AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Noen flere som har prøvd rema 1000 sitt vaskepulver til farget tøy? Har i det siste opplevd flere flekker som ikke går vekk, spesielt om det er flekkete undertøy fra barna. Er det bare meg som har dette inntrykket? Anonymkode: 2666a...338
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Visste ikke at de hadde eget vaskepulver Anonymkode: d6a80...547
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen flere som har prøvd rema 1000 sitt vaskepulver til farget tøy? Har i det siste opplevd flere flekker som ikke går vekk, spesielt om det er flekkete undertøy fra barna. Er det bare meg som har dette inntrykket? Anonymkode: 2666a...338 Mens jeg hadde barn, brukte jeg kun Omo (til hvitt tøt) og Omo color (til kulørt tøy), ettersom de tok alle flekker. Til mitt tøy som ikke har flekker, fungerer det fint med KIWI sitt First Price-vaskepulver (ca 2 kg vaskepulver til rundt 16 kroner). Anonymkode: efffb...7dd
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 Du finner også flere tester av vaskepulver på nettet. Anonymkode: efffb...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå