Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

-

Endret av HrGrevling
Videoannonse
Annonse
Gjest Newroz
Skrevet

Hvis hun ikke vil ha deg fordi du er jomfru så tror jeg du kan trygt kan konkludere med at hun ikke er noe å samle på. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er forståelig.

Hun trenger en voksen ferdig utlært mann som kan levere fra første stund. Hun har ingen ønske om å være opplæringsanstalt.

Hvis du skulle ansatt en ny medarbeider, ville du ansatt den med lang erfaring eller den nyutdannede? Hvorfor/hvorfor ikke?

Noen bedrifter tar gjerne inn nyutdannede og ser på de som en investering for fremtiden, selv om de må læres opp før de begynner å produsere. En risiko, men kan gi større avkastning over tid. 

Mens andre vil ha erfarne folk som kan gå rett inn og produsere. Mindre risiko, men kanskje høyere kostnad.

Skaff deg erfaring.

Anonymkode: 6f12b...7cf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha tatt deg i senga. Liker å dominere jomfru gutter ;) 

Anyway, skjønner at jenta vil ha en som er erfaren. Jenta er sikkert submissive, og vil ha en fyr som kan sakene sine. 

Anonymkode: 7a397...93e

• Liker 4
Skrevet

For meg hadde det ikke vært en dealbreaker. Jeg hadde nok vært nysgjerrig på hvorfor du hadde ventet, og kanskje stilt noen spørsmål. Om vi datet, så hadde jeg kanskje fryktet at etter vi hatt hadde hatt sex og du fikk smaken på det, så ville du kanskje ønske å ta igjen all den tapte tiden med andre damer etterhvert. Men om det var tilfelle så burde hun ha sagt det.

• Liker 3
Skrevet

Men er du jomfru for alltid, jomfru til du gifter deg, jomfru til du får deg kjæreste, eller jomfru til du møter en date som du liker og kan tenke deg å miste den til i datingprosessen? Det har jo også mye å si for om det er en dealbreaker eller ikke.

• Liker 3
Gjest Newroz
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er forståelig.

Hun trenger en voksen ferdig utlært mann som kan levere fra første stund. Hun har ingen ønske om å være opplæringsanstalt.

Hvis du skulle ansatt en ny medarbeider, ville du ansatt den med lang erfaring eller den nyutdannede? Hvorfor/hvorfor ikke?

Noen bedrifter tar gjerne inn nyutdannede og ser på de som en investering for fremtiden, selv om de må læres opp før de begynner å produsere. En risiko, men kan gi større avkastning over tid. 

Mens andre vil ha erfarne folk som kan gå rett inn og produsere. Mindre risiko, men kanskje høyere kostnad.

Skaff deg erfaring.

Anonymkode: 6f12b...7cf

"Lære opp"? Det meste av sex kommer naturlig. Ja, så mangler han kanskje erfaring, men etter noen få ganger så mestrer han sikkert det like bra som menn som har hatt flere sexpartnere.

Mange gjør jo det samme hele tiden, og tester ikke ut nye ting og får derfor ikke så mye mer erfaring enn en som har hatt sex noen få ganger. En mann med masse seksuell erfaring trenger heller ikke å være en god seksuell partner.  

AnonymBruker
Skrevet

Bare kleint med menn som ikke har pult før. Nei, takk.

Anonymkode: 8c915...893

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det at du ikke har pult før betyr at du Ikke har vært attraktiv nok ovenfor andre kvinner heller. 

Hun antar det er noe galt med deg. Dessuten vil hun ikke lære deg opp. 

Hvis det er noen trøst så var jeg i samme båt jeg også. Løsningen ble å knulle rundt

Anonymkode: 9184e...f6d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke deal breaker. Har hatt flere.

Anonymkode: 76e24...702

AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart at så mange menn sliter i dagens samfunn.

En liten skavank, slik som nervøsitet eller angst, kan fort bety et liv som evig singel og som jomfru.

Anonymkode: 02054...193

• Liker 3
Skrevet

Har hatt sex med jomfruer. Det er lite stas. Men samtidig så ville jeg ikke droppet drømmemannen for dette. Kan vel konkludere med at du mest sannsynlig ikke hadde tent de store følelsene i henne. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste var jomfru når vi møttes. Og han er den beste jeg har hatt i senga, han er fantastisk. Så jeg ser ikke noe problem med å gå inn ett forhold hvor ene er jomfru.

Anonymkode: 85d76...911

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 31 år, så jeg kan lett sette meg selv i hennes sted. Siden jeg var 16 har jeg levd ett liv med for det meste god sex. Sex er viktig for meg. Jeg ville ALDRI ALDRI ALDRI gått inn i et forhold i slutten av 20årene med en jomfru. Aldri i livet, det spiller ingen rolle hvor flott fyren hadde vært på alle andre mulige måter, en jomfru er en jomfru. Dette ville vært en dealbreaker også for meg. Når man når slutten av 20årene har man blitt kjent med seg selv og hva man liker. Å da skulle starte på scratch med en jomfru som må læres opp... Ser for meg pumping uten mål og mening, og for tidlig utløsning, hardhendte fingre og hender... Nei takk. Jeg skjønner henne veldig godt. Det er det desverre ingenting du får gjort noe med.

Anonymkode: 30825...1da

• Liker 5
Skrevet (endret)

Leit du skulle oppleve dette. Men i en dating fase blir en kjent og forskjellige tinge er en dealbreaker for forskjellige folk. Og slik er det bare. Og det må være greit, selv om det jo er vondt å bli avvist.

Som du ser over er det ikke dealbreaker for alle. Men om det er ett sårt punkt for deg, å bli avvist gunnet dette, så kanskje du bør smyge det inn i datingingsamtalen på ett tidlig tidspunkt, slik at du kan sile ut de som finner at det er ett problem, før du har investert noe i relasjonen ? Kun en tanke.

Endret av fjærestein
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 31 år, så jeg kan lett sette meg selv i hennes sted. Siden jeg var 16 har jeg levd ett liv med for det meste god sex. Sex er viktig for meg. Jeg ville ALDRI ALDRI ALDRI gått inn i et forhold i slutten av 20årene med en jomfru. Aldri i livet, det spiller ingen rolle hvor flott fyren hadde vært på alle andre mulige måter, en jomfru er en jomfru. Dette ville vært en dealbreaker også for meg. Når man når slutten av 20årene har man blitt kjent med seg selv og hva man liker. Å da skulle starte på scratch med en jomfru som må læres opp... Ser for meg pumping uten mål og mening, og for tidlig utløsning, hardhendte fingre og hender... Nei takk. Jeg skjønner henne veldig godt. Det er det desverre ingenting du får gjort noe med.

Anonymkode: 30825...1da

Sikkert 30% eller mer av menn har aldri hatt sex før langt opp i 20 årene.

Anonymkode: 02054...193

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men må du absolutt fortelle at du er jomfru da, TS? Det er ikke noe den andre har krav på å vite. Det er vel lite sannsynlig at noen spør rett ut om det i den alderen. Evt. kan du vel si at antall sexpartnere er privat, eller at du ikke har så mye/variert erfaring?

Anonymkode: 3af18...163

• Liker 2
Skrevet (endret)

Alle har jo sine preferanser og krav så sånn sett er det jo forståelig at hun droppet deg. Om du spør meg om det er vanlig å blir droppet så vil jeg tippe at svaret er nei. Det er ikke så vanlig å være jomfru i din alder, men mange som har liten erfaring eller generelt er "dårlige i senga" og mange av de får jo datet og de stiller jo i realiteten med de samme problemene som deg. 

Når man ser på trådene på KG hvor kvinner klager over at daten/kjæresten er dårlig i senga så er svaret kommunikasjon og at det tar tid å bli kjent med hverandre og ikke at man skal dumpe han.  Det tyder vel på at de fleste kvinner synes det er akseptabelt at man ikke har så god sex i starten om det vil bedre seg med tiden.  Og siden problemet ditt er at du er jomfru så er jo det noe som vil bedre seg. Så sånn så tror jeg at de fleste vil gi deg en sjans.

Det er mine tanker. Og synes det er utrolig leit at du ble dumpet, men enig med de andre som sier at hun nok ikke var rett match for deg uansett.

Endret av Hermine Grang
  • Liker 5
Gjest Minesveiper
Skrevet

Du burde ikke fortelle at du er jomfru ts. Det betyr i praksis for mange damer at du har null erfaring og at det er noe rart med deg siden du ikke har hatt noen i en alder av 28 år.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men må du absolutt fortelle at du er jomfru da, TS? Det er ikke noe den andre har krav på å vite. Det er vel lite sannsynlig at noen spør rett ut om det i den alderen. Evt. kan du vel si at antall sexpartnere er privat, eller at du ikke har så mye/variert erfaring?

Anonymkode: 3af18...163

5 minutter siden, Minesveiper skrev:

Du burde ikke fortelle at du er jomfru ts. Det betyr i praksis for mange damer at du har null erfaring og at det er noe rart med deg siden du ikke har hatt noen i en alder av 28 år.

For det første: ærlighet er en dyd, spesielt i forhold. For det andre: tror muligens hun ville merket det relativt raskt, altså... ;) 

Anonymkode: 00f2d...f11

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...