Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i denne månedens shape up at ansiktskremer må koste over 190 kroner, for at den skal være god nok... Grunnen til det er at ingen produsenter har råd til å produsere en virksom, krem til midre enn den prisen uten å fylle den opp med unødige " fyllstoffer ". En kan like gjerne bruke matolje i ansiktet dersom man velger de billige merkene.....

Fysj og føy!!!!! Dette likte jeg ikke helt :evil: Jeg har i det siste brukt Mary Kay sin ansiktskrem, og den kosta veldig mye!!! Har aldri tidligere brukt dyre ansiktskremer, og har hatt fin hud - men nå som jeg begynte på Mary Kay sine produkter, har kviser og urenheter dukket opp jevnlig! Utrolig irriterende.....

Noen av dere andre som har hatt lignende erfaringer, eller har dere en god anbefaling å komme med, når det gjelder dyre ansiktskremer? Selv har jeg litt tørr, sensitiv hud - hva slags krem bør jeg ha da??????

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du bør ha en krem for sensitiv hud.

Er ikke mary kay tilpasset din hud?

Bare så du vet det så er det ofte det skjer at man får et utbrudd (kviser o.l.) med en gang man har startet med en ny krem/rens osv.

Det blir ofte værre før det blir bedre :)

Skrevet

Jeg bruker dyre kremer selv, men det som står i Inside er bare sludder. Det er ikke ingrediensene som gjør kremer dyre, men sammensetningen og tiden det tar for å komme frem til den. Og merkenavnet selvsagt.. Personen som sier dette kan ikke vite noe som helst om kjemi.

Det beste eksemplet er 8-hour kremen. Billige ingredienser (den ble jo lagd for hester), men relativt dyr. Same shit, new wrapping...

Billige fuktighetskremer har ofte mineralolje. Det bør man holde seg unna. Lanolin og parfyme er heller ikke til å anbefale.

Skrevet

Mange av de dyre produktene har altfor mye parfyme. YSL og Chanel bruker altfor mye av det....

Skrevet

Mary Kay produktene jeg bruker er for normal til tørr hud, og inneholder anti age stoffer :-? Men har sett på innholdet i kremen, og ser at den inneholder mye alkohol - og det er det jeg tror jeg reagerer så på..... Får jo helt prikkete hud....

Skrevet

Sans soucis har en dagkrem som er veldig god for sensitv hud - Herbal day balsam. Den koster 299 hvis jeg husker riktig. Du får også en litt mindre krukke, tror det er 30 ml, til 149. Eneste er at det lukter litt spesielt....

http://www.sanssoucis.com/

Skrevet

Jeg bruker Biotherm bio source eller hva det heter. 340 kr. Ikke parfymert.

Skrevet
Ikke parfymert.

Hmm, jeg tror du må ta deg en sniff til; jeg synes den er ganske så sterkt parfymert. De eneste produktene Biotherm har uten parfyme, er de i Biosensitive-serien.

Skrevet

Hmm, jeg tror du må ta deg en sniff til; jeg synes den er ganske så sterkt parfymert. De eneste produktene Biotherm har uten parfyme, er de i Biosensitive-serien.

Begge heter Bio. Jeg er ikke så opphengt i hva kosmetikk serier og merker heter. Det er sikkert den du kalte, fordi det ikke er parfyme.

Skrevet

Begge heter Bio. Jeg er ikke så opphengt i hva kosmetikk serier og merker heter. Det er sikkert den du kalte, fordi det ikke er parfyme.

Det er greit at du ikke er opphengt i det, men hvis man skal anbefale produkter til andre, kan det faktisk være en fordel å bruke riktig navn.

Skrevet

Gjennom å ha vært prøvekanin for flere ansiktskremer, har jeg konkludert med at det ikke bare er dyre kremer som er bra. Altså, mesteparten er vel det, men det finnes også en del andre billigvarianter som faktisk er helt OK. Nivea for eksempel.

Skrevet

Jeg bruker RoC sine produkter. De er ikke parfymert heller. Eller veldig lite (noen produkter). Serien Purif-AC har hjulpet meg å bli kvitt med kviser. :-)

Skrevet
Gjennom å ha vært prøvekanin for flere ansiktskremer' date=' har jeg konkludert med at det ikke bare er dyre kremer som er bra. Altså, mesteparten er vel det, men det finnes også en del andre billigvarianter som faktisk er helt OK. Nivea for eksempel.[/quote']

ok, jeg har stort sett brukt nivea opp igjennom, og har vært fornøyd med det :-) nå bruker jeg bare nattkremen og øyensminkefjerneren....

Skrevet

Det er greit at du ikke er opphengt i det, men hvis man skal anbefale produkter til andre, kan det faktisk være en fordel å bruke riktig navn.

Da kunne man heller gått rett til sjappa og spurt betjeningen.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Jeg har alltid brukt dyre kremer, men det stramme budsjettet tillot meg det ikke forrige gang jeg trengte en ny fuktighetskrem. Så da endte jeg opp med Vaseline Intensive Cares krem.

Jeg har tørr og guffen vinterhud, og har nå funnet en super kombinasjon; blander en _liten_ del 8 hour i VIC, og jeg får en krem som verner ansiktet mitt i kulda.:)

8 hour er jo superdrøy.

Skrevet

det hørtes jo lurt ut da, har den også i skapet, og synes den er grei i forhold til pris, ligger vel på 39.90 eller noe på rema???

Skrevet

Søstra mi kjøpte den, og hun fikk akutt med kviser!! Forferdelige greier! Det verste var at da jeg så på ingrediensene var at, mesteparten inneholdt mineral oljer, jo lenger foran mineral oljen står på ingrediens listen, jo mer inneholder de i kremen...,!!!

Skrevet
Søstra mi kjøpte den' date=' og hun fikk akutt med kviser!! Forferdelige greier! Det verste var at da jeg så på ingrediensene var at, mesteparten inneholdt mineral oljer, jo lenger foran mineral oljen står på ingrediens listen, jo mer inneholder de i kremen...,!!![/quote']

Snakker du om EA 8 hour creme? :-?

Skrevet

Eight Hour Cream er full av mineraloljer og lanolin (som i seg selv nesten er en garanti for kviser), så jeg skjønner hvis noen får kviser av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...