Blablab Skrevet 6. mars 2017 #61 Skrevet 6. mars 2017 5 minutter siden, Kenneth39 skrev: forskning på hva? om kvinner utleverer menn med små peniser? forskning på om kvinner er relativt dårlig på å beregne en penis i antall cm?Jeg er ukjent på om det finnes forskning på akkurat dette,så jeg støtter meg på erfaringer.Men må legge til at jeg ,av visse grunner vet litt mer om dette enn andre! Ja, den forskningen. Du må gjerne uttale deg om dine egne erfaringer. Men du kan ikke skrive at "flertallet av kvinner utlever penisstørrelsen i venninnegjengen" om du ikke har noen kilde. Det sier jo seg selv. For min del er jeg ekstremt lite opptatt av penisstørrelse. Synes alle jeg har hatt har vært normale, med unntak av en som var stor. Men har aldri målt og jeg faller garantert inn under en som er dårlig til å beregne. 1
Kenneth39 Skrevet 6. mars 2017 #62 Skrevet 6. mars 2017 2 minutter siden, Blablab skrev: Ja, den forskningen. Du må gjerne uttale deg om dine egne erfaringer. Men du kan ikke skrive at "flertallet av kvinner utlever penisstørrelsen i venninnegjengen" om du ikke har noen kilde. Det sier jo seg selv. For min del er jeg ekstremt lite opptatt av penisstørrelse. Synes alle jeg har hatt har vært normale, med unntak av en som var stor. Men har aldri målt og jeg faller garantert inn under en som er dårlig til å beregne. Jeg har bred erfaring for å si det mildt ! Du har ikke vært borti noen med liten sier du". Kanskje ingen av dine veninner heller har vært borti noen små,og derfor har heller ingen blitt utlevert?
Blablab Skrevet 6. mars 2017 #63 Skrevet 6. mars 2017 18 minutter siden, Kenneth39 skrev: Jeg har bred erfaring for å si det mildt ! Du har ikke vært borti noen med liten sier du". Kanskje ingen av dine veninner heller har vært borti noen små,og derfor har heller ingen blitt utlevert? Men da er vi enige. Vi snakker om din erfaring. Nei, jeg kan faktisk ikke se for meg det. Jeg kan utlevere et dårlig ons, men ikke detaljer om penisen hans. Og definitivt ikke til en partner. Jeg kunne også hatt det bra med en liten penis. Er ikke så opptatt av penetreringen. 1
Sykkelkopp Skrevet 6. mars 2017 #64 Skrevet 6. mars 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, INGEN svar tar for seg at kvinner blir mindre kåte. De blir mindre tilfreds av det - og det ser man jo på forhånd. Mange kvinner trenger penetrering av penis i gpd størrelse for å bli tilfreds. Menn får ikke dårligere sex av puppeme. Det er to vidt forskjellige problemstillinger. Anonymkode: b2ebf...c9a Hva om jeg trenger en viss størrelse bryster(eller at hun ikke ser ut som en 12 år gammel jente for å ta den andre siden av sammenligningen brukt om en mann lenger opp) for å tenne nok til å få erigert penis? Sex med uerigert penis reduserer tilfredsstillingen min betydelig og påvirker penetreringen vil jeg si Det er immidlertid forståelig at peniser under 10cm er dumpegrunnlag. En dame er ikke forpliktet til å være med en sånn mann bare for at de ikke skal bli lei seg. Synd for disse mennene, men verden er nådeløs. Noen menn er bare 150cm, damer får brystkreft, barn dør av sult i Afrika og 47,3% av befolkningen har under 100 i IQ 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #65 Skrevet 6. mars 2017 Seriøst, hadde mannen ellers vært midt i blinken kunne det ikke falle meg inn å dumpe noen på grunn av penisstørrelsen. Det er jo hele pakka man vil ha, iallefall jeg. Jeg er ikke på utkikk etter en penis med armer, bein og hode liksom, men en person jeg kan elske. At noen kan velge bort noen på grunn av størrelsen om alt annet er bra, er for meg uforståelig. Triste greier. Anonymkode: 2b262...66f 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #66 Skrevet 6. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke du skal være så bastant om at din kunnskap på feltet, eller noe felt overhodet. Dine skriveferdigheter avslører din manglende utdanning. Anonymkode: 9a93a...89e Til dere "blærete" folk med høy utdannelse : Dere må slutte å tro at selv om dere har høy utdannelse,så er dere smartere og mer intelligente enn folk flest! Mange av dere later til å tenke:"Jeg har høy utdannelse,så jeg vet best" og dermed mer berettiget til å mene ting om hva som helst Slik er det selvsagt ikke. La meg ta et eksempel:Om du er utdannet advokat så har du forhåpentligvis mer greie på juss og rettssystemet enn folk flest,men kun det ! Du har ikke nødvendigvis noe mer greie på motor,jakt,sex,mat,fjellklatring,idrett,data,fiske,politikk,astronomi,kjærlighet,historie osv osv enn andre folk..Du har mer greie på juss ! Dette burde noen å enhver tenke litt over Anonymkode: 41fa1...a58 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #67 Skrevet 6. mars 2017 helt urelatert til selve innlegget i begynnelsen, men blir alltid så sjokkert når folk sier at f.eks. 14-15 cm er lite når jeg selv synes det er mer enn nok med 11-12 cm! det er så fascinerende hvor forskjellige vi alle er, haha Anonymkode: 972c2...545 4
Kenneth39 Skrevet 6. mars 2017 #68 Skrevet 6. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: helt urelatert til selve innlegget i begynnelsen, men blir alltid så sjokkert når folk sier at f.eks. 14-15 cm er lite når jeg selv synes det er mer enn nok med 11-12 cm! det er så fascinerende hvor forskjellige vi alle er, haha Anonymkode: 972c2...545 tja,det kan du si...men sånn er det.Jeg blir ikke sjokkert.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #69 Skrevet 6. mars 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: helt urelatert til selve innlegget i begynnelsen, men blir alltid så sjokkert når folk sier at f.eks. 14-15 cm er lite når jeg selv synes det er mer enn nok med 11-12 cm! det er så fascinerende hvor forskjellige vi alle er, haha Anonymkode: 972c2...545 Er det fordi at du ikke er så opptatt av selve penetreringen? For meg betyr den alt. Fingring og oralsex gir meg nada. Jeg vil knulles. Da vil jeg ha en pikk som kjennes godt. Kan gjerne revne litt, eller knulles til jeg blir sår, smerte er digg! Har tatt en 18cm omkrets i analen. Det var deilig-vondt dét!! Anonymkode: 475c2...52f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #70 Skrevet 6. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det fordi at du ikke er så opptatt av selve penetreringen? For meg betyr den alt. Fingring og oralsex gir meg nada. Jeg vil knulles. Da vil jeg ha en pikk som kjennes godt. Kan gjerne revne litt, eller knulles til jeg blir sår, smerte er digg! Har tatt en 18cm omkrets i analen. Det var deilig-vondt dét!! Anonymkode: 475c2...52f jeg er ganske opptatt av penetreringen jo, og får veldig mye ut av bare penetreringen, så vil ikke si det er derfor nei. elsker å ha sex, og kjenner selv at jeg er dritfornøyd med den størrelsen og synes det er mer enn bra nok for å være ærlig Anonymkode: 972c2...545
Gjest Hildur70 Skrevet 6. mars 2017 #71 Skrevet 6. mars 2017 Jeg står på mitt. Kommer alltid til å mene at det viktigste er mannen penisen sitter på
