WubWub Skrevet 6. mars 2017 #41 Skrevet 6. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var han på det bildet du sendte til hun du så på som storesøsteren din? Husker du hvor stor han var annet enn at han var stor? Anonymkode: 26df9...b36 Ja det stemmer , hun fikk 3 bilder av at vi hadde sex. Dæven du har fulgt med på trådene mine, ja jeg husker
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #42 Skrevet 6. mars 2017 Akkurat nå, WubWub skrev: Ja det stemmer , hun fikk 3 bilder av at vi hadde sex. Dæven du har fulgt med på trådene mine, ja jeg husker Fikk han hele inn i deg? Anonymkode: 26df9...b36
WubWub Skrevet 6. mars 2017 #43 Skrevet 6. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk han hele inn i deg? Anonymkode: 26df9...b36 jeg tror ikke det er lov å prate om sånt i tråder så det kan jeg ikke svare på
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #44 Skrevet 6. mars 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sex er ikke bare penetrering vet du Anonymkode: 01b10...b0d Og poenget i sammenhengen??? Vi snakker jo om mikropikk og penetrering av den. Ingen bryr seg om at pikken er liten ved oralsex. Anonymkode: b2ebf...c9a 3
Kenneth39 Skrevet 6. mars 2017 #46 Skrevet 6. mars 2017 På 5.3.2017 den 15.03, AnonymBruker skrev: Venninna mi har møtt en fyr på tinder. De skal møtes til uka og han har "advart" ho å sakt at han har liten pikk (de skal ha sex). Hvordan skal man forholde seg til det? Han har sakt at mange har gitt han opp pga størrelsen og det tyder jo på at den er liten. Noen med erfaringer om hvor lange de blir kår de er stive og om den i det hele tatt går inn? Anonymkode: eedf7...e8d Alt under 15-16 cm er liten pikk i dagens samfunn !Når kvinne sier dem har datet en med "micro-penis" kan det meget vel være snakk om en penis på 10-14,15cm.Beklager,men dette vet jeg ! Generelt er det slik at store peniser på f.eks 20 cm,fort blir 23-24 cm i veninnegjengen,mens små peniser på f.eks 12cm fort blir 7-8 cm,og dermed micro,lillefinger....you name it(og JA...kvinner utleverer størrelsen din,spessielt hvis den er mindre enn forventningene)
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #47 Skrevet 6. mars 2017 8 minutter siden, Kenneth39 skrev: Alt under 15-16 cm er liten pikk i dagens samfunn !Når kvinne sier dem har datet en med "micro-penis" kan det meget vel være snakk om en penis på 10-14,15cm.Beklager,men dette vet jeg ! Generelt er det slik at store peniser på f.eks 20 cm,fort blir 23-24 cm i veninnegjengen,mens små peniser på f.eks 12cm fort blir 7-8 cm,og dermed micro,lillefinger....you name it(og JA...kvinner utleverer størrelsen din,spessielt hvis den er mindre enn forventningene) Tror ikke du skal være så bastant om at din kunnskap på feltet, eller noe felt overhodet. Dine skriveferdigheter avslører din manglende utdanning. Anonymkode: 9a93a...89e 3
Kenneth39 Skrevet 6. mars 2017 #48 Skrevet 6. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke du skal være så bastant om at din kunnskap på feltet, eller noe felt overhodet. Dine skriveferdigheter avslører din manglende utdanning. Anonymkode: 9a93a...89e Ganske typisk at man går løs på skriveferdighetene når man ellers ikke har så mye vettugt å melde. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #49 Skrevet 6. mars 2017 23 minutter siden, Kenneth39 skrev: Alt under 15-16 cm er liten pikk i dagens samfunn !Når kvinne sier dem har datet en med "micro-penis" kan det meget vel være snakk om en penis på 10-14,15cm.Beklager,men dette vet jeg ! Generelt er det slik at store peniser på f.eks 20 cm,fort blir 23-24 cm i veninnegjengen,mens små peniser på f.eks 12cm fort blir 7-8 cm,og dermed micro,lillefinger....you name it(og JA...kvinner utleverer størrelsen din,spessielt hvis den er mindre enn forventningene) Interessant hvordan du vet dette bedre enn forskerne som har studert dette. Anonymkode: 65eab...e42
Kenneth39 Skrevet 6. mars 2017 #50 Skrevet 6. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Interessant hvordan du vet dette bedre enn forskerne som har studert dette. Anonymkode: 65eab...e42 forskere som har studert hva?
Blablab Skrevet 6. mars 2017 #51 Skrevet 6. mars 2017 29 minutter siden, Kenneth39 skrev: Alt under 15-16 cm er liten pikk i dagens samfunn !Når kvinne sier dem har datet en med "micro-penis" kan det meget vel være snakk om en penis på 10-14,15cm.Beklager,men dette vet jeg ! Generelt er det slik at store peniser på f.eks 20 cm,fort blir 23-24 cm i veninnegjengen,mens små peniser på f.eks 12cm fort blir 7-8 cm,og dermed micro,lillefinger....you name it(og JA...kvinner utleverer størrelsen din,spessielt hvis den er mindre enn forventningene) Er du også en del av flere venninnegjenger? I mine snakker vi ikke om dette. 2
Kenneth39 Skrevet 6. mars 2017 #52 Skrevet 6. mars 2017 1 minutt siden, Blablab skrev: Er du også en del av flere venninnegjenger? I mine snakker vi ikke om dette. Noen ganger må man uttale seg litt generelt.Det gjelder selvsagt ikke absolutt alle kvinner,men definitivt flertallet av dere. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #53 Skrevet 6. mars 2017 9 minutter siden, Kenneth39 skrev: Noen ganger må man uttale seg litt generelt.Det gjelder selvsagt ikke absolutt alle kvinner,men definitivt flertallet av dere. Du må slutte å se så mye på sex and the city Det er ikke en dokumentar. Anonymkode: 75c0d...3c3 3
Blablab Skrevet 6. mars 2017 #54 Skrevet 6. mars 2017 19 minutter siden, Kenneth39 skrev: Noen ganger må man uttale seg litt generelt.Det gjelder selvsagt ikke absolutt alle kvinner,men definitivt flertallet av dere. Men da snakker du om forskning, ikke erfaring og synsing fra en enkeltperson. Legg gjerne ut artikkelen du henviser til, kunne godt tenkt meg å lese den.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #55 Skrevet 6. mars 2017 På 5.3.2017 den 16.05, AnonymBruker skrev: Hvor liten snakker vi før det faktisk har vært et problem? Anonymkode: ca2dd...9dd Hmm.. Jeg er ikke så fryktelig god på "målinger", er ikke noe jeg vanligvis bryr meg om.. Men jeg tipper denne var rundt 5 cm? Har ellers hatt det andre vil mene har vært små peniser (8-10 cm), og dette har gått helt fint. Men han jeg avviste var.. Ja, liten. Fikk litt assosiasjoner til en liten gutt. . Anonymkode: 35fcb...a08
Kenneth39 Skrevet 6. mars 2017 #56 Skrevet 6. mars 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm.. Jeg er ikke så fryktelig god på "målinger", er ikke noe jeg vanligvis bryr meg om.. Men jeg tipper denne var rundt 5 cm? Har ellers hatt det andre vil mene har vært små peniser (8-10 cm), og dette har gått helt fint. Men han jeg avviste var.. Ja, liten. Fikk litt assosiasjoner til en liten gutt. . Anonymkode: 35fcb...a08 Skjønner at du ikke er fryktelig god på målinger,og det var nettopp dette jeg mente med mitt innlegg.Du sier du har vært borti en med 5 cm,og du antyder at du ha hatt flere med 8-10 cm.Jeg tviler.....Jeg er ganske sikker på at dem har vært større. 1
Kenneth39 Skrevet 6. mars 2017 #57 Skrevet 6. mars 2017 42 minutter siden, Blablab skrev: Men da snakker du om forskning, ikke erfaring og synsing fra en enkeltperson. Legg gjerne ut artikkelen du henviser til, kunne godt tenkt meg å lese den. forskning på hva? om kvinner utleverer menn med små peniser? forskning på om kvinner er relativt dårlig på å beregne en penis i antall cm?Jeg er ukjent på om det finnes forskning på akkurat dette,så jeg støtter meg på erfaringer.Men må legge til at jeg ,av visse grunner vet litt mer om dette enn andre! 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #58 Skrevet 6. mars 2017 6 minutter siden, Kenneth39 skrev: Skjønner at du ikke er fryktelig god på målinger,og det var nettopp dette jeg mente med mitt innlegg.Du sier du har vært borti en med 5 cm,og du antyder at du ha hatt flere med 8-10 cm.Jeg tviler.....Jeg er ganske sikker på at dem har vært større. Det er godt mulig. Poenget med svaret mitt var vel egentlig det at jeg ble veldig overrasket av meg selv. Jeg har sett litt ned på damer før som har fortalt at de har dumpet menn pga penisstørrelsen. Inntil jeg selv møtte en og hvor det ble en dealbreaker. Før vi kledde av oss var jeg veldig betatt, og tenkte at jeg hadde funnet drømmemannen. Etterpå var all min lyst og interesse borte. Dessverre! Skammet meg litt over dette Anonymkode: 35fcb...a08 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. mars 2017 #59 Skrevet 6. mars 2017 På 5.3.2017 den 16.41, WubWub skrev: Alt under 18 cm og alt over 24 cm ville vært uaktuelt for meg om jeg var kvinne Du er altfor kravstor som kvinne 1
WubWub Skrevet 6. mars 2017 #60 Skrevet 6. mars 2017 Akkurat nå, Evilposelos skrev: Du er altfor kravstor som kvinne Har samme preferanse som mann 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå