Gå til innhold

Hva kalles disse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.etsy.com/ca/listing/158830871/10-metal-rivet-stud-round-head-screw?ref=sc_3&plkey=5109463c3647fbbad41bd17cedec3bbf7996a24a%3A158830871&ga_search_query=screw+stud&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery

Jeg trenger noe slik som dette til et prosjekt, men jeg er usikker på hva det heter på norsk og hvor jeg eventuelt kan få tak i dem. Jeg har desverre ikke tid til å vente over en måned. Noen idéer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt greit med nettbutikk også, så lenge det ikke er veldig lang tid før de ankommer.

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke skap/dør knotter? Vanskelig å forstå størrelsen på dem. 

Wr det skapknotter, så har Ikea, Jula, C. Ohlson, osv.

Anonymkode: c387a...e05

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke skap/dør knotter? Vanskelig å forstå størrelsen på dem. 

Wr det skapknotter, så har Ikea, Jula, C. Ohlson, osv.

Ah, de er ca 6-8 mm store og kan for eksempel brukes til belter og armbånd slik som dette:

350x250px-LL-8011e35f_braceletsingle.jpe

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Persephone skrev:

Ah, de er ca 6-8 mm store og kan for eksempel brukes til belter og armbånd slik som dette:

350x250px-LL-8011e35f_braceletsingle.jpe

Da er det hobbybutikker som Pandura (?) Muligens Stoff og Stil du må søke på. Men hva de kan hete ? :klo: 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er det hobbybutikker som Pandura (?) Muligens Stoff og Stil du må søke på. Men hva de kan hete ? :klo: 

Ja, Panduro har kanskje. Har vært innom Stoff og stil evig mange ganger, men ikke engang tenkt over at de kan ha sånt. Får vel bli enda en tur da. Det er bare så fryktelig vanskelig å lete når jeg ikke aner hva jeg skal kalle det.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.stoffogstil.no/sytilbehoer/knapper/gevaerknapper-m/skrue-11mm-soelv-4stk

Geværknapper heter det visstnok. Trodde først dette var et ord Stoff og stil hadde funnet på selv, for det skjer ganske ofte at de kaller tin noe helt anna enn det det faktisk er. Men tusen takk for at du foreslo Stoff og stil.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Persephone skrev:

https://www.stoffogstil.no/sytilbehoer/knapper/gevaerknapper-m/skrue-11mm-soelv-4stk

Geværknapper heter det visstnok. Trodde først dette var et ord Stoff og stil hadde funnet på selv, for det skjer ganske ofte at de kaller tin noe helt anna enn det det faktisk er. Men tusen takk for at du foreslo Stoff og stil.

Og Panduro kaller dem visst skrunagler, så da har du et mulig søkeord til. :) (Det er ikke alltid så enkelt å prøve å søke opp sånne uvanlige ting.) 

Anonymkode: ca599...194

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og Panduro kaller dem visst skrunagler, så da har du et mulig søkeord til. :) (Det er ikke alltid så enkelt å prøve å søke opp sånne uvanlige ting.) 

Anonymkode: ca599...194

Herlig! De fra Panduro var egentlig mer riktig størrelse når det kommer til hva jeg skal lage av dem. Men du har så rett. Det er sånne ting man vet nøyaktig hvordan ser ut, og hva de brukes til, men man aner ikke hvor man får tak i dem eller hva det kalles. Håpløst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...