Sykkelkopp Skrevet 6. mars 2017 #72 Skrevet 6. mars 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Til dere "blærete" folk med høy utdannelse : Dere må slutte å tro at selv om dere har høy utdannelse,så er dere smartere og mer intelligente enn folk flest! Mange av dere later til å tenke:"Jeg har høy utdannelse,så jeg vet best" og dermed mer berettiget til å mene ting om hva som helst Slik er det selvsagt ikke. La meg ta et eksempel:Om du er utdannet advokat så har du forhåpentligvis mer greie på juss og rettssystemet enn folk flest,men kun det ! Du har ikke nødvendigvis noe mer greie på motor,jakt,sex,mat,fjellklatring,idrett,data,fiske,politikk,astronomi,kjærlighet,historie osv osv enn andre folk..Du har mer greie på juss ! Dette burde noen å alle og enhver tenke litt over Anonymkode: 41fa1...a58 Sammenhengen mellom intelligens og utdanning er rimelig lineær Tall for 25 årige amerikanere er som følger: White Americans with no degree (about 10 years of completed education): Average IQ 87 White Americans with high school diploma/GED (about 12 years education): Average IQ 99 White Americans with an Associate degree (about 14 years education): Average IQ 104 White Americans with a Bachelor’s degree (about 16 years education): Average IQ 113 White Americans with a Master’s degree (about 18 years education): Average IQ 117 White Americans with PhD, LLD, MD, DDS (about 20 years education): Average IQ 124 IQ har ingenting med å vite en spesifikk lov eller å ha greie på motor. IQ hjelper deg derimot med å se sammenhenger, system, forstå ting lett og lære raskt. Juss krever høyere IQ enn motor jakt og sex Grunnen til at de med høyere utdanning er mer intelligente er delvis pga en liten økning i IQ ved aktiv utfordring av hjernen, og delvis fordi de med lavere IQ rett og slett ikke egner seg for høyere utdanning, så de trekker ikke snittet ned. Mer intelligente personer har også bedre evne til å se ting fra et kaldt objektivt perspektiv uten å blande inn følelser-og dermed ha mer logisk begrunnede meninger (Dette er såklart bare på generell basis, og vi finner avvik på begge sider) 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #73 Skrevet 7. mars 2017 Det er farlig å ha sex med noen med liten pikk. Man kan ikke kose på andre måter når man først har sett hvor liten den er. /greyface Anonymkode: 3bb52...e78
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #74 Skrevet 7. mars 2017 Nå handler denne tråden om micropenis. Det er et fåtall av oss som faktisk har vært borti en micropenis. Vi snakker ikke kun om en liten penis, men en penis der det ikke er fysisk mulig å gjennomføre et samleie! Jeg har opplevd det, og det var bare vondt😢 En virkelig fantastisk fyr på alle måter! Kjekk, grei, morsom, omsorgsfull og hadde en veldig bra jobb. Penisen hans var på størrelse med et penishode... 2 cm...Jeg likte han kjempegodt, men det var umulig å ha sex på vanlig måte. Han var flink på andre måter. Nå ble det slutt mellom oss av andre grunner. Det var bare utrolig trist, og jeg kan bare tenke meg hvordan han har hatt det i oppveksten. Garderobesituasjoner etc. Anonymkode: 2455a...255
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #75 Skrevet 7. mars 2017 På 5.3.2017 den 16.48, AnonymBruker skrev: Når du sier tynn som en lillefinger mener du figurativt eller har du opplevd noen faktisk er like tynn som en lillefinger? Anonymkode: ca2dd...9dd Det har jeg opplevd. Tipper selve penisen var ca 8 cm lang og på tykkelse med min lillefinger. Anonymkode: 6a6c8...047
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #76 Skrevet 7. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg opplevd. Tipper selve penisen var ca 8 cm lang og på tykkelse med min lillefinger. Anonymkode: 6a6c8...047 Jeg dro frem linjalen her nå og tror jeg tok i litt med 8 cm. Var nok nærmere 6 cm. Anonymkode: 6a6c8...047
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå