AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Ble disset av en full, fremmed jente, for at jeg gikk med nude strømper på toalettet på et utested i går ..... Ble ikke akkurat så veldig såret eller engasjert, men budskapet hennes var at bena mine så kunstige ut, og at jeg enten burde gå uten eller med mørke strømper. Nude strømper var motemessig no no. Strømpene jeg brukte var et par 20 den, halvblanke, lyse stay-ups fra HM. Jeg vet selvsagt at smaken er som baken, men er dere enige i at nude strømper er "ut" .....? Bruker dere de? Evt når/til hva? Anonymkode: 95f31...753
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Nude strømpebukse er veldig fint. Anonymkode: 6e987...f62 6
Måndagsbarn Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 Jøss, synes det var både sært, uhørt og dårlige antenner av ei jente å si noe sånt til en fremmed - jeg hadde ikke sagt det til venninner heller. Hun bør lære seg to ting; å holde meningene sine for seg selv uavhengig av om hun tror hun er Anna Wintour og står over enhver normal folkeskikk; og at man som jenter IKKE er med på noen slags skjønnhetskonkurranse når man går ut på byen og bør behandle andre jenter positivt og hyggelig - i hvertfall ikke på en nedlatende og ufin måte. 3
Batgirl Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 Unødvendig av henne å oppføre seg sånn, men vil si meg enig i at nude strømper/strømpebukse er ut. Bruker enten mørke eller ingenting. 5
applestories Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 Leste et sted for et par måneder siden at gjennomsiktige strømper og strømpebusker er veldig veldig ut nå. Skjønner ikke helt hvorfor, det ser da helt dumt ut med mørke strømpebusker, mørk kjole og bare armer - mye finere med gjennomsiktige strømper da. Så leste jeg noe annet og glemte hele greia, frem til nå, så jeg kan ikke is det påvirket mitt liv nevneverdig. 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 Hadde nok ledd høyt og bedt henne slutte å lese så mye "motenytt" fra MinMote Anonymkode: 8bfb5...cca 8
chouette Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 Nude strømper kan være veldig fint, men min erfaring er at HM sine ikke er det, og spesielt ikke disse med "shine". De blir så lett for lyse eller altfor mørke. Anbefaler deg å sjekke ut andre merker. Anbefaler spesielt Fogal og Falke. Wolford er også bra. 4
Audrey Hepburn Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 Nude strømper er kjent som et "no no" i moteverdenen, jeg synes de passer best for gamle damer. Jeg bruker enten sorte eller mønster. 5
Gjest lipgloss Skrevet 5. mars 2017 #9 Skrevet 5. mars 2017 syns nude strømper er fint visst dem matcher hudfarge og ikke har slik shine. Masse fint i nude og mange anntrekk så kreves det visst man ikke kan gå uten Ronja😘
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #10 Skrevet 6. juni 2017 Det kan være ut så mye det bare vil. Sorte strømper og mønster er bare ikke fint. Jeg synes matte og naturlige nudes gjør antrekket litt penere og mer profesjonelt enn å gå med bare ben. Anonymkode: 943e4...895 3
funginger Skrevet 6. juni 2017 #11 Skrevet 6. juni 2017 Veldig uhøflig, men jeg er enig. Problemet er ikke at nude strømpebukser er ut, det er bare stygt. Særlig når du ser de rynke seg ved foten eller kneet. Hvis det skal se ut som hud, kan du bruke huden din, liksom. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #12 Skrevet 6. juni 2017 Ifølge motepolitiet har vel nude strømper vært ut i årevis? Men det er mange som ikke bryr seg. Folk går med det de liker selv. Mange synes det er stygt, mange synes det er fint, og enda flere bryr seg ikke så mye om hva andre går med. Anonymkode: ca292...0b1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #13 Skrevet 6. juni 2017 Helt utrolig uhøflig oppførsel av den jenta, det er virkelig ikke greit! ... men med det sagt, svaret mitt på spørsmålet ditt er som følger: Nude strømper er (etter hva jeg har forstått) så definitivt ut. Det har det vært en stund, og unge mennesker kan få noen rare blikk av å gå med det. En del godt voksne kvinner bruker det fremdeles, men hvis du er sånn passelig ung og ikke i et miljø der du vet konkret at nude strømper er godtatt, ville jeg styrt unna. Gå heller med bare ben. Anonymkode: 12374...737 1
Kontormus Skrevet 6. juni 2017 #14 Skrevet 6. juni 2017 Dagligvare-varianten "Solbrun" fra LaMote er fysj og fysj. Men hvis en finner riktig nude-nyanse kan det være helt ok, og kanskje finere enn mørke strømper. De er nemlig ikke fine til alt de heller. Naturlig brune ben kommer jo ikke før senere på sommeren, så noe må man jo finne på i mellomtiden. Men kanskje ufint og kommentere strømpene dine på den måten... kanskje hun skulle vært informert om at unødvendig kritikk av fremmede er no no... 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #15 Skrevet 6. juni 2017 Dere som mener man skal droppe det, går dere med bare føtter eller sorte eller mønstrete strømper - på jobb? Det å si at man like gjerne kan gå uten fordi nudes etterligner hud er jo som å si man like gjerne kan gå uten bh fordi den etterligner pupper.. Anonymkode: 943e4...895 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #16 Skrevet 6. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som mener man skal droppe det, går dere med bare føtter eller sorte eller mønstrete strømper - på jobb? Det å si at man like gjerne kan gå uten fordi nudes etterligner hud er jo som å si man like gjerne kan gå uten bh fordi den etterligner pupper.. Anonymkode: 943e4...895 Nei man kan ikke si det. En bh støtter brystene, den etterligner de ikke. Forøvrig så etterligner ikke strømpebukser hud heller i min mening. Anonymkode: ca292...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #17 Skrevet 6. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei man kan ikke si det. En bh støtter brystene, den etterligner de ikke. Forøvrig så etterligner ikke strømpebukser hud heller i min mening. Anonymkode: ca292...0b1 Klart bh etterligner pupper. Og strømper dekker huden selv om de er gjennomsiktige. Men dette har med anstendighet også. Anonymkode: 943e4...895
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #18 Skrevet 6. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Klart bh etterligner pupper. Og strømper dekker huden selv om de er gjennomsiktige. Men dette har med anstendighet også. Anonymkode: 943e4...895 Hvordan etterligner bh pupper? Etterligner en genser overkroppen? Etterligner bukser bein? Etterligner en truse underlivet? Anonymkode: ca292...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #19 Skrevet 6. juni 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klart bh etterligner pupper. Og strømper dekker huden selv om de er gjennomsiktige. Men dette har med anstendighet også. Anonymkode: 943e4...895 Hele meningen med nude strømpebukser er jo at de skal se nærmest usynlige ut. Man skal helst ikke kunne se så lett at man har noen strømpebukse. Jeg har et par ganske så tynne, nude strømpebukser, ligner min egen hud og er ikke shiny. Det ser ikke ut som om jeg har noe på. Er jeg da ikke anstendig, fordi du eller noen andre ikke kan se klart at jeg har på meg strømpebukse? Anonymkode: cf3c3...2a9 1
Lunarstone Skrevet 6. juni 2017 #20 Skrevet 6. juni 2017 Jasså, nude strømpebukser er no no og ut? Det har jeg ikke fått med meg. Liker ikke sorte strømpebukser, liker heller ikke å blotte mine blå-bleke ben, ser for meg det hadde fått større reaksjoner enn denne gigantiske motetabben. Hilsen gammel dame, 28 år. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå