Gå til innhold

Pierre

Putti

Anbefalte innlegg

Hva skjer med han nå? 

Ikke legger han ut snap og ikke på instagram. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, mjauritz skrev:

Godt å høre :nordvesta:

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Putti skrev:

Hvorfor det?

Fordi han har fremstått som en usympatisk fyr, og en dårlig rollemodell for følgerne sine - som stort sett er barn.

Dessuten har han bevisst valgt å trekke seg ut av SoMe, enten for en pause eller for å slippe å være "kjendis". Noe som er hans eget valg, og noe andre burde respektere. Hvis han trenger en pause så er det fint og sundt for han, så får vi håpe at det dukker opp en nytt trekantdrama i neste sesong av PH, så slipper vi å forholde oss til disse. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Putti skrev:

Hva skjer med han nå? 

Ikke legger han ut snap og ikke på instagram. 

Han er opptatt med den nye dama si. Kommer nok en video med henne på YouTube-kanalen om ikke så lenge. Er derfor Isabel er så opptatt av å fremstille det som at hun har det helt topp, slik at hun liksom ikke «taper» bruddet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ssophie skrev:

Han er opptatt med den nye dama si. Kommer nok en video med henne på YouTube-kanalen om ikke så lenge. Er derfor Isabel er så opptatt av å fremstille det som at hun har det helt topp, slik at hun liksom ikke «taper» bruddet. 

Oi, har han ny kjæreste? Nå ble jeg faktisk veldig nysgjerrig, hvem er hun? :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, mjauritz skrev:

Fordi han har fremstått som en usympatisk fyr, og en dårlig rollemodell for følgerne sine - som stort sett er barn.

Dessuten har han bevisst valgt å trekke seg ut av SoMe, enten for en pause eller for å slippe å være "kjendis". Noe som er hans eget valg, og noe andre burde respektere. Hvis han trenger en pause så er det fint og sundt for han, så får vi håpe at det dukker opp en nytt trekantdrama i neste sesong av PH, så slipper vi å forholde oss til disse. 

Når det gjelder å være dårlig rollemodell, har jeg ikke bemerket meg han så mye. Mer hun han var sammen med. 

Håper hun trekker seg ut av bloggverdenen snart, for hun er rett og slett et usunt forbilde. 

Spent på om det plutselig kommer en videoblogg fra han, angående bruddet og årsak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Putti skrev:

Ny kjæreste? 

Hva er SoMe?

SoMe er SOsialeMEdia

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Putti skrev:

Når det gjelder å være dårlig rollemodell, har jeg ikke bemerket meg han så mye. Mer hun han var sammen med. 

Håper hun trekker seg ut av bloggverdenen snart, for hun er rett og slett et usunt forbilde. 

Spent på om det plutselig kommer en videoblogg fra han, angående bruddet og årsak.

Jeg syntes P har vært like ille. Han har jo vært med på alt og fremmet like mye av de dårlige verdiene. Selv om det var hun som la seg under kniven eller har et forbruk som er helt hinsidig, så sto han der og tok gladelig imot. Jeg tror jeg er den eneste som fremdeles husker at de hengte ut en 14 åring med navn og bilde fordi hun sa at nesa til IR ga hun MJ vibber..  For ikke å glemme den vanvittige videoen han la ut om Ariel, wow.

1 minutt siden, Putti skrev:

Ny kjæreste? 

Hva er SoMe?

Sosiale medier

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mjauritz skrev:

Jeg syntes P har vært like ille. Han har jo vært med på alt og fremmet like mye av de dårlige verdiene. Selv om det var hun som la seg under kniven eller har et forbruk som er helt hinsidig, så sto han der og tok gladelig imot. Jeg tror jeg er den eneste som fremdeles husker at de hengte ut en 14 åring med navn og bilde fordi hun sa at nesa til IR ga hun MJ vibber..  For ikke å glemme den vanvittige videoen han la ut om Ariel, wow.

Sosiale medier

IR har skrevet mange ganger at han ikke støtter hennes inngrep. 

I mine øyne er han mer moden enn henne, og langt fra så dårlig forbilde som henne. 

Hun er skummel med sine meninger og utallelser. Rett og slett!! 

Det er mine meninger

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, ssophie skrev:

Hm.. hvis det har gått så fort i svingene, så kan en anta at han har vært utro?.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev:

Hm.. hvis det har gått så fort i svingene, så kan en anta at han har vært utro?.. 

Nei, det var han ikke. Han gjorde det slutt med Isabel og flyttet inn til broren med én gang han møtte hun her. Ingen overlapping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, ssophie skrev:

Nei, det var han ikke. Han gjorde det slutt med Isabel og flyttet inn til broren med én gang han møtte hun her. Ingen overlapping.

Men man gjør det vel ikke slutt, for man møter noen uten videre? - noe må jo skje i forkant for å utvikle følelser? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayana

Hvis dere ikke har lagt merke til det så virket det som Isabel var litt lei av Pierre i en av de siste videoene de la ut sammen. Han oppførte seg rimelig barnslig når han skulle henge opp den hyllen og diverse. Uttrykket til Isabel etterpå når han snakket om at de skulle ha youtubevideoer på bloggen hennes fem ganger i uka røpet litt hennes følelser synes jeg. Kanskje de begge var lei og egentlig kanskje ikke så rart når de gikk oppå hverandre 24/7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvem er denna nye dama? Kan ikke noen si det da snälla?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, *Stjerne*støv* skrev:

Men man gjør det vel ikke slutt, for man møter noen uten videre? - noe må jo skje i forkant for å utvikle følelser? 

Ja. Hørtes rart ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blir jo bare sammen fordi at de ser at her kan det være noe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...