Miert Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Hei! Det virker som om det har skjedd veldig mye på hudpleie området i det siste, jeg hadde i utgangspunktet tenkt å ta botox nå, men så lurer jeg på om det finnes bedre alternativer, laser, syre, peeling osv. Har du prøvd noe du vil anbefale? Jeg tenker hovedsakelig på rynker, men også på åpne porer, kolagen produksjon osv. Blir veldig glad hvis du deler din "hemmelighet" med meg
Audrey Hepburn Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 De fleste over 20 kan med fordel begynne med retinol, en form for A-vitamin. Ikke farlig, men man MÅ alltid bruke solkrem fordi det tynner ut huden på noe vis. F.eks Retin fra Skin by Pom skal være bra. Lurt å lese seg litt opp på det før man begynner da. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Jeg er i samme situasjon som deg TS, og har hørt mye positivt om retinol - som nevnt over. Har definitivt tenkt å prøve det ut dette året. Anonymkode: 04f74...c66
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Jeg har forelsket meg i Zo Medical/Skin Health produktene med Retinol/a-vitaminsyre. Er "bare" 26, men sliter grov hud på hake, nese, kinn og panne. Store porer, linjer og generelt "livløs" hud. I tillegg har jeg hatt en del hudormer og hormonelle kviser. Men(!) så fikk jeg skreddersydd et hudprogram av kosmetisk sykepleier og huden har aldri vært bedre. Produktene med retinol har gitt huden ny glød, strammet opp og fjernet linjer. Jeg har også blitt kvitt mye pigmentflekker og arr. Jeg har også pads med glycolsyre, salisyre og mandelsyre som har eksfoliert bort død hud, minsket porer og tvunget hudormene til overflaten. I tillegg har jeg en krem med benzynol peroxide som tar knekken på de kvisene som prøver seg før de kommer til overflaten. Jeg har også lært å bruke solkrem i ansiktet hver dag, hele året. Bruker solfaktor 50. Anonymkode: 57554...b91
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #5 Skrevet 6. mars 2017 Microneedling med retinol forsegling plus hjemmeprodukter. Har blitt kvitt pigmentflekkene og pannerynkene etter 2 behandlinger. Anonymkode: c21cc...f6b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #6 Skrevet 6. mars 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Microneedling med retinol forsegling plus hjemmeprodukter. Har blitt kvitt pigmentflekkene og pannerynkene etter 2 behandlinger. Anonymkode: c21cc...f6b fortell mer! navn? Anonymkode: 14352...6fb
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #7 Skrevet 6. mars 2017 Retinol og microneedling er veldig bra, men ikke alle kan gjøre denne kombinasjonen da det øker sjansene for bivirkninger. Dette er fordi begge disse behandlingene har samme bivirkninger og det blir da dobbelt opp. Så veldig spørs om man blir sensitiv av det. Jeg likser både vitamin A serum som jeg kombinerer med vitamin c serum, men om jeg ruller så venter jeg noen dager før jeg bruker vitamin a serumet Huden min elsker dermarulle og jeg blir utrolig fresh i huden etter en behandling. Bruk rulle med 0.5 mm for alt under hjelper ikke, gå for en med få nåler fordi om den har for mange nåler så går de ikke ned i huden uten. Anonymkode: 3ed2f...151
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #8 Skrevet 6. mars 2017 Jeg gikk til hudpleier i fjor og fikk flere behandlinger med mikrodermabrasjon, et siste forsøk før en ansiktspeel med syre, pga porer, små arr og blandingshud. Jeg var kjempefornøyd, fire sesjoner med ansiktspleie samtidig, omtrent alle kvisearr forsvant og porene ble merkbart mindre. Etter ett år er ikke arrene tilbake, men porene er litt større igjen så jeg skal ta et par sesjoner til før våren slår til for fullt nå. Anonymkode: 41177...aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå