GÃ¥ til innhold

Nice. Noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hotell? Restauranter? What to to? :) 

Anonymkode: 1d10a...85b

AnonymBruker
Skrevet

Brice Hotel kan anbefales, prisen er rimeligere enn andre steder og hotellet er fint: http://www.hotelbricegarden.com/en/

La Voglia har god pizza, ellers så er det mange andre gode restauranter i gamlebyen.

Nice har masse museer, men anbefaler å ta toget til Monaco/Cannes/Antibes/Grasse om dere har tid. Monaco er bare rundt 20 minutter unna med tog. 

Anonymkode: 8fb94...6d0

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brice Hotel kan anbefales, prisen er rimeligere enn andre steder og hotellet er fint: http://www.hotelbricegarden.com/en/

La Voglia har god pizza, ellers så er det mange andre gode restauranter i gamlebyen.

Nice har masse museer, men anbefaler å ta toget til Monaco/Cannes/Antibes/Grasse om dere har tid. Monaco er bare rundt 20 minutter unna med tog. 

Planlagt å ta en tur til Monaco :) 

Tusen takk for tips :) Tenkte å reise i slutten av mai, fin tid der det?

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel så korte avstander at man kan bo overalt? Eller bør jeg ligge nærmest mulig promenaden?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Planlagt å ta en tur til Monaco :) 

Tusen takk for tips :) Tenkte å reise i slutten av mai, fin tid der det?

Ja, jeg tror det er lurt å reise utenom høysesong. Jeg reiser alltid i september :) Mai høres veldig bra ut. 

Du har rett i at det er korte avstander, og for meg personlig er det viktig å bo ganske nær promenaden. Kan ikke anbefale å bo nærme togstasjonen, da det er litt lugubre områder der. Jeg er ihvertfall veldig glad for at vi pleier å bo nær stranden.

AnonymBruker
Skrevet

Kan også anbefale å sjekke ut TripAdvisor før du drar, det er mye å se i Nice og da er det greit å ha en oversikt over hva du kan tenke deg å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Monaco Grand Prix 25 - 28 mai så mye liv i Monaco da. Selv om du ikke liker motorsport er det mye som skjer:skaal:

Anonymkode: 8d4b5...10f

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Monaco Grand Prix 25 - 28 mai så mye liv i Monaco da. Selv om du ikke liker motorsport er det mye som skjer:skaal:

Bør kanskje ikke vente for lenge med å bestille hotell hvis dere skal være der mens Monaco GP pågår. Mange som skal ha rom i området da antar jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...