Gå til innhold

Pierre

Putti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil ikke offentliggjøre navnet på den nye flørten her, ettersom hun selv ikke har oppsøkt offentligheten. Det er brudd på forumreglene. Pierre kommer til å lage videoblogg om det om ikke så lenge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, ssophie skrev:

Jeg vil ikke offentliggjøre navnet på den nye flørten her, ettersom hun selv ikke har oppsøkt offentligheten. Det er brudd på forumreglene. Pierre kommer til å lage videoblogg om det om ikke så lenge.

Stemmer ikke. Jeg kjenner han, pleier ofte å trene med han og CA.

Skriv til meg på dm, om navnet på dama, så skal jeg se hvor reelt det er.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Smash00 skrev:

Ikke denne nå nei

Innspillingen er jo over. 

Og hvorfor skal han forsvinne fra SoMe om han ikke er med på noen innspillinger nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Han er med på neste sesong av PH sverige som nettopp startet innspillingen og sendes på TV i oktober 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er visst, ifølge Isabel, med på PH Sverige og har dumpa ho pga det. (Står på bloggen..)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Smn1995 skrev:

Han er visst, ifølge Isabel, med på PH Sverige og har dumpa ho pga det. (Står på bloggen..)

Det står ogsa at hun var gravid med barnet hans? Skrev hun noengang innlegg om det? Jeg har ikke hørt noe om det!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ewe skrev:

Det står ogsa at hun var gravid med barnet hans? Skrev hun noengang innlegg om det? Jeg har ikke hørt noe om det!

Hun sier hun tok abort, for en og en halv måned siden. Hun har ikke skrevet om det så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj så mye stygt hun tydeligvis sprer om han nå. 

Vi har ingen bevis på at han er med i PH

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tro at det stemmer at han er med i Mexico, antageligvis spiller han inn PH. Ser ingen grunn til at hun skulle lage spekulasjoner i det dersom det ikke stemmer. Men det gjør igjen at han ikke har noen mulighet til å forsvare seg mot alt som skjer nå. Ikke bra.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blir sammen fordi de har god kjemi i senga, og tror at det ene og alene kan bære et forhold.

Endret av verpesyk
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent på om han virkelig er med i paradise.

Om han plutselig dukker opp igjenom et par måneder. 

Er han med, tror jeg ikke at han og IR finner tilbake, eller at det er et pr-stunt. 

Hun er alt for sjalu til det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse
På Sun Mar 05 2017 den 0.13, mjauritz skrev:

Fordi han har fremstått som en usympatisk fyr, og en dårlig rollemodell for følgerne sine - som stort sett er barn.

Dessuten har han bevisst valgt å trekke seg ut av SoMe, enten for en pause eller for å slippe å være "kjendis". Noe som er hans eget valg, og noe andre burde respektere. Hvis han trenger en pause så er det fint og sundt for han, så får vi håpe at det dukker opp en nytt trekantdrama i neste sesong av PH, så slipper vi å forholde oss til disse. 

Han har vel vært påvirket av den oppmerksomhetssyke dama han hadde. 

Tror nok ikke at han er like ute etter oppmerksomhet som henne

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
1 minutt siden, Putti skrev:

Han har vel vært påvirket av den oppmerksomhetssyke dama han hadde. 

Tror nok ikke at han er like ute etter oppmerksomhet som henne

Selv om jeg syns Isabel er oppmerksomhetssyk så tror jeg Pierre er mulig enda mer oppmerksomhetssyk, selv om han ligger lavt nå. Med enda en (!) deltagelse på PH så sier det litt. Eller om det er Ex on the beach, som Robin var med på nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Onbothsides skrev:

Selv om jeg syns Isabel er oppmerksomhetssyk så tror jeg Pierre er mulig enda mer oppmerksomhetssyk, selv om han ligger lavt nå. Med enda en (!) deltagelse på PH så sier det litt. Eller om det er Ex on the beach, som Robin var med på nå

Robin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...