AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Forrige helg hadde vi et vennepar på besøk. De overnattet fra fredag til søndag. Kjempekoselige folk som vi har besøk av nå go da, og som vi besøker. Vi bor 3 timers kjøring unna hverandre. Problemet er at de denne gangen har vært svært seksuelt aktiv mens de var her. Vi hørte også at de hadde sex, uten at det gjorde oss så mye. Men problemet var når vi skulle rydde rommet og ta av sengeklærne, så oppdaget vi sædrester på nattbordet og på gulvet, i tillegg til en brukt kondom (med sæd i!) som de hadde glemt under senga. Jeg synes dette var ganske ekkelt, og jeg synes faktisk man bør forlange at man ikke spruter sæd ut på andres møbler og rom. Man kan i det minste tørke opp etter seg. Burde jeg konfrontere dem og si at dette ikke er greit, eller bør jeg bare la det ligge? Det kan jo bli ganske kleint.... Anonymkode: e4610...56f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 Jeg hadde nok gitt en ganske diskret beskjed om at de kunne rydde opp etter seg neste gang, utn at jeg nødvendigvis utdypet det mer en det. Anonymkode: 64402...9db 25
Mona123 Skrevet 4. mars 2017 #4 Skrevet 4. mars 2017 Jeg kan forestille meg at det ikke er moro å rydde opp etter dem, og skjønner at du reagerer. Jeg er enig i at de burde kunne ha tørket opp etter seg i det minste. Men å konfrontere dem? Spørs hva hensikten med å si ifra er. Er ikke sånn at de får gjort noe med det nå i ettertid nå som de er langt vekk... 17
happiest Skrevet 4. mars 2017 #5 Skrevet 4. mars 2017 Man kan ikke forvente at de ikke skal ha sex heller... Neste gang spør du de pent om de kan hjelpe til å "vaske ut" rommet, samt ta av sengetøy før de reiser. 7
absinthia Skrevet 4. mars 2017 #6 Skrevet 4. mars 2017 (endret) Det der hadde nok jeg tatt opp i en antydende spøkefull tone, som ville gjort dem såpass flaue, at de alltid hadde ryddet opp etter seg senere. Eventuelt så kan du pakke med dem sprayflaske, mopp, kluter, papir og søppelspann, til rommet, neste gang de overnatter, blunke og si at de må vaske " arvingene" sine denne gangen. Endret 4. mars 2017 av absinthia 12
emilie123 Skrevet 4. mars 2017 #7 Skrevet 4. mars 2017 18 timer siden, happiest skrev: Man kan ikke forvente at de ikke skal ha sex heller... Neste gang spør du de pent om de kan hjelpe til å "vaske ut" rommet, samt ta av sengetøy før de reiser. Synes dette var en god løsning. Hvis du konfronterer dem så kan det fort bli dårlig stemning og det er vel ikke det du ønsker. 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #8 Skrevet 4. mars 2017 8 minutter siden, happiest skrev: Man kan ikke forvente at de ikke skal ha sex heller... Jo. Anonymkode: a5c64...e85 13
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #9 Skrevet 4. mars 2017 Skjønner ikke hvorfor flere her tar så lett på dette? Man spruter for f*** meg ikke sæd på møblene til de man er på besøk hos! Det er så kvalmt at jeg ikke kan beskrive det en gang,og ekstremt respekløst. Jeg hadde aldri i verden klart å vaske bort sæden til en annen mann en kjæresten min uten å spy. Syns absolutt du skal si ifra om dette. Fortell hvor du fant sæd og spør om de kan være mer forsiktig nesten gang. Anonymkode: 1a24c...3f4 23
Cleopatra. Skrevet 4. mars 2017 #10 Skrevet 4. mars 2017 Er enig i at det er kjempeekkelt og at det bare skulle mangle at de ryddet opp etter seg, men tror muligens jeg hadde latt denne gå. Er jo så utrolig flaut å si ifra også 11
Forundret.. Skrevet 5. mars 2017 #11 Skrevet 5. mars 2017 Lag en historie til dem om at noen andre har brukt rommet. Legg til hvor ekkelt det var å fikse opp etter dem. Si at de ikke får lov til å ligge over igjen etter slikt graps. Legg altså skylden over på noen ikke eksisterende personer. Er de ærlige nok til å innrømme at det var dem? Memoriser deg reaksjonen og utrykkene demmes. Forvent at det aldri gjentas. Prøver å ikke forestille meg hvor nasty tilgriset demmes eget soverom er..
