AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #3 Skrevet 5. mars 2017 Så trist. Jeg har lest og svart i flere av trådene dine og har intrykk av at du er en flott person Lykke til videre Anonymkode: a0ae5...d89 6
Gjest Froning Skrevet 5. mars 2017 #4 Skrevet 5. mars 2017 3 minutter siden, mann_86 skrev: Man ser hvor overfladiske mange mennesker er. Jeg føler meg dårlig av å være her, og noen ganger føler man seg som et "undermenneske", som ikke er noe verdt. Anonymbrukerne har ofte den effekten på folk.. Håper du uansett finner ut av alt og at du får det fint videre. Du virker som en bra person
brownbrown Skrevet 5. mars 2017 #5 Skrevet 5. mars 2017 12 minutter siden, WubWub skrev: May I have your gold and loot? så ikke for meg at du skulle komme med en slik kommentar hahah. konge ! 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #7 Skrevet 5. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: orly, who cares Anonymkode: 583c4...0df Idiot. Anonymkode: 9bf5e...130 7
Gjest Annetnavn_ Skrevet 5. mars 2017 #8 Skrevet 5. mars 2017 6 timer siden, mann_86 skrev: Nå har jeg tenkt på det i en lengre periode. Å slutte å henge her inne. Dessverre gjør det meg ikke noe godt å være her. Hyggelige mennesker finnes også her inne, men det finnes også de som gjør at jeg mister troen på menneskeheten. Det negative overgår dessverre det positive. Etter et brudd i 2012, og påfølgende kjærlighetsbrudd søkte jeg råd her inne, og siden ble jeg. Det var ikke lurt, for meningene her inne er ikke for sarte mennesker. Den brutale verden kommer til syne, og ting jeg ikke hadde tenkt på før ble plutselig reelle problemer. Man ser hvor overfladiske mange mennesker er. Jeg føler meg dårlig av å være her, og noen ganger føler man seg som et "undermenneske", som ikke er noe verdt. Noen gode samtalepartnere har jeg hatt her inne, og jeg takker dem for det Etter at jeg har slettet det jeg vil slette, så er det over og ut for min del. Jeg kommer ikke til å skrive et eneste innlegg mer her inne. Så jeg vil bare si; takk for meg! Lykke til videre!
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #9 Skrevet 5. mars 2017 Vurdert det samme, men er masse gode råd her inne og. Men jeg kan lese om problemene til folk, så blir man redd for at det er slik det vil bli her og. Det er forferdelig mye negativitet her inne. Det er helt enirmt hvor bittre mange her er. Du skriverven tråd, hører om noen har posetive erfaringer, og noen få positive svar kan oppstå. Men stort sett går det i"opplever det samme, har dessverre ingen råd". "tror dessverre det bare er slik" "livet er ikke lett". Ja det kryr av tafatte folk her. Anonymkode: d7876...acc 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #10 Skrevet 6. mars 2017 På 5.3.2017 den 11.25, AnonymBruker skrev: Vurdert det samme, men er masse gode råd her inne og. Men jeg kan lese om problemene til folk, så blir man redd for at det er slik det vil bli her og. Det er forferdelig mye negativitet her inne. Det er helt enirmt hvor bittre mange her er. Du skriverven tråd, hører om noen har posetive erfaringer, og noen få positive svar kan oppstå. Men stort sett går det i"opplever det samme, har dessverre ingen råd". "tror dessverre det bare er slik" "livet er ikke lett". Ja det kryr av tafatte folk her. Anonymkode: d7876...acc ?? Anonymkode: 9c9db...732 5
Salka Skrevet 6. mars 2017 #11 Skrevet 6. mars 2017 Så trist å lese. Jeg syns du virker som en flott person og du fortjener å ha det bra. Mye dømmende og overfladiske mennesker her inne, ja. Vurdert å slette meg mange ganger jeg og Klem til deg, jeg håper du ombestemmer deg! 4
Søgni Skrevet 6. mars 2017 #13 Skrevet 6. mars 2017 Vanligvis gidder jeg ikke å svare i slike tråder - ikke fordi jeg er for kul for det sosiale på KG eller noe, men jeg føler liksom ikke at jeg har noe å si. Men jeg vil si at jeg ønsker deg lykke til videre. Prøver ikke å starte en brukerdebatt eller dra frem ting om deg, men jeg håper at du, i tillegg til det negative du sier du har tatt med deg herfra, husker de kloke rådene du har fått, og alle som har sagt til deg at ut fra infoen du har gitt, så høres du slett ikke ut som en verst person. Aldri en eneste gang har jeg sett deg vært frekk mot en annen bruker her på forumet, eller deltatt i noe negativt. Ikke at jeg er noen moralsk dommer for et helt forum, men det er alltid synd å lese at denne typen brukere føler det er best å slette seg. Men det er helt sikkert et klokt og gjennomtenkt valg, ut fra hva du skriver. 8
Hermine Grang Skrevet 6. mars 2017 #14 Skrevet 6. mars 2017 Lykke til videre i livet og synes absolutt man burde være flinkere til å ta hensyn til andre her på forumet. Tror ikke enkelte forstår hvor sykt det er å få glede av å såre andre. 2
Macro Skrevet 6. mars 2017 #15 Skrevet 6. mars 2017 På 5.3.2017 den 4.28, WubWub skrev: May I have your gold and loot? Hahahaha :D 1
Santflows Skrevet 6. mars 2017 #17 Skrevet 6. mars 2017 Jeg føler ikke kg er noe annerledes enn andre steder. Du finner alltid positive og negative personer, og hvis du lar de negative overstyre deg, så er det definitivt noe du bør ta tak i og gjøre noe med.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 6. mars 2017 #18 Skrevet 6. mars 2017 På 5.3.2017 den 4.30, Froning skrev: Anonymbrukerne har ofte den effekten på folk.. Det beste er og sette Anonymbruker på ignorer. Forumet blir triveligere når man gjør det.
Gjest Mayana Skrevet 7. mars 2017 #19 Skrevet 7. mars 2017 57 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Det beste er og sette Anonymbruker på ignorer. Forumet blir triveligere når man gjør det. Ikke alle har godt av å være her inne, anonymbruker eller ei. Synd å høre hvordan forumet påvirker deg negativt mann_86, men jeg er sikker på at det er en god og riktig beslutning å finne andre steder på nett eller i virkeligheten å henge hvor det ikke er en slik negativ påvirkning dag ut og dag inn. Jeg tror nok ikke folk flest er så ille som det du kan lese av en del tråder her inne, men sannheten er nok slik at det samles en del av visse mennesketyper som forer seg selv på andres lidelse og ubehag her inne. En del elsker å provosere for å se andre reagere. Men de mangler noe i seg selv ellers ville de ikke holdt på slik.
Gjest supernova_87 Skrevet 7. mars 2017 #20 Skrevet 7. mars 2017 Selv om dette nok også er for seint, skriver jeg her siden det kanskje er større sjanse for at du oppdager denne tråden etter at du er slettet enn at du finner det som er i innboksen din. Du er bedre enn du tror. Og livet har potensiale til å bli mer enn du kunne ane. Og hvis verden er skummel, skremmende og ensom og du noen ganger føler deg mutters aleine, så må du alltid vite at det finnes noen. For det finnes mennesker her i verden som gir oss håp, og som kun vil hjelpe andre fordi å se andre lykkes gjør dem glade. Så hvis du er alene og har det superkjipt, strekk ut en hånd, og la noen være der for deg. Og ellers, tro og håp, kjære du! For jeg tror du kommer til å le og fnise en dag fordi du er så glad i magen din. Du er jo på vei, og verden er riktignok ikke på ditt lag, eller noens lag, men det hender verden kan være alt man ønsker seg, og virkelig god mot deg. Og en dag kommer du til å kjenne det. Heia deg. (Jeg er bare for emosjonell jeg. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå