Gå til innhold

Stresser alt for mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Første gang jeg oppsøker et forum om datingtips, men lets go! Jeg er en mann på 28 år som trenger datingtips, og det fort! For jeg dater ei nydelig jente som jeg ikke får ut av hodet. Har vært singel i 4 år etter et stygt brudd, men har vært skeptisk og hatt problemer med å stole på jenter igjen... Jeg har datet en del siden bruddet, men har ofte feiger ut, siden jeg er redd for å bli såret på nytt. Når jeg har møtt ei jente jeg faktisk får sommerfugler av, så har jeg blitt for masete, til og med litt innpåsliten kanskje på meldinger og snaps! Det er en stor svakhet for meg, og jeg klarer ikke slutte å mase når jeg møter ei som jeg virkelig liker!   Nå har jeg møtt ei ny jente, men vil ikke gå i samme fella igjen! Nå tenker dere "legg fra deg telefonen" "tenk på noe annet" det er ikke lett for meg...           Møtte henne på torsdag, og skravla gikk i ett og det ble kosing og litt kyssing. På fredagen snakket vi mye på face om hvor BRS daten gikk, og vi avtalte at hun skulle komme til meg på overnatting sent på kvelden etter venninna hennes hadde dratt fra besøk. Tror dere ikke jeg klarte å sovne?!? Joda.. Vi snakket mye på lørdag også, og hun sier det går bra at jeg sovnet og at det kommer flere anledinger😊 Nå er jeg på det stadiet at jeg tenker på hu hele tiden, men prøver å begrense masingen. Jeg takker for alle tips :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si det til henne. Si at du håper du ikke maser for mye. Be henne si ifra om hun synes det blir for mye. 

Anonymkode: 7cacb...dc1

• Liker 4
Skrevet

Ja, jeg sa det faktisk da vi møttes, og hun sier hun liker å bli masa litt på og at jeg gir henne komplimenter når hun sender selfie på snap 😊 Men etter erfaring med tidligere dater, vet jeg at de blir lei etter en stund... Og hu her gjorde noe med meg, som jeg ikke har følt på lenge. Hva er vanlig egentlig? Sende melding hver dag? Eller annenhver dag?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff verdte jeg vet er gnålete menn, som sender en haug med mld, spes og med bildeav deg selv og hva de gjør på 🙄😫 mitt råd, ton det ned, og send heller en hyggelig mld, typ god morgen, ville bare ønske deg en fin dag elns, og ikke en haug med snaps 💀

Anonymkode: 9e0c3...1b5

• Liker 1
Skrevet

Hu sender meg snaps av det hun gjør flere ganger om dagen, mange flere enn meg!😊 Det jeg egentlig burde spurt om er: Er det normalt å bli så oppslukt i noen etter noen timer på date ?

AnonymBruker
Skrevet

Mitt tips er: Om det kun er du som tar kontakt, så tar du kontakt for ofte.

Anonymkode: 4517a...d41

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mitt tips er: Om det kun er du som tar kontakt, så tar du kontakt for ofte.

Anonymkode: 4517a...d41

Det maker sense!

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, HåpløsDater skrev:

Hei! Første gang jeg oppsøker et forum om datingtips, men lets go! Jeg er en mann på 28 år som trenger datingtips, og det fort! For jeg dater ei nydelig jente som jeg ikke får ut av hodet. Har vært singel i 4 år etter et stygt brudd, men har vært skeptisk og hatt problemer med å stole på jenter igjen... Jeg har datet en del siden bruddet, men har ofte feiger ut, siden jeg er redd for å bli såret på nytt. Når jeg har møtt ei jente jeg faktisk får sommerfugler av, så har jeg blitt for masete, til og med litt innpåsliten kanskje på meldinger og snaps! Det er en stor svakhet for meg, og jeg klarer ikke slutte å mase når jeg møter ei som jeg virkelig liker!   Nå har jeg møtt ei ny jente, men vil ikke gå i samme fella igjen! Nå tenker dere "legg fra deg telefonen" "tenk på noe annet" det er ikke lett for meg...           Møtte henne på torsdag, og skravla gikk i ett og det ble kosing og litt kyssing. På fredagen snakket vi mye på face om hvor BRS daten gikk, og vi avtalte at hun skulle komme til meg på overnatting sent på kvelden etter venninna hennes hadde dratt fra besøk. Tror dere ikke jeg klarte å sovne?!? Joda.. Vi snakket mye på lørdag også, og hun sier det går bra at jeg sovnet og at det kommer flere anledinger😊 Nå er jeg på det stadiet at jeg tenker på hu hele tiden, men prøver å begrense masingen. Jeg takker for alle tips :) 

Det er sikkert bradet da. :) Når du virkelig liker henne, håper hun vet det. :hjerte: 

Nei du virker ikke masete. Faktisk så burde du mase litt mer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, HåpløsDater skrev:

Hu sender meg snaps av det hun gjør flere ganger om dagen, mange flere enn meg!😊 Det jeg egentlig burde spurt om er: Er det normalt å bli så oppslukt i noen etter noen timer på date ?

Det høres ut som dere to er helt på nett ;) kos deg. Send Snap og ta imot Snap og snakk og flørt mellom møtene ;) dette her går veien for dere begge to :) 

Og ja det er normalt når man er forelska i hverandre :) 

Anonymkode: 7cacb...dc1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...