AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #1 Skrevet 5. mars 2017 Når jeg blir fingret av typen gjør det svært vondt, jeg stritter i mot, men han fortsetter bare. Hvordan skal jeg si det? Under sex hender det jeg ikke kjenner penisen og må avbryte samleie, betyr det at han har mikropenis? Anonymkode: df6bb...bb5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #2 Skrevet 5. mars 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg blir fingret av typen gjør det svært vondt, jeg stritter i mot, men han fortsetter bare. Hvordan skal jeg si det? Under sex hender det jeg ikke kjenner penisen og må avbryte samleie, betyr det at han har mikropenis? Anonymkode: df6bb...bb5 Ja, tre tydelig tegn på mikropenis. - fingrer for hardt - oppfatter ikke signaler og hint - hun avbryter samleiet Anonymkode: a7d1f...bf2 2
Mr. Kilmister Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 Nei, det betyr ikke at han har micropenis. En micropenis er 2 - 10 cm. En vanlig 10 - 20. Det kan hende ikke du liker dette. Har du prøvd å fingre selv der du syntes det er godt?
Gjest Coolaid Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg blir fingret av typen gjør det svært vondt, jeg stritter i mot, men han fortsetter bare. Hvordan skal jeg si det? Under sex hender det jeg ikke kjenner penisen og må avbryte samleie, betyr det at han har mikropenis? Anonymkode: df6bb...bb5 Si "au!" og be ham stoppe.
innsats Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 Ikke underkommuniser. Det å ha sex er en voksen handling og voksne kommuniserer tanker og følelser. Hvis du ikke gjør det er du uansett alder for umoden til å ha sex. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå