linky Skrevet 13. desember 2004 #1 Skrevet 13. desember 2004 skal dere ha gjestebok i bryllupet? vi har tenkt å ha det, er je et kjempefint minne hvor gjestene skriver hilsner og lykkeønskninger... men jeg må nok bestille på nettet, for de selger ikje så mye av sånt i bokhandler....
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #2 Skrevet 13. desember 2004 Hva med å lage selv? Det er så mange muligheter. Blant annet var det en tråd her inne med et godt tips jeg har tenkt å "stjele". Nemlig å kjøpe en fin bok som man legger tilgjengelig i bryllupet sammen med et engangskamera. Få alle til å ta et bilde av seg selv som kan limes inn på deres side i gjesteboka. Vedkommende som hadde denne ideen skulle lage omriss av bilde på hver side på forhånd for å sikre at det ble plass til bilde. Kjempesmart synes jeg! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #3 Skrevet 13. desember 2004 Vel, det finnes da utrolig mye fine bøker og album å få kjøpt. Jeg ville satset på en liten album med svarte sider og lagt frem en gull eller sølv penn. De har sånne på Åhlens eller på bokhandlere (jeg kjøpte en på Ark på Kvadrat for noen uker siden).
Huldra:) Skrevet 13. desember 2004 #4 Skrevet 13. desember 2004 Vi kommer til å ha en gjestebok og legge et engangskamera ved siden slik at vi senere kan lime "rett bilde til rett hilsen". Vi vil be toastmasteren gjøre oppmerksom på denne boken, slik at de fleste skriver noen ord til oss i løpet av kvelden. Dette tror jeg kommer til å bli en kjempekoselig minnebok fra bryllupet vårt
rutti Skrevet 13. desember 2004 #5 Skrevet 13. desember 2004 har kjøpt svart album på åhlens jeg har tenkt å bruke sølv tusjer til å skrive med., Utenpå har jeg laget bilder av oss, med hodene våre, og sånne figurer som fotobutikker og panduro har. send pm hvis du vil se
smilepia Skrevet 14. desember 2004 #6 Skrevet 14. desember 2004 I ett bryllup vi var i i USA tidligere i år hadde de gjestebok og et polaroid kamera - sann der bildet kommer ut med en gang. Det var utrolig gøy - for da fikk man se og lime inn bildet selv sammtidig, som å skrive hilsen og slikt. Har lysst på det samme, men ikke bestemmt oss enda... Vet ikke om vi får tak i rett type kamera heller, så kanskje vi legger frem et digitalkamera (vi har flere i familien) ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå