. Men det ble aldri det samme uten ham. Det var jo han som var den morsomme. Anonymkode: 536a0...ed7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #13 Skrevet 7. mars 2017 Tar gull 😃 Å som jeg elsker Olsenbanden filmene👏🏻😃 Anonymkode: 4f8ba...3c2
LetsPlay Skrevet 7. mars 2017 #14 Skrevet 7. mars 2017 Aldri likt olsenbanden filmene,de har noen morsomme glimt her og der men overall......nei takk.
Salka Skrevet 7. mars 2017 #15 Skrevet 7. mars 2017 Jeg liker alle bortsett fra den siste. Ble ikke det samme uten Kjell. Digger Olsenbanden, de er helt konge.
Severin Skrevet 8. mars 2017 #16 Skrevet 8. mars 2017 "Olsenbandens aller siste kupp" er min absolutte favoritt, men "Olsenbanden for full musikk" som en god nummer to.
JimmyOlsen Skrevet 11. mars 2017 #17 Skrevet 11. mars 2017 Om jeg kun kan velge en favoritt, må det nok bli " Olsenbandens aller siste kupp ". Det er helt klart den jeg har sett flest ganger, men med unntak av de to siste (som jo har sine øyeblikk), liker jeg alle sammen godt. Det ble forøvrig et fornøyelig gjensyn med "Olsenbanden og Dynamitt-Harry" da den ble vist på TV i formiddag.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #18 Skrevet 10. april 2017 Olsenbanden operasjon Egon på tv2 zebra nå for dere som har påskeferie/er hjemme. Beste olsenbanden-filmen! Anonymkode: dcf34...0f8
Malin90 Skrevet 10. april 2017 #19 Skrevet 10. april 2017 Jeg er veldig fan av Olsenbanden filmene, men jeg er veldig glad i "møter kongen og knekten", "for full musikk" og "men Olsenbanden var ikke død!". Jeg sitter å ser på Olsenbanden på tv2zebra nå 😊 Etter den kommer film nr 2.
Gjest Winza Skrevet 10. april 2017 #20 Skrevet 10. april 2017 På 7.3.2017 den 15.07, Salka skrev: Jeg liker alle bortsett fra den siste. Ble ikke det samme uten Kjell. Digger Olsenbanden, de er helt konge. Siste film skulle ha vært lagd i 1989 istedenfor da Kjell og Herman skuespillerne fortsatt var i live, det ville blitt en fin avslutning på 20 år med Olsenbanden Husker ikke alle eller har sett alle så vanskelig å velge Er det noen her som liker Olsenbanden jr filmene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå