Gå til innhold

forlovergave

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt at det er normalt å gi en gave til forloveren men hva er normalt og gi utenom spandering av håroppsats og sminke??.min forlover er frisør og får dette gratis.vil gjerne gi noe spesielt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig å gi noe betydningsfullt som et smykke, armbånd o.l - på nettet har de linker til sider der det lages personlige armbånd, smykker som ingen andre har maken til( det synes jeg er en flott gave)... Ellers kan du jo gi henne en mer spesiell gave som en opplevelse;helikoptertur, spa osv.. Tror det er vanlig å spandere en 500 kr. ca....

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Til mannlig forlover (og kvinner hvis du tror hun vil like det) synes jeg det er stilig med lommelerke med en inngravert hilsen.

Ellers så er jo smykke (allerede nevnt ser jeg) eller kunst (kanskje et kunst glass) en bra ide synes jeg!

Skrevet

Jeg er ikke vant til at dette skal være så fint. For meg er det viktigste at det er personlig. Selv har jeg tenkt på en bok som jeg kan skrive hilsen i (pluss frisør da). En annen fin ting er å få tatt et hyggelig bilde av dere to sammen på bryllupsdagen og ramme inn det.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Skal gi min frisørtime og make-up, men en bok er jo ikke en dum ide. Forloveren min bor ikke i samme by som meg og kommer trolig nok ikke til å delta så mye i planlegginga som hun normalt ville ha gjort om hun bodde her... men hun fortjener å få en liten ting som viser henne at jeg setter stor pris på alle telefon samtalene vi har og fordi hun er min bestevenn. Hun er utrolig glad i madonna, kanskje jeg finner Madonna greier til henne. :P

Skrevet

Vi skal gi forloverne våre en helaften på restaurant (sammen med oss) vi. Lager ett gavekort hjemme selv. Vet de kommer til å sette mye mer pris på det en smykker o.l. :)

Skrevet

Vi kommer til å ta bilder sammen med forloverne våre når vi er hos fotografen på bryllupsdagen. Jeg vil i etterkant plukke ut et av meg og forloveren som jeg rammen inn til henne i tterkant av bryllupet. Det gjør kjæresten min også. Mulig vi kommer til å gi noe mer ved siden av, det har vi ikke bestemt enda.

Skrevet
Vi kommer til å ta bilder sammen med forloverne våre når vi er hos fotografen på bryllupsdagen. Jeg vil i etterkant plukke ut et av meg og forloveren som jeg rammen inn til henne i tterkant av bryllupet. Det gjør kjæresten min også. Mulig vi kommer til å gi noe mer ved siden av' date=' det har vi ikke bestemt enda.[/quote']

Håper du vet at hun ønsker seg dette, da. Selv vil jeg ikke ha bilder av andre bruder på veggen, særlig ikke siden jeg ikke har meg selv engang... Har vært forlover 4 ganger...

Men gjerne et flott bilde som jeg kan ha i album.

Skrevet

Hun trenger da ikke henge det på veggen om hun ikke vil, men da har hun hvertfall et mine fra dagen... Synes det høres litt sært ut jeg... Som regel synes jo de fleste at det er hygglig å være forlover, og tenker vel ikke så mye over at de ikke er gift selv? Er man forlover burde man jo være glad på venninnens vegne synes nå jeg, ikke sutre over at hun ikke er gift selv!

Skrevet
Synes det høres litt sært ut jeg... Som regel synes jo de fleste at det er hygglig å være forlover, og tenker vel ikke så mye over at de ikke er gift selv? Er man forlover burde man jo være glad på venninnens vegne synes nå jeg, ikke sutre over at hun ikke er gift selv!

Du misforstod. Jeg er gift og har vært det i mange år, men jeg har ikke brudebilde fremme av meg selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke om jeg vil gi noen gave. Min forlover er ikke noe særlig interessert, og hun skal bare skrive under på et papir...

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg skal spandere hotellrom på min forlover på samme hotell som vi skal tilbringe bryllupsnatten (siden hun kommer utenbys fra). Hvis fotografen tar et bilde av bare meg og henne, så skal jeg gi det til henne innrammet.

I tillegg skal jeg kjøpe "Hakkespettbok for forloveren" til henne med tips og råd om hvordan hun kan utføre oppgaven sin. :wink: (Halvveis som en spøk, den da...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...