AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Hotell? Restauranter? What to to? Â Anonymkode: 1d10a...85b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Brice Hotel kan anbefales, prisen er rimeligere enn andre steder og hotellet er fint: http://www.hotelbricegarden.com/en/ La Voglia har god pizza, ellers så er det mange andre gode restauranter i gamlebyen. Nice har masse museer, men anbefaler å ta toget til Monaco/Cannes/Antibes/Grasse om dere har tid. Monaco er bare rundt 20 minutter unna med tog. Anonymkode: 8fb94...6d0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brice Hotel kan anbefales, prisen er rimeligere enn andre steder og hotellet er fint: http://www.hotelbricegarden.com/en/ La Voglia har god pizza, ellers så er det mange andre gode restauranter i gamlebyen. Nice har masse museer, men anbefaler å ta toget til Monaco/Cannes/Antibes/Grasse om dere har tid. Monaco er bare rundt 20 minutter unna med tog. Anonymkode: 8fb94...6d0 Planlagt å ta en tur til Monaco  Tusen takk for tips  Tenkte å reise i slutten av mai, fin tid der det? Anonymkode: 1d10a...85b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 Det er vel så korte avstander at man kan bo overalt? Eller bør jeg ligge nærmest mulig promenaden? Anonymkode: 1d10a...85b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Planlagt å ta en tur til Monaco  Tusen takk for tips  Tenkte å reise i slutten av mai, fin tid der det? Anonymkode: 1d10a...85b Ja, jeg tror det er lurt å reise utenom høysesong. Jeg reiser alltid i september Mai høres veldig bra ut. Du har rett i at det er korte avstander, og for meg personlig er det viktig å bo ganske nær promenaden. Kan ikke anbefale å bo nærme togstasjonen, da det er litt lugubre områder der. Jeg er ihvertfall veldig glad for at vi pleier å bo nær stranden. Anonymkode: 8fb94...6d0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 Kan også anbefale å sjekke ut TripAdvisor før du drar, det er mye å se i Nice og da er det greit å ha en oversikt over hva du kan tenke deg å gjøre. Anonymkode: 8fb94...6d0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 Monaco Grand Prix 25 - 28 mai så mye liv i Monaco da. Selv om du ikke liker motorsport er det mye som skjerAnonymkode: 8d4b5...10f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Monaco Grand Prix 25 - 28 mai så mye liv i Monaco da. Selv om du ikke liker motorsport er det mye som skjer Anonymkode: 8d4b5...10f Bør kanskje ikke vente for lenge med å bestille hotell hvis dere skal være der mens Monaco GP pågår. Mange som skal ha rom i området da antar jeg Anonymkode: 8d4b5...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå