AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Del Skrevet 5. mars 2017 http://www.brilleland.no/briller/enstyrke-briller/ Bronse med Antirefleks Og Ripebeskyttelse til 700kr skal jeg ihvertfall ha, men er det noe vits i å gå opp til gull til 2000kr for å få 20% tynnere og lettere glass og enklere rengjøring i tilegg? Er det verdt prisen? Ville du ha betalt det? Anonymkode: 2cf9c...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Natron Skrevet 5. mars 2017 #2 Del Skrevet 5. mars 2017 Det kommer helt an på hvilken styrke du trenger. Uansett er det ingen behandling som lover "ripebeskyttelse", men brilleglasset blir bedre beskyttet/varer lengre med en coating enn uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Del Skrevet 5. mars 2017 Istedenfor å sitte på nett og vurdere, gå inn i en fysisk butikk. Brilleland har vel og 50 % rabatt fortsatt, på alle glass? Anonymkode: f6329...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #4 Del Skrevet 5. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Istedenfor å sitte på nett og vurdere, gå inn i en fysisk butikk. Brilleland har vel og 50 % rabatt fortsatt, på alle glass? Anonymkode: f6329...b74 Ok, vet du om dette gjelder 50% kun på standardglasset, eller gjelder det på hele glasset altså med alle behandlinger?☺ Anonymkode: 2cf9c...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilli My Skrevet 5. mars 2017 #5 Del Skrevet 5. mars 2017 Tynnere/lettere glass anbefales vanligvis hvis du har styrke høyere enn +/- 2, eller svært skjeve hornhinner. Det anbefales også dersom du skal ha briller uten ramme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Natron Skrevet 5. mars 2017 #6 Del Skrevet 5. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Istedenfor å sitte på nett og vurdere, gå inn i en fysisk butikk. Brilleland har vel og 50 % rabatt fortsatt, på alle glass? Anonymkode: f6329...b74 Brilleland har ikke rabatt på glass, kunn på innfatninger. Det er jo oppsalg av glass de tjener penger på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #7 Del Skrevet 5. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok, vet du om dette gjelder 50% kun på standardglasset, eller gjelder det på hele glasset altså med alle behandlinger?☺ Anonymkode: 2cf9c...d16 Reklamen sa 50 % på alle glass ved kjøp av komplett brille. Jeg har kjøpt briller sist gang kampanjen var, og er like fornøyd med de brilleglassene som med de jeg har kjøpt til full pris. (Samme leverandør). Belger standard glassbehandling. De viser eksempler og forklarer godt i butikken. Anonymkode: f6329...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #8 Del Skrevet 5. mars 2017 48 minutter siden, jackI0st skrev: Brilleland har ikke rabatt på glass, kunn på innfatninger. Det er jo oppsalg av glass de tjener penger på http://www.brilleland.no/ Her tar du nok grundig feil. Anonymkode: f6329...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Natron Skrevet 5. mars 2017 #9 Del Skrevet 5. mars 2017 Takk for at du sier fra at jeg tar feil. Ikke bare litt feil, men GRUNDIG feil. Supert av deg når jeg bare vil hjelpe Det er i så fall første gang at de har rabatter på glass, og da har de kjøpt inn partivarer innenfor spesielle styrker. Har du styrke utenfor visse perimetre, får du ikke halv pris på glass. Brillebransjen tjener penger på glass, og egne merkevarer fra China til 1 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #10 Del Skrevet 5. mars 2017 1 time siden, jackI0st skrev: Takk for at du sier fra at jeg tar feil. Ikke bare litt feil, men GRUNDIG feil. Supert av deg når jeg bare vil hjelpe Det er i så fall første gang at de har rabatter på glass, og da har de kjøpt inn partivarer innenfor spesielle styrker. Har du styrke utenfor visse perimetre, får du ikke halv pris på glass. Brillebransjen tjener penger på glass, og egne merkevarer fra China til 1 kr. Nå må du gi deg. Brilleland har hatt mange kampanjer på glass, både sommeren 2016, høsten 2016 og sikkert før den tid og. Mine briller er bestillingsvare, på lik linje med de fleste brilleglass. Anonymkode: f6329...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #11 Del Skrevet 5. mars 2017 @jackI0sthar faktisk rett. Skulle tro hen har samme kjennskap til bransjen som meg, og jeg jobber i Brilleland. Anonymkode: 2ddc4...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå