karamellterte Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Jeg vurderer å gå på film-linja på Agder fhs! Er det noen her som har erfaring med denne skolen, eller fhs generelt? :)) Hva en kan forvente, om det var et vellykket år, om dere lærte mye, etc?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Jeg gikk der for 10 år siden. Det var et helt fantastisk år! Mitt inntrykk er at de har fornyet seg en del siden da, med oppussing av internat og mer aktiviteter ellers. Jeg gikk ikke på film, men de vennene mine som gjorde det tror jeg var veldig fornøyd. Min linje var nok mer preget av få elever og stramme budsjetter, så det kunne bli ganske ensformig, og turene kunne ikke nå opp til film sin Cuba-tur. Pluss for egen bygdekino og eget band! Naturen rundt skolen et helt fantastisk, så nyt sjøen og skogen mens det fremdeles er varmt i været. Anonymkode: f2eb3...23c
TinyBean Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 Jeg gikk Film i 11/12 året. Var utrolig fint år og som nevnt over er naturen nydelig. Det ser ut som at linjene har blitt litt oppdatert med nye navn, så selvfølgelig vet jeg ikke hva de gjør nå. Men det er en fin skole å tilbringe det neste året ved
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå