Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe du har opplevd på jobb som har satt dype spor i deg?

Jeg kommer aldri til å glemme da jeg skulle være med på mitt første stell av en død person. Jeg var med på 3 stell og da sa jeg opp. Jeg orket ikke jobbe med eldre og syke mennesker. Det var en skikkelig fæl opplevelse å se hvordan folk ble sykere og sykere, for så å dø. Dessverre var jeg vitne til en med skikkelig dødsangst i en alder av 83 år. Det satte en støkk i meg for resten av livet.

Min største utfordring i jobben jeg har idag er å ledelsen og arbeidstidene.

Anonymkode: bbfbe...e83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min største utfordring på jobben er å være tålmodig og forståelsesfull for andre mennesker i visse situasjoner (jobber også med pasienter). I tilfeller hvor jeg er "dritt lei" pasienten syntes jeg det er litt vanskelig å holde maska. Heldigvis trives jeg godt på jobb ellers og har godt håndlag med pasientene på daglig basis.

Anonymkode: 03546...276

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min største utfordring på jobben er å være tålmodig og forståelsesfull for andre mennesker i visse situasjoner (jobber også med pasienter). I tilfeller hvor jeg er "dritt lei" pasienten syntes jeg det er litt vanskelig å holde maska. Heldigvis trives jeg godt på jobb ellers og har godt håndlag med pasientene på daglig basis.

Anonymkode: 03546...276

Jobbet du på sykehjem eller sykehus?

Jeg jobbet på sykehjem, aldri mer. Jeg likte jo kolleger og pasientene, men orket ikke å se den ene dør etter den andre.

Anonymkode: bbfbe...e83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...