Gå til innhold

Sex stillinger

RomeoBoy

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et spørsmål, hva er din favorittstilling og hvorfor? Hvis du tror den er litt ukjent, så forklar gjerne hvordan den er.

Klem RomeoBoy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Favorittstillingen må være når jeg ligger på rygg på kjøkkenbenken mens min kjære holder bena mine og gjør sitt. Jeg liker den forde da kommer han skikkelig dypt inn :sjarmor:

Også er den hvor jeg ligger på magen med en pute under hoftene, ganske digg. Da kommer han inn bakfra, og treffer blink (altså g- punktet)

Liker også veldig godt den når jeg rir min kjære med ryggen min vendt mot brystkassen hans. mmmmmmmmmm!

Eller en kombinasjon av alle tre kanskje? He he

Det er masse deilig man kan gjøre i alle fall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå høres sikkert jeg fryktelig kjedelig og konservativ ut, men favoritten min er faktisk misjonær...

kommer så nærme hverandre, og jeg liker å se den jeg har sex med. er så heldig å ha en herlig kjæreste, og det er deilig å se inn i øynene hans.

men alt til sin tid, noen ganger er det sånn, kosesex, andre ganger mer rå sex. Men spørsmålet var om favoritten var det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Favorittstillingen min er bakfra!

Eller.......forfra!

Foresten at dama rir med ansiktet mot meg................... eller fra meg.

Nei NÅ vet jeg det Oralsex er best!

Eller kanskje analsex????

Uansett så må det være i senga med lyset av! Eller på! Eller på sofaen, og noen ganger i dusjen, ute i skogen er jo greit, på kjøkkenbenken til nød..... OK, har jeg ingen annen mulighet funker det vel i bilen óg.

Tror favorittstillingen min er sex jeg, kanskje....................

Teit spørsmål egentlig, er man så heldig å får seg en hyrdestund med dama, er vel stillingen rimelig uinteressant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Huff.... vanskelig spørsmål....??!!

Må nok svare doggy style, bare at jeg ligger oppå noe (istedet for å stå kne og lene meg forover). Den er perfekt :blunke:

Liker også sidelengs, misjonær, ri og en når han ligger på siden og jeg har mine bein over hofta hans (ehm.. vanskelig å forklare)... Oralsex er digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...