Gjest antbug Skrevet 5. mars 2017 #13 Skrevet 5. mars 2017 Men i...hva er dette for slags folk? Ærlig talt, komme på besøk til venner og forlate stedet med sædklatter utover halve rommet og brukt kondom under senga? De oppførte seg som de var 17-åringer på et snuskete hotell på Sunny Beach, jo! De høres skikkelig ekle ut. Jeg hadde tatt på meg gummihansker og gjort rent, men ikke tale om at jeg hadde invitert dem på overnatting flere ganger.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #14 Skrevet 5. mars 2017 Du kan selvsagt ikke konfrontere dem, men så vet du til neste gang at de er litt "grisete". Vi hadde selv besøk her for et par år siden av ei venninne av min samboer som hadde med seg ny type (slutt nå). De hadde også masse sex og vi kunne lett høre dem. Etter at de dro kastet vi sengetøyet og vasket ned rommet. Vi fant også noe et par kondomer (ikke åpnet) som sikkert hadde falt bak senga, og hun hadde også glemt både ei truse og noen sånne lårstrømper under senga. Tror alt ble kastet ... Anonymkode: 52152...82d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #15 Skrevet 5. mars 2017 Du får bruke et spesielt lys (husker ikke hva det heter) som gjør at sæden vises (blåfarget?) slik at du ser alle sædrestene. Kanskje er både tak og vegger tilgriset med sæd. USJ! Anonymkode: 98026...a88
Callisto83 Skrevet 5. mars 2017 #16 Skrevet 5. mars 2017 Hva med å ta igjen når dere er på besøk hos dem 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #17 Skrevet 5. mars 2017 Akkurat nå, Callisto83 skrev: Hva med å ta igjen når dere er på besøk hos dem Huffda Ta med o,5 liter hjemmelaget "sæd" (eggehvite) og tømm utover soveromsgardiner, vindu og det hele kanskje? Anonymkode: 98026...a88 5
Winry Skrevet 5. mars 2017 #18 Skrevet 5. mars 2017 Jeg hadde vel sagt ifra med en spøkefull tone Har tidligere sagt ifra til ei venninne, og min egen bror faktisk om å rydde opp etter seg etter sex. Det må man tåle å høre når man griser og bråker.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #19 Skrevet 5. mars 2017 19 timer siden, happiest skrev: Man kan ikke forvente at de ikke skal ha sex heller... Neste gang spør du de pent om de kan hjelpe til å "vaske ut" rommet, samt ta av sengetøy før de reiser. Man ka nfaktisk forvente at folk ikke har sex når de er på besøk hos andre på gjesterom. Hvertfall fra en fedag til søndag. Litt må man styre driftene. Anonymkode: 6bbe5...c58 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2017 #20 Skrevet 5. mars 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor flere her tar så lett på dette? Man spruter for f*** meg ikke sæd på møblene til de man er på besøk hos! Det er så kvalmt at jeg ikke kan beskrive det en gang,og ekstremt respekløst. Jeg hadde aldri i verden klart å vaske bort sæden til en annen mann en kjæresten min uten å spy. Syns absolutt du skal si ifra om dette. Fortell hvor du fant sæd og spør om de kan være mer forsiktig nesten gang. Anonymkode: 1a24c...3f4 Her skulle damen bokstavlig tatt tatt det i munnen. For være ærlig skjønner jeg ikke at en mann ikke karer å styre hvor de spruter. Litt som jeg ikke forstår menn som ikk eklarer å treffe toalettet når de tisser. Anonymkode: 6bbe5...c58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå