brownbrown Skrevet 5. mars 2017 #21 Skrevet 5. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pupper påvirker ikke penetreringen.... Dermed ikke sexen direkte. Anonymkode: b2ebf...c9a jo, vist det er såpass turnoff så kan det ødlegge alt jo. du vet ikke det fordi du ikke er mann 3
Lykkerusen Skrevet 5. mars 2017 #22 Skrevet 5. mars 2017 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pupper påvirker ikke penetreringen.... Dermed ikke sexen direkte. Anonymkode: b2ebf...c9a Forsåvidt enig med deg, men mange svar på denne tråden forteller hvordan en mindre kuk lett kan gjøre ei dame mindre kåt. Dermed blir det ingen sex. På samme måte kan små pupper lett gjøre en mann mindre kåt og det burde vel da være like ok å mene det? Endret 5. mars 2017 av Lykkerusen glemte noe 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #23 Skrevet 5. mars 2017 2 minutter siden, Lykkerusen skrev: Absolutt ikke, men mange svar på denne tråden tar for seg hvordan en mindre kuk lett kan gjøre ei dame mindre kåt. Dermed blir det ingen sex. På samme måte kan små pupper lett gjøre en mann mindre kåt. Nei, INGEN svar tar for seg at kvinner blir mindre kåte. De blir mindre tilfreds av det - og det ser man jo på forhånd. Mange kvinner trenger penetrering av penis i gpd størrelse for å bli tilfreds. Menn får ikke dårligere sex av puppeme. Det er to vidt forskjellige problemstillinger. Anonymkode: b2ebf...c9a 9
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #24 Skrevet 5. mars 2017 Her har fyren vært tøff som f og det burde si noe om fyrens personlighet. Det finnes mye fine vibratorer og analsex er jo så inn. Alle fortjener noen som er glad i dem. Glad i folk blir en pga personligheten. Må ha litt pause fra KG nå. Blir lei meg av å være her. (kvinne) Anonymkode: 2d50a...b33 9
WubWub Skrevet 5. mars 2017 #25 Skrevet 5. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, INGEN svar tar for seg at kvinner blir mindre kåte. De blir mindre tilfreds av det - og det ser man jo på forhånd. Mange kvinner trenger penetrering av penis i gpd størrelse for å bli tilfreds. Menn får ikke dårligere sex av puppeme. Det er to vidt forskjellige problemstillinger. Anonymkode: b2ebf...c9a Om mannen ikke får ereksjon fordi penisen hans syntes hu har for små pupper så blir det jo null penetrering. Litt penetrasjon er jo bedre enn ingen
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #26 Skrevet 5. mars 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Venninna mi har møtt en fyr på tinder. De skal møtes til uka og han har "advart" ho å sakt at han har liten pikk (de skal ha sex). Hvordan skal man forholde seg til det? Han har sakt at mange har gitt han opp pga størrelsen og det tyder jo på at den er liten. Noen med erfaringer om hvor lange de blir kår de er stive og om den i det hele tatt går inn? Anonymkode: eedf7...e8d Forteller virkelig jenter venninneflokken om kommende daters micropikk? Hvorfor ikke holde kjeft om slike private ting. Direkte respektløst er det. Håper den neste daten venninna di forelsker seg i har en elefantpikk som sprenger henne såpass at hun lengter lenge etter micropikker. Anonymkode: 5614d...d85 1
Sphere Skrevet 5. mars 2017 #27 Skrevet 5. mars 2017 8 minutter siden, Lykkerusen skrev: Forsåvidt enig med deg, men mange svar på denne tråden forteller hvordan en mindre kuk lett kan gjøre ei dame mindre kåt. Dermed blir det ingen sex. På samme måte kan små pupper lett gjøre en mann mindre kåt og det burde vel da være like ok å mene det? Godt poeng. Tenning betyr mye for hvor god sex er. Betyr puppestørrelse noe for mannen, vil det også påvirke tenningen. 1
Lykkerusen Skrevet 5. mars 2017 #28 Skrevet 5. mars 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, INGEN svar tar for seg at kvinner blir mindre kåte. De blir mindre tilfreds av det - og det ser man jo på forhånd. Mange kvinner trenger penetrering av penis i gpd størrelse for å bli tilfreds. Menn får ikke dårligere sex av puppeme. Det er to vidt forskjellige problemstillinger. Anonymkode: b2ebf...c9a Jo det gjør det faktisk. Et av de første svarene sier at hun ikke klarte å tenne på mannen fordi han hadde for liten penis. Tenning og det å være/bli kåt er nødt til å være noe av det samme.
linsejesus Skrevet 5. mars 2017 #29 Skrevet 5. mars 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har fyren vært tøff som f og det burde si noe om fyrens personlighet. Anonymkode: 2d50a...b33 Jepp. Han har kanskje liten penis men han har større baller enn de fleste. 8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #30 Skrevet 5. mars 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har fyren vært tøff som f og det burde si noe om fyrens personlighet. Det finnes mye fine vibratorer og analsex er jo så inn. Alle fortjener noen som er glad i dem. Glad i folk blir en pga personligheten. Må ha litt pause fra KG nå. Blir lei meg av å være her. (kvinne) Anonymkode: 2d50a...b33 Ingen fortjener noe som helst. Det eneste frie markedet her i verden er sexmarkedet. Kynisk, kaldt, rått er det. Kan sammenliknes med arbeidsmarkedet. Ingen har verdi bare fordi de er en person, men her måles det opp etter skalaer og nivå. Kvinner er jo klart de mest kyniske når det kommer til kun sex, og det med god grunn. Men sekundet det er snakk om forhold og andre faktorer, så er de mer runde i kantene. Kvinner sitter på all makta når det kommer til sex. Mens menn forøvrig sitter på makta når det kommer til forpliktelse, gitt at kvinnen også er gira på det. Men, det betyr ikke at man ikke kan tilpasse seg. Han har store baller ja, og jeg hedrer ham. Bare stå på og finne noen til slutt. Men jeg tror ikke noen vil være glad i ham, bare fordi dama syns synd på den lille penisen hans. Forøvrig er jeg fullt klar over at man ikke burde fortelle damer en dritt om seg selv. Aldri noen dypere hemmeligheter annet enn det som er ytterst nødvendig. Dere klarer faen ikke holde kjeft om en dritt. Jeg vet jo hvorfor, for de klarer jo ikke tenke selv, og må hele tiden ha input fra gjengen om hva de burde gjøre. Er jo ikke alle som sagt, men veldig mange kvinner er slik. Derfor er det best for mannen å ikke si noe. Ved samlivsbrudd eller andre konflikter blir det brukt som et våpen mot mannen selv. Anonymkode: 65eab...e42
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #31 Skrevet 5. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Venninna mi har møtt en fyr på tinder. De skal møtes til uka og han har "advart" ho å sakt at han har liten pikk (de skal ha sex). Hvordan skal man forholde seg til det? Han har sakt at mange har gitt han opp pga størrelsen og det tyder jo på at den er liten. Noen med erfaringer om hvor lange de blir kår de er stive og om den i det hele tatt går inn? Anonymkode: eedf7...e8d Har de avtalt å skal ha sex?? Han trenger jo ikke å ha en mikropikk selv om han sier den er liten. En mann med 13 cm kan nok lett finne på å si at han har liten og dermed anta at det er grunnen til at damer forlater han (for han kan jo ikke være en drittsekk skal du vite) Vel, jeg har vært med en med mikropikk. Den var så liten at jeg omtrent måtte grave den fram blant kjønnshårene. Min lillefinger er stor i forhold til det den pikken i erigert tilstand. Jeg merket ikke når han var inn i meg. Han var derimot veldig flink med fingre og munn og gjorde mye opp for manglene sine nedentil. Men, følte i grunn jeg hadde sex med ei dame uten strap-on... Det gikk ikke i lengden... Så, hvordan skal venninna di forholde seg til dette? Det får vel bli opp til henne. Hun får treffe han fysisk før dem i det hele tatt avtaler å ha sex, noe det virker som de allerede har gjort utfra TS sine beskrivelser. Lykke til sier bare jeg.. Anonymkode: a250e...92a 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #32 Skrevet 5. mars 2017 Her har kvinner mye å lære! Anonymkode: 92e0d...f3f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #33 Skrevet 5. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pupper påvirker ikke penetreringen.... Dermed ikke sexen direkte. Anonymkode: b2ebf...c9a Sex er ikke bare penetrering vet du Anonymkode: 01b10...b0d 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #34 Skrevet 5. mars 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her har kvinner mye å lære! Anonymkode: 92e0d...f3f Hva da? Anonymkode: ebfbf...23c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #35 Skrevet 5. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pupper påvirker ikke penetreringen.... Dermed ikke sexen direkte. Anonymkode: b2ebf...c9a Jo, jeg klarer ikke bli kåt av damer med små pupper. Da finner jeg meg heller en skikkelig kvinne med bOObs! Anonymkode: 8d260...178 1
Brisinga Skrevet 5. mars 2017 #36 Skrevet 5. mars 2017 God sex sitter i hodet. Herregud, jeg har da kommet av en finger og kan nyte sex uansett str på penis. Langt viktigere er at han får meg til å slappe av og føle meg begjært. Er det på plass, pluss at han lukter godt kan der ikke bli feil. 7
Thyra Skrevet 5. mars 2017 #37 Skrevet 5. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, jeg klarer ikke bli kåt av damer med små pupper. Da finner jeg meg heller en skikkelig kvinne med bOObs! Anonymkode: 8d260...178 Og noen kvinner klarer ikke å bli kåt av menn som er korte/tykke/skallede/har for mye hår/for lite hår/rødt hår/fregner/briller etc etc. Og DET kan sammenlignes. For det handler om utseendepreferanser. Penisstørrelse handler ikke bare om det visuelle, men også om at ikke alle kvinner klarer å bli tilfredsstilt av en liten penis. Når det er sagt ville jeg aldri ha droppet en fyr jeg likte fordi han hadde "for liten penis". Eller diskutert hans "mangler" med venninner. 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #38 Skrevet 5. mars 2017 8 timer siden, WubWub skrev: Alt under 18 cm og alt over 24 cm ville vært uaktuelt for meg om jeg var kvinne Du skrev jo i en tråd at du ble tatt bakfra av en svart mann. Hvor stor penis hadde han? Anonymkode: 26df9...b36
WubWub Skrevet 6. mars 2017 #39 Skrevet 6. mars 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skrev jo i en tråd at du ble tatt bakfra av en svart mann. Hvor stor penis hadde han? Anonymkode: 26df9...b36 Som Donald Trump sier; It's YUUUUUGE.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #40 Skrevet 6. mars 2017 3 minutter siden, WubWub skrev: Som Donald Trump sier; It's YUUUUUGE. Det var han på det bildet du sendte til hun du så på som storesøsteren din? Husker du hvor stor han var annet enn at han var stor? Anonymkode: 26df9...b36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå