Smash00 Skrevet 5. mars 2017 #21 Del Skrevet 5. mars 2017 Nei, han har ikke dame. Ikke vær så naive. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 5. mars 2017 #22 Del Skrevet 5. mars 2017 Hvorfor tror dere han har fått seg dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 5. mars 2017 #23 Del Skrevet 5. mars 2017 Jeg vil ikke offentliggjøre navnet på den nye flørten her, ettersom hun selv ikke har oppsøkt offentligheten. Det er brudd på forumreglene. Pierre kommer til å lage videoblogg om det om ikke så lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash00 Skrevet 5. mars 2017 #24 Del Skrevet 5. mars 2017 29 minutter siden, ssophie skrev: Jeg vil ikke offentliggjøre navnet på den nye flørten her, ettersom hun selv ikke har oppsøkt offentligheten. Det er brudd på forumreglene. Pierre kommer til å lage videoblogg om det om ikke så lenge. Stemmer ikke. Jeg kjenner han, pleier ofte å trene med han og CA. Skriv til meg på dm, om navnet på dama, så skal jeg se hvor reelt det er. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 6. mars 2017 Forfatter #25 Del Skrevet 6. mars 2017 Pierre på svenske PH? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smash00 Skrevet 6. mars 2017 #26 Del Skrevet 6. mars 2017 42 minutter siden, Putti skrev: Pierre på svenske PH? Ikke denne nå nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 6. mars 2017 Forfatter #27 Del Skrevet 6. mars 2017 3 minutter siden, Smash00 skrev: Ikke denne nå nei Innspillingen er jo over. Og hvorfor skal han forsvinne fra SoMe om han ikke er med på noen innspillinger nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 7. mars 2017 #28 Del Skrevet 7. mars 2017 Han er med på neste sesong av PH sverige som nettopp startet innspillingen og sendes på TV i oktober Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smn1995 Skrevet 7. mars 2017 #29 Del Skrevet 7. mars 2017 Han er visst, ifølge Isabel, med på PH Sverige og har dumpa ho pga det. (Står på bloggen..) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 7. mars 2017 #30 Del Skrevet 7. mars 2017 9 minutter siden, Smn1995 skrev: Han er visst, ifølge Isabel, med på PH Sverige og har dumpa ho pga det. (Står på bloggen..) Det står ogsa at hun var gravid med barnet hans? Skrev hun noengang innlegg om det? Jeg har ikke hørt noe om det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 7. mars 2017 #31 Del Skrevet 7. mars 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 7. mars 2017 #32 Del Skrevet 7. mars 2017 3 timer siden, Ewe skrev: Det står ogsa at hun var gravid med barnet hans? Skrev hun noengang innlegg om det? Jeg har ikke hørt noe om det! Hun sier hun tok abort, for en og en halv måned siden. Hun har ikke skrevet om det så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 7. mars 2017 Forfatter #33 Del Skrevet 7. mars 2017 Fysj så mye stygt hun tydeligvis sprer om han nå. Vi har ingen bevis på at han er med i PH 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 7. mars 2017 #34 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg vil tro at det stemmer at han er med i Mexico, antageligvis spiller han inn PH. Ser ingen grunn til at hun skulle lage spekulasjoner i det dersom det ikke stemmer. Men det gjør igjen at han ikke har noen mulighet til å forsvare seg mot alt som skjer nå. Ikke bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verpesyk Skrevet 7. mars 2017 #35 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Noen blir sammen fordi de har god kjemi i senga, og tror at det ene og alene kan bære et forhold. Endret 7. mars 2017 av verpesyk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 15. mars 2017 Forfatter #36 Del Skrevet 15. mars 2017 Er så spent på om han virkelig er med i paradise. Om han plutselig dukker opp igjenom et par måneder. Er han med, tror jeg ikke at han og IR finner tilbake, eller at det er et pr-stunt. Hun er alt for sjalu til det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 8. april 2017 Forfatter #37 Del Skrevet 8. april 2017 På Sun Mar 05 2017 den 0.13, mjauritz skrev: Fordi han har fremstått som en usympatisk fyr, og en dårlig rollemodell for følgerne sine - som stort sett er barn. Dessuten har han bevisst valgt å trekke seg ut av SoMe, enten for en pause eller for å slippe å være "kjendis". Noe som er hans eget valg, og noe andre burde respektere. Hvis han trenger en pause så er det fint og sundt for han, så får vi håpe at det dukker opp en nytt trekantdrama i neste sesong av PH, så slipper vi å forholde oss til disse. Han har vel vært påvirket av den oppmerksomhetssyke dama han hadde. Tror nok ikke at han er like ute etter oppmerksomhet som henne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 8. april 2017 #38 Del Skrevet 8. april 2017 1 minutt siden, Putti skrev: Han har vel vært påvirket av den oppmerksomhetssyke dama han hadde. Tror nok ikke at han er like ute etter oppmerksomhet som henne Selv om jeg syns Isabel er oppmerksomhetssyk så tror jeg Pierre er mulig enda mer oppmerksomhetssyk, selv om han ligger lavt nå. Med enda en (!) deltagelse på PH så sier det litt. Eller om det er Ex on the beach, som Robin var med på nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Putti Skrevet 8. april 2017 Forfatter #39 Del Skrevet 8. april 2017 Akkurat nå, Onbothsides skrev: Selv om jeg syns Isabel er oppmerksomhetssyk så tror jeg Pierre er mulig enda mer oppmerksomhetssyk, selv om han ligger lavt nå. Med enda en (!) deltagelse på PH så sier det litt. Eller om det er Ex on the beach, som Robin var med på nå Robin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 8. april 2017 #40 Del Skrevet 8. april 2017 1 time siden, Putti skrev: Robin? Eksen til Soffie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg