AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #21 Skrevet 6. mars 2017 34 minutter siden, herzeleid skrev: Og videre at det er noe menn setter pris på, som ikke nødvendigvis er tilfelle. Mange menn vil tvert imot foretrekke en kvinne som ikke har hatt mange. Enig. Men er så lei av den der "en moden kvinne har massevis av seksuell erfaring". Som om det var en regel. Anonymkode: e5874...20f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #22 Skrevet 6. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Men er så lei av den der "en moden kvinne har massevis av seksuell erfaring". Som om det var en regel. Anonymkode: e5874...20f Jeg er straks 40 og det jeg kan si er at jeg i allefall er mye mindre opptatt av kroppen min, feilene mine pluss at jeg er villig til å prøve ut mye mer enn når jeg var ung. Anonymkode: 15016...142 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #23 Skrevet 6. mars 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er straks 40 og det jeg kan si er at jeg i allefall er mye mindre opptatt av kroppen min, feilene mine pluss at jeg er villig til å prøve ut mye mer enn når jeg var ung. Anonymkode: 15016...142 Det er jo fordi du ikke har noen valgmuligheter og blir ikke ettertraktet på samme måte som før. Derfor øker viljen til å gjøre nye ting. Sex kommer ikke like ofte som før Anonymkode: 0596b...744 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #24 Skrevet 6. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo fordi du ikke har noen valgmuligheter og blir ikke ettertraktet på samme måte som før. Derfor øker viljen til å gjøre nye ting. Sex kommer ikke like ofte som før Anonymkode: 0596b...744 Å herregud! erre mulig? SEX KOMMER LIKE OFTE, KANJSE OFTERE OG BEDRE når man er over 40 år. Anonymkode: 89e34...810 11
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #25 Skrevet 6. mars 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud! erre mulig? SEX KOMMER LIKE OFTE, KANJSE OFTERE OG BEDRE når man er over 40 år. Anonymkode: 89e34...810 Dummeste jeg har hørt. Sexen er helt klart bedre med jenter i 20årene som har holdt på siden de var 14, De ser bedre ut og de er kåte som faen. Som 40åring er man som kvinne ganske ubrukelig, og må bruke mye tid på utseendet for i det hele tatt kunne konkurrere med yngre kvinner. Hvorfor tror du menn i 30-40års alderen ikke nøler med å ha sex med en yngre dame? Tror du ikke det er fordi sexen er bedre for de? Hva har en 40-50 år gammel dame å stille opp med, annet enn hengepupper, rynker, en ødelagt dåse etter å ha født barn og cellulitter? Anonymkode: 0596b...744 1
Arktis Skrevet 6. mars 2017 #26 Skrevet 6. mars 2017 Lol, er det 40 som menes med eldre kvinner? Virker ikke som om 40-åringene jeg kjenner har problemer med å bli undervurdert av det motsatte kjønn. Husker den kvinnelige sjefen jeg hadde da jeg var 18, hun var 45 år og satte alle oss yngre totalt i skyggen. 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #27 Skrevet 6. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dummeste jeg har hørt. Sexen er helt klart bedre med jenter i 20årene som har holdt på siden de var 14, De ser bedre ut og de er kåte som faen. Som 40åring er man som kvinne ganske ubrukelig, og må bruke mye tid på utseendet for i det hele tatt kunne konkurrere med yngre kvinner. Hvorfor tror du menn i 30-40års alderen ikke nøler med å ha sex med en yngre dame? Tror du ikke det er fordi sexen er bedre for de? Hva har en 40-50 år gammel dame å stille opp med, annet enn hengepupper, rynker, en ødelagt dåse etter å ha født barn og cellulitter? Anonymkode: 0596b...744 Uansett hvor stygg man er som kvinne, er det alltid en mann der ute for de. Menn er jo kjent for å ha veldig høy sexlyst, og de stygge mennene som ikke får tenåringsjenter har jo ikke akkurat så mye å velge mellom og må derfor pule på stygge kvinner. Er mange menn som betaler for sex, men har ALDRI hørt om ei kvinne som må det. Menn tenker ofte "hull er hull" og da har ikke det ikke så mye å si om hun har cellulitter eller ikke. Anonymkode: 29cdc...d7a 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #28 Skrevet 6. mars 2017 Det er naturens gang at kvinner ikke er like attraktive etter 40 + Anonymkode: 03e43...e2c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #29 Skrevet 6. mars 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dummeste jeg har hørt. Sexen er helt klart bedre med jenter i 20årene som har holdt på siden de var 14, De ser bedre ut og de er kåte som faen. Som 40åring er man som kvinne ganske ubrukelig, og må bruke mye tid på utseendet for i det hele tatt kunne konkurrere med yngre kvinner. Hvorfor tror du menn i 30-40års alderen ikke nøler med å ha sex med en yngre dame? Tror du ikke det er fordi sexen er bedre for de? Hva har en 40-50 år gammel dame å stille opp med, annet enn hengepupper, rynker, en ødelagt dåse etter å ha født barn og cellulitter? Anonymkode: 0596b...744 Du er helt klart mann. Hva er alderen din? Anonymkode: da3e9...066 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #30 Skrevet 6. mars 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo fordi du ikke har noen valgmuligheter og blir ikke ettertraktet på samme måte som før. Derfor øker viljen til å gjøre nye ting. Sex kommer ikke like ofte som før Anonymkode: 0596b...744 Han jeg driver med nå er yngre enn meg, forrige dama hans er 15 år yngre enn meg, hun er forøvrig meget pen. Han droppet henne for meg så akkurat det der stemmer ikke. Han er en attraktiv mann, jeg en attraktiv kvinne ☺ tiltross for min alder. Anonymkode: 15016...142 4
Elaine Marley Skrevet 6. mars 2017 #31 Skrevet 6. mars 2017 Begynner å bli lei av dette. Skulle tro at det eneste målet kvinner har i livet er å gå rundt og være sexy og attraktiv for menn. Pluss at folk er besatt av at kvinner skal være unge. Sånn som folk(menn) skriver så virker det ikke som kvinner har andre mål og ønsker i livet enn at menn skal like dem. Dessuten vil vel kvinner på 40-50 være interessert i menn som er eldre enn seg selv. De går jo stort sett ikke etter yngre menn. En mann på 40-60(for eksempel) kan jo være interessert i kvinner på 40+ om de er ute etter langvarige forhold og ikke bare et knull. 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #32 Skrevet 6. mars 2017 1 minutt siden, Elaine Marley skrev: Begynner å bli lei av dette. Skulle tro at det eneste målet kvinner har i livet er å gå rundt og være sexy og attraktiv for menn. Pluss at folk er besatt av at kvinner skal være unge. Sånn som folk(menn) skriver så virker det ikke som kvinner har andre mål og ønsker i livet enn at menn skal like dem. Dessuten vil vel kvinner på 40-50 være interessert i menn som er eldre enn seg selv. De går jo stort sett ikke etter yngre menn. En mann på 40-60(for eksempel) kan jo være interessert i kvinner på 40+ om de er ute etter langvarige forhold og ikke bare et knull. Hun er interessert i menn på sin alder, fordi hun vet hun ikke har draget på deiligere menn som er yngre. Hvis hun har, så er hun en cougar og går for de. Mens en mann med valgmuligheter i eldre alder, vil aldri under noen omstendighet velge en eldre kvinne. Sorry, men sånn er realiteten. Etter så mange år med erfaring, så er det lett å finne seg yngre og sprekere kvinner. De som ikek klarer det, nøyer seg med eldre kvinner. Noen er det jo selvsagt aldri noe håp for heller. Vet det kommer som et sjokk at menn liker vakre og unge damer, men dette har strengt talt vært allmennkunnskap i alle sivlisasjoner siden tidenes morgen. Utrolig at norske kvinner kan være så dumme og ikke vite dette. Anonymkode: 0596b...744 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #33 Skrevet 6. mars 2017 Typisk en del kvinner (ikke alle)...de knuller rundt i 20 åra med ons og ff, men når de passerer 30-35+ innser de at de begynner å bli "eldre" og dra på åra og blir desperat etter å finne en fast mann...men ender ofte i desperasjon med inseminering i Danm...mens menn på samme alder sikler etter de attraktive damene i 20 åra..eller ender opp med svært unge thai/filipiner jenter...har desv sett dette i virkeligheten. Med mange single 35+40+ damer...men vet ikke om der er vanlig. ? Anonymkode: 03e43...e2c
Elaine Marley Skrevet 6. mars 2017 #34 Skrevet 6. mars 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er interessert i menn på sin alder, fordi hun vet hun ikke har draget på deiligere menn som er yngre. Hvis hun har, så er hun en cougar og går for de. Mens en mann med valgmuligheter i eldre alder, vil aldri under noen omstendighet velge en eldre kvinne. Sorry, men sånn er realiteten. Etter så mange år med erfaring, så er det lett å finne seg yngre og sprekere kvinner. De som ikek klarer det, nøyer seg med eldre kvinner. Noen er det jo selvsagt aldri noe håp for heller. Vet det kommer som et sjokk at menn liker vakre og unge damer, men dette har strengt talt vært allmennkunnskap i alle sivlisasjoner siden tidenes morgen. Utrolig at norske kvinner kan være så dumme og ikke vite dette. Anonymkode: 0596b...744 Du innbiller deg det ja. Da har jeg en nyhet til deg:stort sett alle kvinner ønsker seg menn som er eldre enn seg selv. Oj, her har vi mister know-it-all. Jo, takk jeg vet at menn liker unge og pene damer, men det er ikke så svart-hvitt som du skal ha det til. Menn liker yngre damer, stort sett. Det vet alle, men det betyr ikke at alle går etter veldig mye yngre kvinner. En mann på 50 går ikke etter ei på 25 stort sett selv om han kan det. Noen gjør det og helt greit det altså. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #35 Skrevet 6. mars 2017 7 minutter siden, Elaine Marley skrev: Du innbiller deg det ja. Da har jeg en nyhet til deg:stort sett alle kvinner ønsker seg menn som er eldre enn seg selv. Oj, her har vi mister know-it-all. Jo, takk jeg vet at menn liker unge og pene damer, men det er ikke så svart-hvitt som du skal ha det til. Menn liker yngre damer, stort sett. Det vet alle, men det betyr ikke at alle går etter veldig mye yngre kvinner. En mann på 50 går ikke etter ei på 25 stort sett selv om han kan det. Noen gjør det og helt greit det altså. Ja, og kvaliteten på mannen hun får avhenger av hvor attraktiv hun selv er. Har jo hørt om kvinner som reiser til gambia i 50årene sine. Vet jo hvor mange menn på sin alder de hadde fått.... Anonymkode: 0596b...744
Elaine Marley Skrevet 6. mars 2017 #36 Skrevet 6. mars 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og kvaliteten på mannen hun får avhenger av hvor attraktiv hun selv er. Har jo hørt om kvinner som reiser til gambia i 50årene sine. Vet jo hvor mange menn på sin alder de hadde fått.... Anonymkode: 0596b...744 Spørs hva du mener med kvaliteten på mannen. Ja, det er vel det samme som at menn reiser til Asia. De hadde nok ikke fått noen så ung og pen ellers. 1
jojo69 Skrevet 6. mars 2017 #37 Skrevet 6. mars 2017 Jeg elsker modne damer, syns de er fantastisk vakre 😍 5
jane.b Skrevet 7. mars 2017 #38 Skrevet 7. mars 2017 Jeg vet ikke hva dere mener med eldre damer. Men jeg er i midten av 30 årene og har aldri hatt noen problemer med å finne meg en kjæreste eller ONS.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #39 Skrevet 7. mars 2017 På 5.3.2017 den 17.07, AnonymBruker skrev: De ser ikke bra ut Derfor Anonymkode: 0596b...744 Og du tror dere menn ser bedre ut? Anonymkode: 7ea9b...cad 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #40 Skrevet 7. mars 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du tror dere menn ser bedre ut? Anonymkode: 7ea9b...cad Nei. Det vet vi jo og har blitt gjort klinkende klart av kvinner. Men det er eldre kvinner det diskuteres her i tråden. Anonymkode: 0596b...744 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå