Gå til innhold

Hjelper mannen til under blowjob?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er dette egentlig? Her ligger mannen helt stille og gjør ingenting. Hva gjør andre? 

Anonymkode: 74c3e...9d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg munnpuler de til de brekker seg og tårene begynner renne.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, WubWub skrev:

Fint det. Jeg stiller et seriøst spørsmål og dette er det du har å komme med?

• Liker 4
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er dette egentlig? Her ligger mannen helt stille og gjør ingenting. Hva gjør andre? 

La han ligge stille å nyte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, han hjelper ikke til, med mindre han sitter oppå meg og knuller munnen min. Ligger han på ryggen så skal han med glede få ligge der og nyte det uten å måtte hjelpe til med noe. 

Anonymkode: 950e0...9a9

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fint det. Jeg stiller et seriøst spørsmål og dette er det du har å komme med?

Du spurte og jeg svarte seriøst. Om du ikke liker at folk svarer på det du spør om hvorfor spør du i første omgang?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs. Jeg liker at han av og til bare stapper den i kjeften min, haha. Da hjelper han til. Om jeg tar initiativet og han ligger, så gjør han ingenting og bare koser seg :) 

Anonymkode: 02c61...520

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, WubWub skrev:

Du spurte og jeg svarte seriøst. Om du ikke liker at folk svarer på det du spør om hvorfor spør du i første omgang?

Svar det du vil hvis du er seriøs. Oppfattet ikke dette som særlig seriøst, men hvis det faktisk er slik du er så greit nok...

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Svar det du vil hvis du er seriøs. Oppfattet ikke dette som særlig seriøst, men hvis det faktisk er slik du er så greit nok...

Ja jeg liker munnpuling og mange det finnes også damer som liker dette (allerede noen damer i tråden her som har sagt at de blir munnpult). På hvilken måte og på hvilken planet skal dette være "useriøst" ? Er du ung? Jeg spør siden du syntes det er så rart om mannen tar en aktiv del i oralsexen. 

For meg ville det vært rart å ligge der som et lik mens og ikke gjøre noe som helst mens damen suger. Det hadde heller ikke tent meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Ja jeg liker munnpuling og mange det finnes også damer som liker dette (allerede noen damer i tråden her som har sagt at de blir munnpult). På hvilken måte og på hvilken planet skal dette være "useriøst" ? Er du ung? Jeg spør siden du syntes det er så rart om mannen tar en aktiv del i oralsexen. 

For meg ville det vært rart å ligge der som et lik mens og ikke gjøre noe som helst mens damen suger. Det hadde heller ikke tent meg. 

"til de brekker seg og tårene begynner å renne" syns jeg er litt merkelig bare. Hva slags glede har man om partneren sin brekker seg og tårene renner? Syns absolutt ikke at det er rart om mannen er aktiv. Ville likt aktivitet selv, men ikke til jeg nærmest brekker meg og tårene renner :fnise: 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noen synes det er hot å se partneren ha pikken så langt nedi halsen at de brekker seg. Jeg vil tro det er relativt normalt?

Anonymkode: 02c61...520

• Liker 2
Skrevet
55 minutter siden, WubWub skrev:

du lurer ingen wubwub, du liker kuk:fnise:

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"til de brekker seg og tårene begynner å renne" syns jeg er litt merkelig bare. Hva slags glede har man om partneren sin brekker seg og tårene renner? Syns absolutt ikke at det er rart om mannen er aktiv. Ville likt aktivitet selv, men ikke til jeg nærmest brekker meg og tårene renner :fnise: 

Jeg tenner på det

Skrevet
1 minutt siden, brownbrown skrev:

du lurer ingen wubwub, du liker kuk:fnise:

Liker begge kjønn men foretrekker kvinner. De underkaster seg lettere

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo menn gjør vel noe de også. En oppvask eller noe sånt en gang i blant. klart det, ellers får man ikke en blowjob.

Skrevet
1 time siden, WubWub skrev:

Liker begge kjønn men foretrekker kvinner. De underkaster seg lettere

ja jeg også, de er best !

AnonymBruker
Skrevet

Liker når han fjerner håret mitt fra ansiktet og holder det oppe i en hestehale. Da slipper jeg å få så mye hår i ansiktet og munnen mens jeg suger. :) 

Anonymkode: a9f33...f8e

Skrevet

Det beste han kan gjøre for å hjelpe til er å uttrykke nytelsen. Ellers kan han slappe, ligge godt og nyte. Så sant han ikke gjerne VIL hjelpe til på noen måte fordi HAN tenner på det, ikke fordi han føler han må hjelpe til. Det beste er om han lar meg ta styringen, og eventuelt veileder underveis dersom jeg skal øke tempoet eller lignende. 

Det er koselig om han kjærtegner litt, stryker litt i håret eller noe hvis han har lyst - men det er ingenting han MÅ gjøre annet enn å nyte. Veldig kjedelig hvis han ikke klarer å slappe av, eller tror jeg syntes det er kjipt å suge eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...