Gå til innhold

Brudekjoler i boheme/vintage-stil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Noen som har forslag til hvor jeg kan kjøpe brudekjoler i litt vintage/boheme-stil? Noen som vet om brudesalonger eller som har linker til nettbutikker hvor de selger slike kjoler? ☺️ 

Jeg ønsker en kjole som er litt "flagrende", gjerne med litt blonder, ikke typisk korsett og "bløtkakeskjørt" 😉 

Anonymkode: e9296...0b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for forslag! 😁 

Noen som har erfaringer med å bestille fra etsy? Leveringstid, kvalitet osv. 

TS

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for forslag! 😁 

Noen som har erfaringer med å bestille fra etsy? Leveringstid, kvalitet osv. 

TS

Etsy er jo, akkurat som Ebay, ikke en butikk, men mange forskjellige selgere som selger varene sine via denne nettsiden. Litt som Finn. Leveringstid, kvalitet osv. vil avhenge av hvem du kjøper fra og hvor. Selgerne på Etsy er imidlertid som oftest mindre aktører som driver salg og produksjon i liten skala. Jeg har aldri kjøpt brudekjole på Etsy, men veldig mye annet og har aldri hatt noe å klage på. Tvert i mot har jeg fått mange flotte og ofte håndlagede ting til en god pris fra alle verdenshjørner.

Skrevet

Kunne du vurdert vintage?
I så fall - Sjekk ut http://gaggu.no/ 

De har ikke så stort utvalg på nett, så tror du evt. må bestille en time for å titte innom og prøve kjoler. 

Skrevet

Hva med Claire Pettibone? Elsker kjolene deres!

Vet Cecilie Melli fører dette merket, men er også muligheter for å kjøpe via nettbutikken til Claire Pettibone. 

Gjest Bruker115236
Skrevet (endret)

Hva med Leila Hafzi sine brudekjoler? De har en veldig bohemsk stil. Utrolig nydelige :)
Hun har showroom i Stavanger i Løkkeveien.

http://leilahafzi.com/collections/

Endret av Bruker115236

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...