lille_fiol Skrevet 5. mars 2017 #1 Del Skrevet 5. mars 2017 Så en sånn nakenkatt ute i naboens hage, skikkelig fin var den. Kom til å tenke på om noen kanskje savner den? Pleier man å ha sånne katter ute? Tenker at de må jo fryse, men hvis man har en sånn luke kan de jo selv bestemme. Det er 7 plussgrader i Bergen nå da, dette var av rasen Sphynx fant jeg ut på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 5. mars 2017 #2 Del Skrevet 5. mars 2017 Nei det pleier de ikke. De tåler ikkemkulde. Fang den inn, jeg så et innlegg om noen som savnet en sånn. Jeg skal se om jeg finner det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_fiol Skrevet 5. mars 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 5. mars 2017 I Bergen?? Jeg kan gå ut å se etter den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 5. mars 2017 #4 Del Skrevet 5. mars 2017 (endret) Kan det være denne? Om ikke hadde det vært fint om du fikk fanget sen inn uansett og laget innlegg i din lokale kjøpes lege bytte gruppe. De tåler ikke kulde og er alltid innekatter. Fryser ihjel fort😕 Edit: jeg ser nå at akkurat denne pusen er savnet i Tønsberg og du er i Bergen. Om du ikke finner katten er det viktig at du lager et innlegg på kjøpe selge bytte gruppe og Facebooken din. Grunnen til at jeg sier kjøpe grupper er fordi der når man fram til flere enn i dyregrupper. Selv i 10 plussgrader er nakenkatter i fare, de er heller ikke redd for trafokl Endret 5. mars 2017 av aicelain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_fiol Skrevet 5. mars 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 5. mars 2017 Det er ikke den, den jeg så var helt klart svart og hvit. Altså hudflekkene var sorte. Jeg går ut og ser nå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Del Skrevet 5. mars 2017 Jeg har en nakenmix, han har katteluke og går ut og inn som han vil, så han kan du godt ha sett ute nå. 7+ tåler de fint. Min begrenser seg selv når temperaturen dropper under null, men han tar korte turer ut i ny og ne så lenge det ligger på plussiden. Det er ingen grunn til at spynxer må være innekatt, de har de samme instinkter og behov som alle andre katter, og trives ut når temperaturen er høy nok. Anonymkode: e826b...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 5. mars 2017 #7 Del Skrevet 5. mars 2017 Bambalina bor i Kopervik, på Karmøy, omtrent 50 mil unna Tønsberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 5. mars 2017 #8 Del Skrevet 5. mars 2017 7 minutter siden, lille_fiol skrev: Det er ikke den, den jeg så var helt klart svart og hvit. Altså hudflekkene var sorte. Jeg går ut og ser nå! Så bra 😊 Selvom det ikke er denne kan denne være i fare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #9 Del Skrevet 5. mars 2017 10 minutter siden, lille_fiol skrev: Det er ikke den, den jeg så var helt klart svart og hvit. Altså hudflekkene var sorte. Jeg går ut og ser nå! Ikke kidnapp den sånn helt uten videre da. Bedre å følge etter den og se om den har tilgang på et hus. Jeg hadde dødd av bekymring dersom min katt plutselig ikke kom inn igjen når han pleier. Anonymkode: e826b...e6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 5. mars 2017 #10 Del Skrevet 5. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke kidnapp den sånn helt uten videre da. Bedre å følge etter den og se om den har tilgang på et hus. Jeg hadde dødd av bekymring dersom min katt plutselig ikke kom inn igjen når han pleier. Anonymkode: e826b...e6e Hadde det med pels så ja,men ikke naken katt! De er meste alltid innekatter og tåler ikke kulde noe særlig. De er ikke laget for å være ute jeg er tidligere oppdretter og har jobbet på dyreklinikk og vet hva jeg prater om. Bedre å ta den inn å skjekke om dem er savnet enn å ikke. O,må det viser seg at denne går ute er det bare å slippe den ut igjen, noe som er høyst usannsynlig på denne årstiden. mest sannsynlig sitter det en fortvilt eier en plass fordi innekatten har kommet ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #11 Del Skrevet 5. mars 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke kidnapp den sånn helt uten videre da. Bedre å følge etter den og se om den har tilgang på et hus. Jeg hadde dødd av bekymring dersom min katt plutselig ikke kom inn igjen når han pleier. Anonymkode: e826b...e6e Hvis en nakenkatt roter seg bort å det skulle bli kaldt en natt så fryser den ihjel! Anonymkode: 81ac0...bb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_fiol Skrevet 5. mars 2017 Forfatter #12 Del Skrevet 5. mars 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en nakenmix, han har katteluke og går ut og inn som han vil, så han kan du godt ha sett ute nå. 7+ tåler de fint. Min begrenser seg selv når temperaturen dropper under null, men han tar korte turer ut i ny og ne så lenge det ligger på plussiden. Det er ingen grunn til at spynxer må være innekatt, de har de samme instinkter og behov som alle andre katter, og trives ut når temperaturen er høy nok. Anonymkode: e826b...e6e Bor du i Bergen nær puddefjordsbroen? Hadde vært så bra om det bare var din! Jeg og samboer tok oss en nøye runde gjennom nabolaget og den var ikke å se noen plass. Vi gikk ut ca 10-15min etter vi så den ut vinduet. Håper at den har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #13 Del Skrevet 5. mars 2017 Sorry. Styggeste katten jeg har sett, men ikke misforstå meg. Ønsker ikke katten noe vondt. Den kan ikke noe for at den er stygg. Anonymkode: 0eddd...37b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #14 Del Skrevet 5. mars 2017 6 timer siden, aicelain skrev: Hadde det med pels så ja,men ikke naken katt! De er meste alltid innekatter og tåler ikke kulde noe særlig. De er ikke laget for å være ute jeg er tidligere oppdretter og har jobbet på dyreklinikk og vet hva jeg prater om. Bedre å ta den inn å skjekke om dem er savnet enn å ikke. O,må det viser seg at denne går ute er det bare å slippe den ut igjen, noe som er høyst usannsynlig på denne årstiden. mest sannsynlig sitter det en fortvilt eier en plass fordi innekatten har kommet ut Jeg skriver jo at jeg har en sånn katt. Og de er ikke skjøre små porselensfigurer, de tåler bare kulde litt dårligere enn andre katter. 7+ går helt greit på korte utflukter. Min katt er utekatt på andre vinteren nå, og regulerer dette selv. Har bare hatt litt snue en gang, og det har da den gamle katten min som er semihåret hatt noen ganger i livet også. Hvis det hadde vært kaldt hadde jeg som sagt fulgt etter katten, og sett om den gikk inn i et hus eller ikke, før jeg tok grep. Anonymkode: e826b...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #15 Del Skrevet 7. mars 2017 På 3/5/2017 den 2.47, AnonymBruker skrev: Jeg har en nakenmix, han har katteluke og går ut og inn som han vil, så han kan du godt ha sett ute nå. 7+ tåler de fint. Min begrenser seg selv når temperaturen dropper under null, men han tar korte turer ut i ny og ne så lenge det ligger på plussiden. Det er ingen grunn til at spynxer må være innekatt, de har de samme instinkter og behov som alle andre katter, og trives ut når temperaturen er høy nok. Anonymkode: e826b...e6e BS!! Anonymkode: fb760...e08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #16 Del Skrevet 7. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: BS!! Anonymkode: fb760...e08 Deg om det Anonymkode: 75b66...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #17 Del Skrevet 7. mars 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: BS!! Anonymkode: fb760...e08 Ok, jeg skal ta en prat med katten min og forklare han at han egentlig ikke trives ute og at han burde vært død nå. Anonymkode: e826b...e6e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå