AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Venninna mi har møtt en fyr på tinder. De skal møtes til uka og han har "advart" ho å sakt at han har liten pikk (de skal ha sex). Hvordan skal man forholde seg til det? Han har sakt at mange har gitt han opp pga størrelsen og det tyder jo på at den er liten. Noen med erfaringer om hvor lange de blir kår de er stive og om den i det hele tatt går inn? Anonymkode: eedf7...e8d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Jeg synes oppriktig synd på menn som har dette problemet. Men jeg fikser det dessverre ikke selv. Har hørt damer før som har sagt at de har kuttet ut menn pga størrelsen, og jeg syntes det var helt latterlig. Inntil jeg møtte en med svært liten penis selv... Jeg klarte ikke tenne på han, og gjennomførte heller ikke sexen. Skyldte på at jeg ville vente... og så kuttet jeg han ut. Jeg gjorde alt jeg har dømt andre for tidligere med andre ord Anonymkode: 35fcb...a08 13
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 Samme her. Jeg trodde virkelig ikke størrelsen hadde noe å si før jeg møtte en gutt med det problemet. Venninna de må huske på at selv han har "advart" henne, så er hun ikke forpliktet til ha sex med han når de først møtes. Så hun må rett og slett være åpen for at det kan være at hun ikke tenner på han i det hele tatt når hun ser utstyret. Og da må hun avsluttet og ikke føle at hun er bundet siden han sa i fra på forhånd. Hvis det er noe trøst, så har sikkert mange jenter avvist han når de har sett han nedentil. Det er nok derfor han er åpen om problemet allerede fra starten. Anonymkode: ed066...d92 6
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 Hvorfor gidde å utsette seg selv for sånt😰 Anonymkode: d2b9c...841 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 g-punktet, finn en stilling hvor g-punktet blir stimulert. Det sitter ikke så langt inn, så du må ha en ganske micropenis for å ikke nå til. Jeg var med en som hadde liten penis. Han fokuserte på g-punktet og for meg så ble det suksessfullt. Anonymkode: 98988...63c 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes oppriktig synd på menn som har dette problemet. Men jeg fikser det dessverre ikke selv. Har hørt damer før som har sagt at de har kuttet ut menn pga størrelsen, og jeg syntes det var helt latterlig. Inntil jeg møtte en med svært liten penis selv... Jeg klarte ikke tenne på han, og gjennomførte heller ikke sexen. Skyldte på at jeg ville vente... og så kuttet jeg han ut. Jeg gjorde alt jeg har dømt andre for tidligere med andre ord Anonymkode: 35fcb...a08 Hvor liten snakker vi før det faktisk har vært et problem? Anonymkode: ca2dd...9dd 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor liten snakker vi før det faktisk har vært et problem? Anonymkode: ca2dd...9dd under 10 cm og tynn som en lillefinger. Og når den er så liten at den står rett ut uansett og du ikke klarer å se om den er erigert eller ikke. Anonymkode: 5bf70...a0f 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: g-punktet, finn en stilling hvor g-punktet blir stimulert. Det sitter ikke så langt inn, så du må ha en ganske micropenis for å ikke nå til. Jeg var med en som hadde liten penis. Han fokuserte på g-punktet og for meg så ble det suksessfullt. Anonymkode: 98988...63c Merk det jeg uthevet. De dagene jeg sitter og føler at penisen min er liten, til tross for at den bare er 13 lang og 12ish rundt, så tenker jeg tilbake på de stakkarne som har 5-8cm store peniser. Mine brødre trenger en mental styrke herfra til helvete for å klare seg med kvinner. All kudos til de. Eller penger da, det løser jo alltid alt. Prostituerte koster ikke mye i lengden, om sex er en greie. Anonymkode: 65eab...e42 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #9 Skrevet 5. mars 2017 var med en som hadde innmari liten penis. Men syns egentlig ikke det var noe problem. Jeg får ingenting ut av penetrering uansett. Er slutt nå, men det er fordi han var en drittsekk, ikke på grunn av sexen. Anonymkode: 44391...e60
WubWub Skrevet 5. mars 2017 #10 Skrevet 5. mars 2017 Alt under 18 cm og alt over 24 cm ville vært uaktuelt for meg om jeg var kvinne
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #11 Skrevet 5. mars 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: under 10 cm og tynn som en lillefinger. Og når den er så liten at den står rett ut uansett og du ikke klarer å se om den er erigert eller ikke. Anonymkode: 5bf70...a0f Når du sier tynn som en lillefinger mener du figurativt eller har du opplevd noen faktisk er like tynn som en lillefinger? Anonymkode: ca2dd...9dd 1
Rotemor Skrevet 5. mars 2017 #12 Skrevet 5. mars 2017 6 minutter siden, WubWub skrev: Alt under 18 cm og alt over 24 cm ville vært uaktuelt for meg om jeg var kvinne Uavhengig av fysikk, altså.. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #13 Skrevet 5. mars 2017 7 minutter siden, WubWub skrev: Alt under 18 cm og alt over 24 cm ville vært uaktuelt for meg om jeg var kvinne Siden du ikke er kvinne, hvordan kan du vite det?? Anonymkode: 3c2a1...5fb 16
WubWub Skrevet 5. mars 2017 #14 Skrevet 5. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Siden du ikke er kvinne, hvordan kan du vite det?? Anonymkode: 3c2a1...5fb Tror ikke jeg hadde skiftet preferanser om jeg hadde byttet kjønn ved hjelp av østrogenkur men man vet jo aldri - kan hende meninger hadde forandret seg. Hormoner har jo mye å si på personlighet
Sphere Skrevet 5. mars 2017 #15 Skrevet 5. mars 2017 Veldig mye kommer jo an på holdningene til venninna di på forhånd. Betyr penisstørrelse mye for henne, er det nok like greit å gi seg nå. Er hun negativt innstilt på forhånd skal det en del til før det blir bra. Når det er sagt, er det forskjell på en liten pikk og en mikro. En mikro er mindre enn 7,5 cm lang. Og mange menn bare litt under snittet går rundt og tror sin er liten. Det kan være grunnet dårlige opplevelser med kvinner som har kommentert den, eller bare generell usikkerhet. 2
WubWub Skrevet 5. mars 2017 #16 Skrevet 5. mars 2017 14 minutter siden, Rotemor skrev: Uavhengig av fysikk, altså.. Nei han måtte jo vært ren, velstelt og godt trent i tillegg
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #17 Skrevet 5. mars 2017 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merk det jeg uthevet. De dagene jeg sitter og føler at penisen min er liten, til tross for at den bare er 13 lang og 12ish rundt, så tenker jeg tilbake på de stakkarne som har 5-8cm store peniser. Mine brødre trenger en mental styrke herfra til helvete for å klare seg med kvinner. All kudos til de. Eller penger da, det løser jo alltid alt. Prostituerte koster ikke mye i lengden, om sex er en greie. Anonymkode: 65eab...e42 Det ble slutt fordi han var en drittsekk. Da han ble voldelig så forlot jeg han. Hadde ingenting med sexen eller penisen å gjøre. Anonymkode: 98988...63c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #18 Skrevet 5. mars 2017 Hehehe! Jeg lurer på hvordan denne tråden hadde sett ut hvis temaet var at en mann mistet kåtheten fordi puppene til dama viste seg å være mindre enn de så ut.. Anonymkode: ae4da...eb5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #19 Skrevet 5. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehehe! Jeg lurer på hvordan denne tråden hadde sett ut hvis temaet var at en mann mistet kåtheten fordi puppene til dama viste seg å være mindre enn de så ut.. Anonymkode: ae4da...eb5 Pupper påvirker ikke penetreringen.... Dermed ikke sexen direkte. Anonymkode: b2ebf...c9a 13
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #20 Skrevet 5. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: under 10 cm og tynn som en lillefinger. Og når den er så liten at den står rett ut uansett og du ikke klarer å se om den er erigert eller ikke. Anonymkode: 5bf70...a0f Jøss... føler meg kjempesvær med mine 14 cm Anonymkode: 85a31...df4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå