AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #1 Skrevet 4. mars 2017 Barnefar ( min eks) og jeg har ei datter på 3 år. Hun bor hos meg. Vi har ingen deling av samvær. Det passer sjelden for han å være sammen med henne. Jeg liker han ikke, men tenker at det er bra for henne å ha et fint forhold til sin far. Hun snakker om han og er da oppstemt og engasjert. Det hender jeg foreslår at vi tre skal finne på noe sammen i helger så de får tilbragt noe tid sammen. Vi snakker på telefon med høyttaler alle tre. Jeg foreslår et tidspunkt for å møtes. Han svarer da at akkurat det tidspunktet går ikke, men en time senere passer, fordi "han ikke bare har seg selv å tenke på" (han har ny dame og jeg er også i et nytt forhold). Dette sier han så datteren vår hører det. Jeg har lyst til å svare: Det har ikke jeg heller, jeg har Sarah (datter fiktivt navn), men gjør jo selvfølgelig ikke det fordi hun hører det. Jeg syntes det blir for dumt at han sier dette så åpenlyst foran sin datter. Er det teit av meg å syntes at han er teit som ser det? Anonymkode: b7956...d53
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2017 #2 Skrevet 4. mars 2017 I forhold til at barnet bare er tre år så tror jeg ikke hun forstår undertonen i det faren sier slik du gjør. Hadde vært annerledes om hun var eldre Men far bør absolutt begynne å tenke på hvordan han ordlegger seg nå, for fremtiden. Anonymkode: be933...78e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå