Gå til innhold

Tenker du spesielt på undertøyet når du går på date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ha date nr 2 med en gutt i kveld, vi skal ta noen drinker og kanskje litt mat når han er ferdig på jobb. Tror (håper ...) at vi stikker hjem til ham etterpå ... Tenkte ikke å ha kjole, men jeans og en litt fin topp. Ankelstøvletter. Tenkte likevel på å kjøre litt pent undertøy, kanskje til og med et par sorte stayups som jeg vet gutta liker. Er undertøyet noe også dere tenker på før date ....?

Anonymkode: 12e95...81f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Undertøy på kvinner burde være forbudt!

Anonymkode: 1d376...d48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja :) Greit å føle seg litt ekstra selvsikker!

Anonymkode: 2727b...6cb

AnonymBruker
Skrevet

Nei kan ikke si det. Går med det samme som jeg alltid går med. MEN. Jeg går alltid med stay-ups og presentabelt undertøy :P Om det blir kos skal undertøyet uansett av :lur:

Anonymkode: b1a60...b7a

Skrevet

Jeg kjører bokser uansett. 

Gjest EpleDrue
Skrevet

Passer på at boxeren og sokkene matcher før date.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke stayups litt småharry tilbehør for smårips med studentøkonomi ol? Og under jeans? Det er jo bare merkelig. 

Anonymkode: 0f550...8fd

• Liker 3
Skrevet

Passer på at det er et halvfint sett og at det sitter fint på meg. Stayups hadde jeg ikke giddet. Er kanskje litt mye så tidlig om en ikke bruker det til hverdags?

AnonymBruker
Skrevet

Sort oppe og nede funker alltid :jepp:

Anonymkode: 9a058...de0

Skrevet

Jeg har gått uten undertøy på de siste datene. Det likte datene mine veldig godt :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stayups under jeans??? Det er vel drøyt opplagt, tydelig at du har planlagt at dere skal ha sex.

Jo, selvfølgelig tar jeg på pent undertøy om jeg skal på date og man har kommet så langt at det kan bli aktuelt med sex. Men jeg tar jo på undertøy som er naturlig i forhold til antrekket da. Skulle jeg kjørt stayups så måtte det vært til kjole.

Anonymkode: aa26e...a00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...