AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Jeg er en kvinne på 28 år. Relativt oppegående, er høyt utdannet, har en god jobb og eier leilighet. Jeg er høy, OK slank, trener jevnlig, kler meg pent og gjør bestandig en innsats med hår og sminke før jeg går ut av døra. Personlighetsmessig er jeg noe sjenert, men blir raskt varm i trøya så fort jeg føler meg trygg. Jeg ler og smiler mye, og får høre at jeg er både morsom og smart. Men det virker som jeg har svært liten tiltrekningskraft på det mannlige kjønn. De jeg har opplevd at er interesserte, er som regel mye, mye eldre enn meg (slutten av 40-årene og helt oppunder 60). Jeg ble mobbet for utseendet mitt da jeg var yngre, og gutta valgte alltid mine pene venninner, gjerne med et slags "æsj" til meg i tillegg. I mer voksen alder har det fortonet seg som at jeg er veldig usynlig for det motsatte kjønn på min alder. Selv om jeg prøver å prate og bli kjent på eget initiativ. Så snart en annen jente er i nærheten, blir jeg totalt uinteressant. Jeg prøver også dating-apper, men der blir det stort sett med den første daten. Mine pene venninner har omtrent gått fra kjæreste til kjæreste før de nå har kommentarer inn i mer seriøse forhold med samboerskap, forlovelse, osv. De har i følge dem selv aldri måttet bruke datingapper, ta noe særlig initiativ osv for å oppnå dette. Jeg forsøker å bli kjent med menn som ikke er så "objektivt attraktive" (dvs kjekke, veldig striglet i klesveien, fulle av lovtolking osv osv), men som har noe jeg synes er interessant. Likevel virker det ikke som om de heller jeg er bra nok. Jeg ser også rundt meg i hverdagen og ser alle mulige mennesker i forhold, uavhengig av utseende og alder. Så hvorfor klarer ikke jeg da å finne noen? Jeg skjønner ingenting. Det har begynt å bli veldig sårt. Er det rett og slett noe galt med meg? Hadde de som mobbet meg rett i at jeg ikke er noe særlig utseendemessig, slik at man selv i voksen alder ikke kan se forbi det? Anonymkode: 65412...8d0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 Virker som du er litt små desp, og da blir du automatisk mindre attraktiv. Anonymkode: e7503...a92 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 Hva legger du i OK slank? Er nok en blanding av desperasjon og middels utseende som er greia. Kanskje du er kjedelig? Hvem vet. En annen greie kan være at gutta du prøver deg på tenker du er for bra for de også. Du har alt på stell. Damer som deg vil ofte ha andre type menn. Anonymkode: ff070...e1c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som du er litt små desp, og da blir du automatisk mindre attraktiv. Anonymkode: e7503...a92 Kanskje jeg har begynt å bli det, men jeg tror ikke jeg var det tidligere. Dette er noe jeg har begynt å tenke på de siste årene. Før bare "var" jeg og hadde forsont meg med å være alene fordi jeg tenkte at umulig kunne noen være interessert. Anonymkode: 65412...8d0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva legger du i OK slank? Er nok en blanding av desperasjon og middels utseende som er greia. Kanskje du er kjedelig? Hvem vet. En annen greie kan være at gutta du prøver deg på tenker du er for bra for de også. Du har alt på stell. Damer som deg vil ofte ha andre type menn. Anonymkode: ff070...e1c Som at jeg er hverken undervektig eller overvektig. Kan godt hende jeg er kjedelig. Men mange kjedelige mennesker er i forhold, de også? Skal tenke litt på om det er noe jeg kan gjøre med det. Anonymkode: 65412...8d0 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #6 Skrevet 5. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som at jeg er hverken undervektig eller overvektig. Kan godt hende jeg er kjedelig. Men mange kjedelige mennesker er i forhold, de også? Skal tenke litt på om det er noe jeg kan gjøre med det. Anonymkode: 65412...8d0 Som regel er inne folk i forhold kjedelige, kanskje du syntes det ser sånn ut, men inne i forholdet er de laaaaangt ifra kjedelige. Kanskje du mangler utstråling? Jeg ville ha jobbet kraftig med meg selv da den biologiske klokken begynner å tikke. Da man bikker 30, blir 90% av norske kvinner gråmus. Sannheten svir som regel. Anonymkode: e7503...a92 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som regel er inne folk i forhold kjedelige, kanskje du syntes det ser sånn ut, men inne i forholdet er de laaaaangt ifra kjedelige. Kanskje du mangler utstråling? Jeg ville ha jobbet kraftig med meg selv da den biologiske klokken begynner å tikke. Da man bikker 30, blir 90% av norske kvinner gråmus. Sannheten svir som regel. Anonymkode: e7503...a92 Se, en mann med humor. Next Anonymkode: 65412...8d0 14
Gjest antbug Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 Du sier du får tilbakemeldinger om at du er morsom og smart. Kan det være at de oppfatter deg mer som en av gutta enn som kjærestemateriale? Det er litt trist, men jeg tror det kan være en fordel å tone ned de sidene og heller bare flørte og la dem stå for den biten i starten. Mange(ikke alle...) menn må føle seg smartest, sterkest og morsomst for å fatte interesse for en kvinne.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #9 Skrevet 5. mars 2017 8 minutter siden, antbug skrev: Du sier du får tilbakemeldinger om at du er morsom og smart. Kan det være at de oppfatter deg mer som en av gutta enn som kjærestemateriale? Det er litt trist, men jeg tror det kan være en fordel å tone ned de sidene og heller bare flørte og la dem stå for den biten i starten. Mange(ikke alle...) menn må føle seg smartest, sterkest og morsomst for å fatte interesse for en kvinne. Det kan faktisk godt hende. Har egentlig ikke tenkt så mye på den biten før. Har også et par typiske "gutte"-interesser som kanskje blir too much på toppen av det hele, ikke vet jeg. Er ikke snakk om å ligge under biler og skru, akkurat, men likevel. Takk for innspillet 😊 Anonymkode: 65412...8d0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #10 Skrevet 5. mars 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se, en mann med humor. Next Anonymkode: 65412...8d0 Hahaahah gratulerer med å være såå dårlig på å finne ut kjønn på nett! Jeg er så kvinne som du får det til å bli gitt. Anonymkode: e7503...a92 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #11 Skrevet 5. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaahah gratulerer med å være såå dårlig på å finne ut kjønn på nett! Jeg er så kvinne som du får det til å bli gitt. Anonymkode: e7503...a92 Uavhengig av kjønn har du åpenbart et problem eller to. Håper du finner ut av det Fortsatt god søndag! Anonymkode: 65412...8d0 6
AnonymSjiraff Skrevet 5. mars 2017 #12 Skrevet 5. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det rett og slett noe galt med meg? Anonymkode: 65412...8d0 Nei, men tror du gjør noe galt. Men det er jo ikke lett for oss å vite hva du gjør galt utifra profilteksten. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #13 Skrevet 5. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uavhengig av kjønn har du åpenbart et problem eller to. Håper du finner ut av det Fortsatt god søndag! Anonymkode: 65412...8d0 Har ingen problemer jeg Har det veeeldig fint faktisk! Sier bare det jeg mener, fritt land vettu Noen som ikke har fått med seg det i allefall God søndag til deg også, håper du bruker dagen på å lærer deg litt om at det er ytringsfrihet her i Norge Anonymkode: e7503...a92 1
Gjest Coolaid Skrevet 5. mars 2017 #14 Skrevet 5. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en kvinne på 28 år. Relativt oppegående, er høyt utdannet, har en god jobb og eier leilighet. Jeg er høy, OK slank, trener jevnlig, kler meg pent og gjør bestandig en innsats med hår og sminke før jeg går ut av døra. Personlighetsmessig er jeg noe sjenert, men blir raskt varm i trøya så fort jeg føler meg trygg. Jeg ler og smiler mye, og får høre at jeg er både morsom og smart. Men det virker som jeg har svært liten tiltrekningskraft på det mannlige kjønn. De jeg har opplevd at er interesserte, er som regel mye, mye eldre enn meg (slutten av 40-årene og helt oppunder 60). Jeg ble mobbet for utseendet mitt da jeg var yngre, og gutta valgte alltid mine pene venninner, gjerne med et slags "æsj" til meg i tillegg. I mer voksen alder har det fortonet seg som at jeg er veldig usynlig for det motsatte kjønn på min alder. Selv om jeg prøver å prate og bli kjent på eget initiativ. Så snart en annen jente er i nærheten, blir jeg totalt uinteressant. Jeg prøver også dating-apper, men der blir det stort sett med den første daten. Mine pene venninner har omtrent gått fra kjæreste til kjæreste før de nå har kommentarer inn i mer seriøse forhold med samboerskap, forlovelse, osv. De har i følge dem selv aldri måttet bruke datingapper, ta noe særlig initiativ osv for å oppnå dette. Jeg forsøker å bli kjent med menn som ikke er så "objektivt attraktive" (dvs kjekke, veldig striglet i klesveien, fulle av lovtolking osv osv), men som har noe jeg synes er interessant. Likevel virker det ikke som om de heller jeg er bra nok. Jeg ser også rundt meg i hverdagen og ser alle mulige mennesker i forhold, uavhengig av utseende og alder. Så hvorfor klarer ikke jeg da å finne noen? Jeg skjønner ingenting. Det har begynt å bli veldig sårt. Er det rett og slett noe galt med meg? Hadde de som mobbet meg rett i at jeg ikke er noe særlig utseendemessig, slik at man selv i voksen alder ikke kan se forbi det? Anonymkode: 65412...8d0 Drop apper, og tanker om utseende osv. Bli kjent med mennesker så slår det til når du minst aner det. Vennskap først, kjærlighet second.
WubWub Skrevet 5. mars 2017 #15 Skrevet 5. mars 2017 7 minutter siden, Coolaid skrev: Drop apper, og tanker om utseende osv. Bli kjent med mennesker så slår det til når du minst aner det. Vennskap først, kjærlighet second. Den klassiske "kjærligheten kommer når du minst aner det!" haha. Spenstig. Men dette er faktisk riv ruskende feil. Hun er 28 år og kjærligheten har fremdeles ikke kommet "mens hun minst aner det" - med din tankegang så kan hun ende opp med å vente i ensomhet i minst 28 år til før "kjærligheten kommer". Skal man finne kjærligheten så må man aktivt jobbe for det å søke ut. Dating apper er et av verktøyene som kan brukes. Drømmeprinsen kommer ikke ramlendes inn på fanget - ihvertfall ikke i 99.9% av tilfellene. 2
Teethgrinding Skrevet 5. mars 2017 #16 Skrevet 5. mars 2017 Ts, jeg skjønner at det er sårt. Jeg føler med deg og berømmer deg for å ta grep. Det første du må gjøre er å være åpen for at de tingene du har gjort før ikke har fungert. Da må du åpne sinnet for nye ideer og utfordringer, kanskje gjøre ting du syns ikke passer deg som person. Det er først ved å endre handlinger at man endrer resultater. Det første jeg tenker er at du kanskje er en litt typisk grå mus. Går du i klær med litt utringning? Eier du sexy undertøy? Utstråler du sex i det hele tatt, eller handler alt om business? Er du sårbar og personlig i møte med nye mennesker eller er alt tørt fjas om været? Byr du på deg selv? Hvis svarene her peker i klar retning på at du synes slike ting et ubehagelig og kanskje tilogmed tacky vil jeg påstå at du mangler god gammeldags sex appeal. Det er lett å gjøre noe med! Bare farger og kjoler kan i seg selv utgjøre stor forskjell. Det sentrale her er å forstå at menn primært leter etter noen å ligge med, og eventuelt en intelligent oppegående person sekundært. Det er sånn vi er rigga biologisk. Det er for øvrig interessant med kvinner som TS. Det er mange, mange damer der ute som ikke finner seg en mann. Bitre mannfolk som heller ikke finner seg dame ser rett og slett ikke TS engang. Det kan være 60 stk TS i en pub og fire heite damer med pupper hengende ut av kjolen. De aller, aller fleste menn vil bare registrere disse fire. De 60 grå 'teller' liksom ikke. Sykt? Ja, men det forteller også mye om mannens biologi. Fordelen med å kjenne til dette er at du kan bruke det til ditt favør. Det betyr dog å gå litt ut av komfortsonen og bruke kropp og kroppsspråk. Man må tørre å være sexy. Det finnes sikkert noen menn som drømmer om et stabilt forhold basert på gjensidig respekt, respektabel omgangsform, myke korte klemmer, å pjusking i nakken og å holde hender (for å sette ting på spissen). Drømmen om vill sex vil jeg anta er en mer vanlig drivkraft. Det er en ganske viktig del av tiltrekningsbildet. Det hjelper veldig om man klarer å kommuniserer slike ting litt subtilt. 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #17 Skrevet 5. mars 2017 1 minutt siden, Margo skrev: Ekte sex i 20 minutter - http://oog.su/sB Spam Anonymkode: ff070...e1c
blæddi Skrevet 5. mars 2017 #18 Skrevet 5. mars 2017 Kanskje du bor et sted hvor det er mange kvinner i forhold til menn. Som Oslo.
Gjest Coolaid Skrevet 5. mars 2017 #19 Skrevet 5. mars 2017 2 timer siden, Coolaid skrev: Drop apper, og tanker om utseende osv. Bli kjent med mennesker så slår det til når du minst aner det. Vennskap først, kjærlighet second. 1 time siden, WubWub skrev: Den klassiske "kjærligheten kommer når du minst aner det!" haha. Spenstig. Men dette er faktisk riv ruskende feil. Hun er 28 år og kjærligheten har fremdeles ikke kommet "mens hun minst aner det" - med din tankegang så kan hun ende opp med å vente i ensomhet i minst 28 år til før "kjærligheten kommer". Skal man finne kjærligheten så må man aktivt jobbe for det å søke ut. Dating apper er et av verktøyene som kan brukes. Drømmeprinsen kommer ikke ramlendes inn på fanget - ihvertfall ikke i 99.9% av tilfellene. Hvilke del av "bli kjent med mennesker" er det du ikke forstår ? Vent, nei, ikke svar på det...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #20 Skrevet 5. mars 2017 3 timer siden, Arcturus skrev: Ts, jeg skjønner at det er sårt. Jeg føler med deg og berømmer deg for å ta grep. Det første du må gjøre er å være åpen for at de tingene du har gjort før ikke har fungert. Da må du åpne sinnet for nye ideer og utfordringer, kanskje gjøre ting du syns ikke passer deg som person. Det er først ved å endre handlinger at man endrer resultater. Det første jeg tenker er at du kanskje er en litt typisk grå mus. Går du i klær med litt utringning? Eier du sexy undertøy? Utstråler du sex i det hele tatt, eller handler alt om business? Er du sårbar og personlig i møte med nye mennesker eller er alt tørt fjas om været? Byr du på deg selv? Hvis svarene her peker i klar retning på at du synes slike ting et ubehagelig og kanskje tilogmed tacky vil jeg påstå at du mangler god gammeldags sex appeal. Det er lett å gjøre noe med! Bare farger og kjoler kan i seg selv utgjøre stor forskjell. Det sentrale her er å forstå at menn primært leter etter noen å ligge med, og eventuelt en intelligent oppegående person sekundært. Det er sånn vi er rigga biologisk. Det er for øvrig interessant med kvinner som TS. Det er mange, mange damer der ute som ikke finner seg en mann. Bitre mannfolk som heller ikke finner seg dame ser rett og slett ikke TS engang. Det kan være 60 stk TS i en pub og fire heite damer med pupper hengende ut av kjolen. De aller, aller fleste menn vil bare registrere disse fire. Er sexappeal høykulturellt nok da? Trodde det var noe bermen drev med. Anonymkode: c1d0c...6c1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå