Gå til innhold

Hvorfor er eldre damer så undervurdert?

Fremhevede innlegg

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud! erre mulig? SEX KOMMER LIKE OFTE, KANJSE OFTERE OG BEDRE når man er over 40 år.

Anonymkode: 89e34...810

Enig, det såkalte utstyret fungerer mye bedre. Yngre kvinner har noe å glede seg til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 5.3.2017 den 17.01, Nusse skrev:

Kvinner får en helt ny seksuell frihet når de blir fri fra bekymringer om uønsket graviditet.

De har frodige kvinnelige former.

Og masse seksuell erfaring og verdifull livserfaring, som burde gjøre de attraktive som partner.

At mange middelaldrende damer sliter med å finne ny kjæreste begriper jeg ikke?

Du som påstår at eldre damer er så undervurdert. Ta en syretest: Lag en (fake) profil på Tinder, Nakenprat eller Sukker der du hevder du er en snasen MILF (alder 37-55) som søker unge menn. Legg gjerne ved et bilde (av en OK MILF selvsagt) og tell opp antall svar du får etter 24 timer. 

Så kan du revurdere påstanden din tenker jeg ;)

• Liker 8
Gjest antbug
Skrevet
På 6.3.2017 den 16.44, Elaine Marley skrev:

Begynner å bli lei av dette. Skulle tro at det eneste målet kvinner har i livet er å gå rundt og være sexy og attraktiv for menn.

Sånn som folk(menn) skriver så virker det ikke som kvinner har andre mål og ønsker i livet enn at menn skal like dem.

La dem nå tro det. De trenger den livsløgnen for å beholde synet på seg selv som det sterkeste kjønnet.

AnonymBruker
Skrevet
På 6. mars 2017 den 16.19, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har hørt. Sexen er helt klart bedre med jenter i 20årene som har holdt på siden de var 14, De ser bedre ut og de er kåte som faen. 

Som 40åring er man som kvinne ganske ubrukelig, og må bruke mye tid på utseendet for i det hele tatt kunne konkurrere med yngre kvinner. Hvorfor tror du menn i 30-40års alderen ikke nøler med å ha sex med en yngre dame? Tror du ikke det er fordi sexen er bedre for de? Hva har en 40-50 år gammel dame å stille opp med, annet enn hengepupper, rynker, en ødelagt dåse etter å ha født barn og cellulitter?

Anonymkode: 0596b...744

Feil, kvinner i den alderen (40+)har hjerne til  å takke nei, de stakkars unge jentene vet ikke sitt eget beste som har sex med ufyselige menn.  Derfor går man etter de unge naive jentene, by the way 14 åringer er barn! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, antbug skrev:

La dem nå tro det. De trenger den livsløgnen for å beholde synet på seg selv som det sterkeste kjønnet.

De skjønner ikke at damer over 40 har sex for sin egen del, og ikke for å tilfredsstille menns ego eller  pga bekreftelse. Ergo man er kresen og da blir jo sexen bedre også. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil, kvinner i den alderen (40+)har hjerne til  å takke nei, de stakkars unge jentene vet ikke sitt eget beste som har sex med ufyselige menn.  Derfor går man etter de unge naive jentene, by the way 14 åringer er barn! 

Unge kvinner 18-28 har også en hjerne til å takke nei. Hvis det var tilfellet at de aldri sa nei, så hadde ikke unge gutter gått rundt og vært seksuelt frustrerte. De unge jentene vet nøyaktig hva de driver med.

Det at de har holdt på siden de var 14 er selvsagt med andre 14 år gamle gutter. Tidlig krøkes vettu

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 54 år, og ser vesentlig bedre ut enn for 10 år siden. Det skyldes hovedsakelig 30 kg vekttap, men jeg har gått ned over tid og trent, så jeg har ikke mye løs hud. Jeg har ingen problemer med å få yngre menn om jeg vil.

Anonymkode: 49eb0...217

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, O.G. skrev:

Enig, det såkalte utstyret fungerer mye bedre. Yngre kvinner har noe å glede seg til.

Yngre menn også. Ihvertfall de av oss som liker modne/eldre damer  :wow:

Anonymkode: 1fe59...7c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 54 år, og ser vesentlig bedre ut enn for 10 år siden. Det skyldes hovedsakelig 30 kg vekttap, men jeg har gått ned over tid og trent, så jeg har ikke mye løs hud. Jeg har ingen problemer med å få yngre menn om jeg vil.

Anonymkode: 49eb0...217

Hadde du trent da du var yngre, hadde du fått enda bedre menn

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du trent da du var yngre, hadde du fått enda bedre menn

Javel?? Lurer på hva som er best av å velge mellom menn i alderen 27-50 i en alder av 40+ eller være 20-25 å velge mellom 20-40 åringer? Jeg vet hva jeg foretrekker i hvert fall, det førstnevnte.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Javel?? Lurer på hva som er best av å velge mellom menn i alderen 27-50 i en alder av 40+ eller være 20-25 å velge mellom 20-40 åringer? Jeg vet hva jeg foretrekker i hvert fall, det førstnevnte.

Være 20-25. Velge og vrake i menn 20-25. De aller beste av de beste.

Du vet, siden man da er i en høyere liga, så vil man også tiltrekke seg menn av høyere kaliber. 

Dessuten får man også menn av høy kvalitet når man er yngre. Det er ikke antallet menn det går på, men kvaliteten på de. Det burde du vel vite.

AnonymBruker
Skrevet

Dessuten får man også eldre menn av høy kvalitet når man er yngre*

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Være 20-25. Velge og vrake i menn 20-25. De aller beste av de beste.

Du vet, siden man da er i en høyere liga, så vil man også tiltrekke seg menn av høyere kaliber. 

Dessuten får man også menn av høy kvalitet når man er yngre. Det er ikke antallet menn det går på, men kvaliteten på de. Det burde du vel vite.

Hva legger du i kvalitet?  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Hva legger du i kvalitet?  

Ingenting Utifra svarene (les kun kropp) :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 3/5/2017 den 17.21, AnonymBruker skrev:

Rynker og cellulitter. For å være ærlig. Men så har du de som holder seg bra og evt har fikset på utseende. De er fortsatt populære. 

Anonymkode: 5f058...5e3

Å ha fikset på utseendet trekker ikke nødvendigvis opp. Naturlighet, ja takk. 

Anonymkode: 197c6...384

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Yngre menn også. Ihvertfall de av oss som liker modne/eldre damer  :wow:

Anonymkode: 1fe59...7c7

Ja, og enkelte ut av oss modne damer liker yngre menn også. :strix:

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, O.G. skrev:

Oh yeah😍 Jeg er 35 og har en stor appetitt på menn mellom 23-26 ish:fnise: Men jeg kvalifisert vel ikke for å være eldre enda;)

Anonymkode: d609f...c44

Skrevet
2 timer siden, O.G. skrev:

Liker mannen, ikke alderen. Men det kan jo bli både for ungt og for gammelt.

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oh yeah😍 Jeg er 35 og har en stor appetitt på menn mellom 23-26 ish:fnise: Men jeg kvalifisert vel ikke for å være eldre enda;)

Anonymkode: d609f...c44

35 år begynner jo å ligne noe.

8 timer siden, Silfen skrev:

Liker mannen, ikke alderen. Men det kan jo bli både for ungt og for gammelt.

Sant.

Skrevet

Jeg føler meg ikke det minste undervurdert, jeg! Heller det motsatte! Nå som jeg ikke ser ut som en drittunge lenger, så blir jeg tatt mye mer alvorlig på jobb! Elsker det!

OG sexen er bedre enn noensinne.

OG jeg har latterlig draget på unge menn, men de interesserer meg ikke,

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...