Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger råd. Jogger 2-3 dager i måneden. Har i det siste opplevd at jeg føler meg seig og at det er vanskelig å holde ut. Jeg pleier å nå "klimaks" etter 15 min, og kan holde på i 3 kvarter etter det uten problemer som oftest. Men ikke nå, hva kan det komme av? Det ødelegger trening og mestringsfølelsen min, jeg pleier å bruke 10 min på 1 km så er ikke så godt trent.

Anonymkode: 270bf...24a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mye kommer an på dagsformen. Du kan være litt redusert etter vinter med mørke for eksempel. Du kan ha spist dårlig. Sovet dårlig. Premenstruell. Det er mye som spiller inn her. Du skal nok se at ting snur :) 

Anonymkode: 66111...f6b

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være hva som helst når du trener såpass lite. Du trener f.eks ikke nok til å vedlikeholde formen om du ikke trener noe annet i tillegg da.

Anonymkode: b2bf3...2f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det vil nok være vanskelig å vedlikeholde formen med så få turer. Om jeg ikke har løpt på noen uker, så er formen alltid verre enn siste økt. Har du mulighet for å øke til 1 eller 2 turer i uken? Da vil vil du ha en stabil form uten følelsen av å måtte "begynne på nytt" hver gang. 

Anonymkode: 55935...2dc

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vil nok være vanskelig å vedlikeholde formen med så få turer. Om jeg ikke har løpt på noen uker, så er formen alltid verre enn siste økt. Har du mulighet for å øke til 1 eller 2 turer i uken? Da vil vil du ha en stabil form uten følelsen av å måtte "begynne på nytt" hver gang. 

Anonymkode: 55935...2dc

Ja, kan klare 1 økt fast i uka :)  skal prøve på det å se om det hjelper. Jeg prøver å holde vekten stabil, ikke opp eller ned noen mnd nå. Skal ned 7 kg men vil unngå løshud og strekkmerker som jeg er disponert for. Takk for gode råd alle sammen ❤️

Anonymkode: 270bf...24a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...